• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Ik keek toe hoe Niall een meisje aansprak, die mij bekend voor kwam. "Geen probleem, wij zijn je vrienden, dus steunen we je," glimlachte Zayn mij toe. Ik glimlachte dankbaar naar Zayn en droogde mijn tranen. Ik zag dat Zayn alcohol pakte, waarna ik mijn hoofd afkeurend schudde. Ze moesten maar doen waar ze zich goed voelden, daar was ik niet verantwoordelijk voor. " Ik denk dat ik maar naar huis ga," zei ik twijfelend. Ik was niet echt in de stemming, het liefste wou ik gewoon in een klein hoekje kruipen met een bak ijs, waarna ik stilletjes mijn verdriet kon uithuilen.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Nee. Jij blijft hier. Je gaat het leuk vinden. Je vergeet háár en je gaat nú dansen' kefte ik, waarna ik Liam de dansvloer opduwde. Nog snel zette ik mijn hoed op zijn hoofd en ik grijnsde. 'Niet gaan. Niet je als een zombie gedragen. En het belangrijkste: Geniet' sprak ik hem toe en ik liep terug, om verder te gaan met draaien. Ik zag dat Sarah met een jongen vertrok, waarna ik mijn hoofd schudde. Ik moest lachen en haalde een hand door mijn haar. Dit was werkelijk geweldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Nee!" Roep ik ineens. "Jij blijft hier! Dat Danie nou zo stom is om vreemd te gaan..." Ik bijt op mijn lip. "Sorry, Liam! Ik bedoel het niet zo, je moet gewoon niet om haar huilen. Ze heeft het zelf verkloot." Zucht ik. Ik sla een arm om hem heen. "Zayn! Call me a spaceman!" Zeg ik. Even los gaan, dat is goed. "Wij gaan lol hebben, Danielle zal spijt krijgen!" Grijns ik naar hem. "Nu niet aan denken, feesten is genoeg."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte naar Niall en zette gelijk Call Me A Spaceman op. Ondertussen keek ik goed naar Liam. Hij moest Danielle vergeten. Of ie nou wilde of niet. Het was jammer dat Liam geen alcohol kon drinken, vanwege zijn nier. Hij weet niet wat ie mist. Ondertussen stond heel de zaal te springen, en ik deed vrolijk achter de draaitafel mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik kreunde zachtjes toen Louis zijn onderlichaam ongeduldig tegen die van mij aanduwde en ik giechelde even. "Zit hij in de weg?" Giechelde ik en kuste heb opnieuw om nu zijn boxer wel uit te trekken tot zijn knieën, want verder kreeg ik hem niet. Ik liet mijn ogen even naar beneden afdwalen en grijnsde bij et aanzien van zijn erectie. Ik keek terug naar Louis terwijl ik zachtjes met mijn vingertoppen zijn liezen streelden en met mijn duim af en toe langs zijn erectie gleed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik raak in de war. ;o Ik weet niet meer bij welke rpg ze hun kleding nog aanhebben en welke niet. Omfg. Haha.]
    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een opgeluchte zucht toen Harry mijn boxer omlaag trok. 'Een beetje wel, ja...' Met mijn behendigheid kreeg ik mijn boxer helemaal naar beneden en lag die nu op de grond. Ik beet op mijn lip en er verscheen een frons tussen mijn wenkbrauwen toen Harry met zijn duim af en toe langs mijn erectie streelde. 'Damn...' Murmelde ik zachtjes, waarna ik mijn lippen met die van hem verenig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'Nee. Jij blijft hier. Je gaat het heel leuk vinden. Je vergeet hààr en je gaat nù dansen," schreeuwde Zayn mij toe." Nee, jij blijft hier! Dat Danie nou zo stom is om vreemd te gaan," riep Niall goed bedoeld. Bij de naam van mijn 'vriendin' kreeg ik tranen in mijn ogen die ik sne wegknipperde. Hij mopperde snel een verontschuldiging waarna ik hem toelachte. Ze duwde mij de dansvloer op en drongen mij op te dansen. Ik zette een nette glimlach op en begon met dansen. Ik zal dansen alsof ik het leuk vind en daarna stiekem de zaal veraten en rustig naar huis lopen, war ik al mijn tranen en echte woede kon laten uiten.


