• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Hé! Kan ik er wat aan doen dat ik voor geen meter kan dansen' grijnsde ik en ik begon voor een paar seconden te draaien. 'Maar draaien kan ik wel' lachte ik. Ik keek de zaal rond, opzoek naar de meiden.

    [Beetje kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (als jullie ook allemaal een van de meisjes een berichtje sturen in hun gastenboek... Meld het even als ze offline zijn.
    Ik doe Malino en LamaBrain wel. Jullie?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (lamebrain is dus Styles... Btw. She's off)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Haha, ik weet nou nog niet wat ik precies kan doen met Chay ]


    El Diablo.

    [ Ik ga slapen, reageer morgen weer]


    •*• Lululu •*•

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    Al dat voorspel was nieuw voor me. Ik was gewent dat de kleding uit ging er seks was en dat degene weer naar huis gong. Maar ik moest zeggen dat dit veel beter was. De spanning die werd opgebouwd en het gevoel dat je steeds geiler werd. En geloof me. Ik was behoorlijk geil. Kreunen vloeiden over mijn lippen heen en ik was blij dat de muziek zo hard stond, want anders hadden al die mensen ons gewoon kunnen horen. Ik voelde hoe Louis zij. Vingers langs mijn erectie gleden en af en toe zijn nagels en hijgend en piepend duwde ik mijn hypen iets omhoog.


    Louis Tomlinson.
    Als Harry zijn heupen iets omhoog duwt kijk ik hem alleen maar ondeugend aan, niet van plan verdere actie te ondervoeren. Het was leuk om hem zo machteloos te zien, want op dit moment vond ik dat hij er zo uit zag. Zachtjes bewoog ik mijn onderlichaam over die van hem heen, waarna ik mijn lichaam iets verzet zodat ik op zijn bovenbenen zet, ik richt een keer mijn blik op zijn erectie, voordat ik hem weer aankijk en verder ga met mijn handelingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik holden mijn rug iets en hijgend grepen mijn nagels in het stof van de bank. Er werd meerdere keren op de deur gebonkt met de mededeling dat we moesten komen maar ik negeerde het. Het waren even Louis en Ik op deze wereld en niemand anders. Daarbij konden we moeilijk met alles stoppen en met een enorme erectie terug de zaal in lopen.
    Louis zetten zichzelf op mijn bovenbenen en ik moest mijn ogen wel dichtknijpen toen hij verder ging met zijn handelingen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Op de achtergrond hoorden ik een vaag geluid en het leek alsof iemand aan de deur stond, maar veel aandacht gaf ik het niet, aangezien ik opnieuw op het punt stond om seks te hebben met de mooiste jongen die op deze aardbol rondloopt. Ik tuitte mijn lippen even en haalde mijn wenkbrauwen een keer omhoog toen Harry zijn nagels in de stof van de bank zette, wat me toch een goed gevoel gaf. 'Gaat het nog, Hazza?' Plagend streek ik nog een keer over zijn erectie heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik vernauwde mijn ogen even en keek Louis straks aan voordat ik mijn hoofd even schudden. Mijn krullen zwiepte mee en eindigde voor mijn ogen. Ik fronste mijn wenkbrauwen even en streek mijn krullen al snel weer naar achter om Louis weer aan te kunnen kijken. "Doe nou." Piepten ik zachtjes en wiebelde iets met mijn benen waar Louis op zat. Ik vond plagen leuk, alleen als ik het zelf deed en niet als het bij mij gedaan werd terwijl ik met een erectie van hier tot Tokio liep en ik graag wilde dat er wat aan gedaan werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {zijn jullie nu klaar met jullie seks-party? dan kunnen jullie naar dat feest komen... daar wachten we met zijn allen op.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [We zijn nog lang niet klaar. xd Maar ik kan er wel voor zorgen dat ze klaar zijn ^^ haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Graag, de boys willen namelijk een dance-battle houden plus een mini-concert...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Toen ik voor de tweede keer geluid op de deur hoorde liet ik mezelf van Harry afglijden. 'Ja, ja, ik kom...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik mijn uitgetrokken kleding weer opnieuw aantrok. Ik gaf Harry een laatste blik, beet even op mijn lip, ik wist dat als ik hem nu hier achter zou laten, in deze positie, ik het dubbel zo hard terug zou krijgen, maar dat moest dan maar. 'Zie je zo, Haz.' Ik drukte een vluchtig kusje op zijn lippen, waarna ik de deur van het slot afhaalde en snel wegliep. Met een zucht leunde ik met mijn hoofd tegen de muur aan. Fantastisch gedaan, Louis... Er stond niet eens meer iemand bij de deur, maar om nu weer terug te gaan naar Harry was ook weer zo wat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Nu is Hazza naked en alone XD Ik vind dit hilarish!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [En hij heeft nog een stijve. xd Hahaha, poor Hazza. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you