• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    'Wat dacht je van ene Dolores, Amerikaanse, doodsbang voor het paranormale, oftewel ons dus. Dat gaat leuk worden' zeg ik lachend. 'Nou, wat denk je ervan?' vraag ik aan haar. Ik kijk haar met twinkelende ogen aan. 'Waar zijn de Good-Ghosten eigelijk, die feestverknallers?' vraag ik lachend. 'Ja, ik noem of de goede geesten Good-Ghosten of feestverknallers, ze moeten echt een keer naar de slechte kant komen hoor, veel leuker' denk ik bij mezelf. 'Trouwens, wie laten we straks als eerst verdwijnen?' vraag ik aan Melody.


    That is a perfect copy of reality.

    Melody Serena Lockwood

    Ik luister naar wie ze voorstelt en een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Klinkt als een perfect iemand, maar ook heel erg gezellig vooral omdat ze bang is voor het paranormale' zeg ik lachend. 'Dus dan gaan we maar eens naar haar opzoek, en misschien kunnen we ook kijken naar degene die beneden alleen in de hal..hmm Niall Horan, Iers, een of andere eetverslaving, bang om onder andere zijn vrienden te verliezen?' Ik kijk even rond en haal mijn schouders op. 'Geen idee, maar het maak me ook niet uit, want dat betekent dat ze ons niet lastig vallen en wil ze pas zien als ze zich bij ons aansluiten' antwoord ik lachend. Soms word je gewoon echt gek van die twee, en nog steeds snap ik niet dat ze proberen om iedereen te helpen. Door de loop der jaren hebben wij altijd gewonnen en heeft niemand het huis meer verlaten. 'Sowieso degene die je net voorstelde en voor de andere moeten we nog maar even kijken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Jongens?! Ik vind dit niet leuk!" Hopeloos kijk ik rond, waar zijn die gasten? Mijn maag knort en ik begin te lopen. "Het is echt niet grappig! Ik heb honger!" Mekend kijk ik rond, hebben ze me alleen gelaten? Ik kijk wat rond maar zie echt niks. Waarom doen ze zo. "Jongens! Als dit een grap is, hea! Ik eet jullie allemaal!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Ik zoek nog steeds iemand voor de rol van een meisje, maar het is echt niemand...
    Opzich wil ik hem zelf nog wel even spelen tot er iemand is zodat ik die naar Nialler kan sturen als je dat wilt? Dan klopt het ook met de verdwijningen)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 20:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Jongens?! Ik vind dit niet leuk!" Hopeloos kijk ik rond, waar zijn die gasten? Mijn maag knort en ik begin te lopen. "Het is echt niet grappig! Ik heb honger!" Mekend kijk ik rond, hebben ze me alleen gelaten? Ik kijk wat rond maar zie echt niks. Waarom doen ze zo. "Jongens! Als dit een grap is, hea! Ik eet jullie allemaal!"

    [Oeee, kanibaal ;o]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 20:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xTomlinster schreef:
    ( Ik zoek nog steeds iemand voor de rol van een meisje, maar het is echt niemand...
    Opzich wil ik hem zelf nog wel even spelen tot er iemand is zodat ik die naar Nialler kan sturen als je dat wilt? Dan klopt het ook met de verdwijningen)


    {Graag, anders vergaat Niall al voordat zij bij hem zijn omdat hij eenzaam is en honger heeft.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Graag, anders vergaat Niall al voordat zij bij hem zijn omdat hij eenzaam is en honger heeft.}


    ( Okeey ik zal haar op Nialler afsturen en vul erna de rol wel in (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    'Als we die Dolores en Niall gaan zoeken, ga jij voorop, want je weet hoe 'goed' richtingsgevoel ik heb' zeg ik tegen Melody. Ik kijk naar de klok en zie dat het 0.30 is. 'Er gebeurd al heel veel hier ehh' zeg ik mopperend. 'Saaiste gasten tot nu toe, zucht' mompel ik. 'Nou, welke kant gaan we op Mel?' vraag ik dan aan Melody. 'Normaal zijn de feesten die hier gegeven worden altijd zo spectaculair, hier gebeurd niks, nada, noppes' denk ik. Ik trek een verveeld gezicht. 'Ik wil lachen om de angstige gezichten van de mensen en hun gegil, niet in slaap vallen omdat er niks te doen is' roep ik boos.


    That is a perfect copy of reality.