    •*• Lululu •*•

    [haha, ik was het ook kwijt hoor, nee ik hb het even opgezocht en hier zijn ze allebei al naakt ;x]

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes en liet mijn handen weer over Louis zijn borstkast glijden. Ik moest zeggen dat we van geluk spraken dat er zo'n goede bank in d'r kleedkamer stond. Waar hierna waarschijnlijk niemand er meer normaal op zou kunnen zitten..
    Ik draaiden mijn lichaam iets zodat ik met mijn rug tegen de armleuning kon leunen en met een wip gooide ik mijn benen op de bank en schoof ik iets onderuit, maar zorgde er goed voor dat Louis goed bleef zitten. Toen ingoed lag trok ik Louis meteen aan zijn nek naar voren om hem weer te kunnen zoenen en duwde mijn onderlichaam iets omhoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry was bezig met zichzelf goed te leggen, waardoor we nu over de hele bank lagen. Grijnzend kuste ik hem terug en voelde zijn opkomende erectie net bij mijn navel. Ik liet mijn hand iets naar beneden glijden en streelde met mijn vingertoppen rond zijn navel, om daarna iets lager te komen en met mijn vingertoppen raakte ik zijn erectie aan en af en toe gebruikte ik mijn nagels.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Het was werkelijk onmogelijk dat Liam weg kon gaan, ik hield hem goed in de gaten. Pas als die blik in zijn ogen helemaal weg was, ookal was het maar voor een paar seconden, mocht ie gaan. Goh, ik lijk nu echt een of andere moordenaar. Maar ik meende het. Misschien als Louis en Harry klaar waren, ahum, konden we Niall's idee doen en een mini-concert houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Al dat voorspel was nieuw voor me. Ik was gewent dat de kleding uit ging er seks was en dat degene weer naar huis gong. Maar ik moest zeggen dat dit veel beter was. De spanning die werd opgebouwd en het gevoel dat je steeds geiler werd. En geloof me. Ik was behoorlijk geil. Kreunen vloeiden over mijn lippen heen en ik was blij dat de muziek zo hard stond, want anders hadden al die mensen ons gewoon kunnen horen. Ik voelde hoe Louis zij. Vingers langs mijn erectie gleden en af en toe zijn nagels en hijgend en piepend duwde ik mijn hypen iets omhoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Wedden? Hazza en Lou hebben nu seks!" Roep ik naar Zayn. "Het irriteerd me, leuk dat ze bij elkaar zijn... Maar dit gaat te ver. Twee keer seks op één fucking dag!" Ik mompel nog wat en loop naar de kleedkamers. "Hey, als jullie eindelijk klaar zijn met jullie seks-party... Er is een normaal feest binnen, en over tien minuten een optreden, door One Direction!" Ik draai me om en loop naar Zayn. "Ze zijn zo vast wel hier."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Dat mag ik hopen, anders huur ik toch iemand in die hun eruit gooit?' lachte ik naar Niall en ik begon Airplanes te draaien. De koptelefoon deed ik weer om en ik hield weer één kant tegen mijn rechteroor aan. Perfect, klonk het. Ik keek naar Niall en fronste even. 'Welk liedje? Little things, Kiss you of Live while we're young?' schreeuwde ik. Voor mijn part was toch Kiss you het leukste.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "LWWY, zo vaak gezongen. Little Things, ze komen hier wel voor een feestje. Kiss You, dus." Ik pak alvast een microfoon. "Ik ga even de dopjes halen, moet ik die van jou ook halen?" Ik loop naar de kleedkamer, ik pak die van mij en Zayn ook. Oh, ik pak ook nog snel die van Liam en loop weg. Ik doe die van mij alvast in en geef die van Zayn en Liam aan Zayn. "Roep even dat Liam moet komen." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik grijnsde naar Niall en rende naar Liam, ongezien. Zacht besloop ik hem en trok hem daarna ineens mee naar Niall. 'Tijd voor Kiss you' fluisterde ik in Liam's oor voor de duidelijkheid en ik pakte mijn dopjes aan. Ook ik doe ze in en ik maakte alvast Kiss you klaar op de dj-tafel. Daarna floot ik keihard in een microfoon om te kijken of ie het deed. De hele zaal keek me boos aan. 'Uhh.. hij doet het' Ik haalde mijn schouders op en de muziek ging weer verder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."