    Aileen Eliza Valentine

    Het kasteel zag er best beangstigend uit als je alleen was en vooral omdat het al middernacht was. Een bekende stem klonk door het kasteel en liep de woonkamer uit. Eenmaal in de gang zag Niall staan, en liep zo stil mogelijk naar hem toe om vervolgens mijn armen van achteren om hem heen te slaan. 'Maar ik wil helemaal niet opgegeten worden en het was niet de bedoeling om je alleen achter te laten, want dat is inderdaad niet leuk' zei ik. 'Maar ik vind het niet leuk om door jou opgegeten te worden' voegde ik er nog aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood

    'Dat lijkt me een goed plan, en ik ga dan wel voorop, want jou richtingsgevoel is zo goed dat we ze over een jaar of tien wel gevonden hebben' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik kijk ook even naar de klok en knik dan. 'Er gebeurd hier echt heel erg veel..' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'Saaiere dan die bejaarden die hier eens kwamen voor een of andere iets?...waarvoor ze hier kwamen weet ik nog steeds niet, maar volgens mij was het alleen slapen.' Ik kijk even rond en wijs dan naar de trap. 'Tweede verdieping en de laatste kamer, als we daar geweest zijn naar de keuken' beantwoord ik de vraag van Camille. 'Denk dat er straks wel wat gaat gebeuren, maar het valt inderdaad tegen vergeleken met normaal...ach ja zo zien we wel weer wat wij kunnen.' Ik kijk Camille aan en leg een hand op haar schouder. 'We zorgen ervoor dat dat gaat gebeuren.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik draai me om en knuffel Ailleen. "Als je eten heb ben je veillig." Grijns ik. "Waar is de rest? Ik bedoel, er is toch een feestje? Waarom doen ze dan verstoppertje? Ik ben de jarige niet, of wel?" Wacht, ben ik vandaag jarig? "Eigenlijk vind ik het hier dood eng, stel je voor dat er iets gebeurt..." Ik trek Ailleen nog dichter naar me toe. "Ik wil niet alleen zijn." Als ik door heb wat ik doe laat ik haar snel los. "Sorry, mijn gedachtes gingen even griezellen... Maarre, ik ben toch niet de jarige?" Ik kijk haar bedenkelijk aan. Ik zou het dan toch wel weten?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille Valery Lanes
    Ik was ondertussen half in slaap gevallen als ik een hand op mijn schouder voel. 'Wut?' vraag ik aan Melody. 'Heb ik z'on goed richtingsgevoel dat we over 10 minuten bij de toren van Pisa zijn?' vraag ik dan. Ik ga weer recht staan, 'trouwens die bejaarden kwamen hier voor een 100+ feestje, ouwe zeikerds, maar goed dat die opgesloten zijn, en nooit meer teruggekomen' zeg ik lachend. Ik spring op Melody's rug en zeg lachend 'Hup paardje!'


    That is a perfect copy of reality.

    Aileen Eliza Valentine

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als Niall zich omdraait en me knuffelt. 'Dan is het maar goed dat er eten in mijn koffer zit' zeg ik bedenkelijk. 'Ik heb geen idee waar de rest is, maar dit zou inderdaad een feestje moeten zijn. Misschien proberen ze ons bang te maken en jullie zouden toch alle vijf je verjaardag vieren? Dus dan ben je ook een van de jarige.' Ik kijk hem aan en knik. 'Hier nog iemand die het hier ook dood eng vind, en ik beloof je dat er niets gebeurd...' Als Niall me nog iets dichter tegen sla ik mijn armen nog iets steviger om hem heen. Dit kasteel was niet echt iets waar ik me op mijn gemak voelde in tegenstelling tot sommige andere. 'Dan blijven we toch gezellig bij elkaar in de buurt? Want ik moet er ook niet aan denken om hier alleen te zijn.' Als hij me snel loslaat, laat ik me ook weer los, maar blijf hem wel aankijken. 'Het maak niet uit, en dat gebeurd wel op een plek als deze' zeg ik en kijk heel even rond. 'Mijn antwoord zou zijn dat je een van de vijf jarige bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Owja, ik ben jarig!" Ik til Ailleen op en draai een rondje. "Kom we gaan het alvast vieren!" Ik trek haar mee door de verlaten hallen. "Je zou denken, dat het hier te stil is..." Ik bijt op mijn lip. "Je hebt beloofd dat er niks zou gebeuren." Ik sla een arm om haar heen en trek haar naar me toe. Langzaam loop ik vooruit. Stapje voor stapje. De houten vloer kraakt wat me een paar rillingen bezorgd. "Ik wil hier niet jarig zijn." Mompel ik. "Waarom kozen ze deze locatie?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood

    Ik grinnik zacht als ik merk dat Camille half in slaap is gevallen en weer wakker schrikt door mijn hand op haar schouder. 'Je was half in slaap gevallen' antwoord ik en kijk haar aan. 'Ja, daar zouden we zijn als we daar tenminste niet naar opzoek zijn' antwoord ik dan lachend en knik na haar volgende woorden. 'Dat was het dus, maar een feest kon je het niet noemen, dat waren ze inderdaad, maar is inderdaad goed, want zo hebben we de andere alleen maar geholpen' zeg ik ook lachend. Ik kijk heel even over mijn achter als Camille op mijn rug springt en schud lachend mijn hoofd. 'Voor een paardje moet je bij een van die twee feestverknallers zijn...ik ben nog steeds een moordlustige geest en geen paard' zeg ik en zweef dan toch de trap af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer