• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Dan Howell
    Ik keek op toen ik opeens een klop op het raam hoorde. Ik zag Carli en glimlachte een beetje. Ik zette Skyrim uit en keek naar de deur. "Hey" Ik grijnsde en klopte naast me op de bank. "Ik heb net mijn liveshow gedaan voor vandaag." Ik trok tevergeefs mijn broek op toen ik opstond. Dat ding zakte de hele tijd van mijn kont af. "Blijf zo lang je wilt, Carli." Ik draaide naar haar toe." Wil je thee? Of iets anders." Ik dronk zelf veel thee en koffie door de dag heen, maar ik had echt even geen zin in koffie vanochtend. Ik keek naar haar terwijl ik naar de keuken liep. "Jij bent nou ook niet de wakkerste volgens mij. Leuke bril trouwens." Dat was echt oprecht gemeent. Ik vond haar zonder ook heel mooi hoor, daar niet van, maar die bril stond haar echt heel goed en liet haar ogen ook meer uit haar gezicht springen. Ik haalde een hand door mijn hobbithaar. Ik had er echt aan moeten doen. Eerst op nationale tv en radio en nu voor een leuk meisje. Hoe kon ik onthouden hebben te douchen, maar vergeten zijn mijn haar te stijlen. Ik zag er echt niet uit. Ik zette de ketel aan voor thee of koffie voor haar, aangezien ik niet dacht dat ze zo graag frisdrank wilde op de vroege ochtend.


    Bowties were never Cooler

    carli bybell

    "Ik heb net mijn liveshow gedaan voor vandaag." zei hij tegen mij toe ik naast hem kwam zitten op de bank. 'Oh echt, en was het een beetje goed gegaan, ik ben best wel zenuwachtig voor als ik aan de beurt ben namelijk' Hij stond op en draaide zich om. 'Wil je thee? Of iets anders'. Hij keek me aan terwijl hij naar de keuken liep. 'Euhm ja doe maar thee lekker' zei ik tegen hem en keek even naar buiten waar het weer begon te sneeuwen. "Jij bent nou ook niet de wakkerste volgens mij. Leuke bril trouwens." zei hij tegen mij. 'Nou ik weet niet of ik dat als een compliment moet zien, want ik vind dat ik namelijk best wel wakker ben hoor' Lach ik. 'En dankjewel, ik had even geen zin om lenzen in te doen' Ik hoorde dat hij de ketel aan zette om thee te zetten. Ik was inderdaad nog niet zo heel erg wakker ofzo, maar dat kwam ook doordat ik niet zo heel lekker had geslapen op de bank, normaal lag ik rond deze tijd altijd nog te slapen. 'we zullen vanavond wel weinig leuks gaan doen voor kerstavond, aangezien iedereen bezig is met de liveshows, Ik heb hem zelf van 6 uur tot 8 uur, dat zijn nou ook niet echt hele fijne tijden' zucht ik.

    [I'm soooo sorry ! Ik moest vandaag naar een verjaardagsfeestje en gisteren bleef een vriendin slapen :s Ik ga nu meteen antwoorden !]

    Lifeisajoke schreef:
    [I'm soooo sorry ! Ik moest vandaag naar een verjaardagsfeestje en gisteren bleef een vriendin slapen :s Ik ga nu meteen antwoorden !]


    [Oh haha, maakt niet uit :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ortelius schreef:
    [@Bastard: leef je nog? D:]


    |Yesh, I do. Sorry dat het zolang duurde.Op wat moet ik reageren? |


    kindness is never a burden.

    (Geeft niet (: Ehm, de laatste. Ik weet niet precies waar die staat... Een pagina terug, of 2 pagina's. Sorry, ik zit op mijn mobiel, dus kan even niet zoeken.)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (Geeft niet (: Ehm, de laatste. Ik weet niet precies waar die staat... Een pagina terug, of 2 pagina's. Sorry, ik zit op mijn mobiel, dus kan even niet zoeken.)


    | Ik zoek wel (: |


    kindness is never a burden.

    Gabriche schreef:
    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe Jonas de kaartjes allemaal bij elkaar raapte en zag daarna hoe Zoë door haar knieën naast hem zakte, ‘Jonas huh? You’re one genius little boy.’ lachte ze waarna ze een kus op zijn wang drukte. ‘Ieeeew.’ hoorde ik hem roepen terwijl hij vies naar mij keek en vervolgens zijn wang afveegde. ‘Oh so now, you are just a little boy? And before you were talking about girlfriends. You got to know what you want little one.’ zei ik terwijl ik nog steeds uit de stoel probeerde te geraken maar daarna een hand losliet van de leuning om door zijn haar te woelen. Vervolgens zag ik hoe Zoë me hoofdschuddend aankeek, ik glimlachte daarna onschuldig terwijl ze zei dat ze me ging helpen en gebaarde dat ik recht moest staan. Ze ging achter 'me staan en trok vervolgens hard aan het ding, het had maar één trek nodig en ik was al uit de stoel. Ik lachte even om het zicht terwijl ik daarna opeens een harde bonk hoorde. 'Dan wil je eens iemand helpen, krijg je dit.' hoorde ik Zoë zuchtte en ik draaide me om en zag toen dat ze daar op de grond lag met het stoeltje bovenop haar. Ik begon te lachen om het zicht terwijl ik daarna snel mijn hand voor mijn mond sloeg en haar probeerde serieus aan te krijgen. Daarna hoorde ik Jonas kinderlijke lach waardoor ik onmiddelijk weer begon te lachen terwijl ik nog steeds naar Zoë keek. Ze likte over haar lippen en zette daarna haar bril weer goed op haar neus en vervolgens haar handen naar me uitstak. 'Help me please?' Ik knikte en nam daarna haar beide handen vast en trok haar omhoog waardoor we nu opeens best dicht bij elkaar stonden. 'Everything all right? Or did you hurt yourself?' vroeg ik toch wel wat bezorgd want zo'n val was niet niets. Je kon even goed je staartbeentje ofzo breken.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Finn had eerst even nodig om me uit te lachen voordat hij me ging helpen. Hij probeerde zichzelf serieus te krijgen door een hand voor zijn mond te leggen, maar de vrolijke, kinderlijke lach van Jonas zorgde ervoor dat zijn poging mislukte. Uiteindelijk knikte hij toch en nam mijn beide handen vast om me zo omhoog te trekken. Veel makkelijker dan verwacht kwam ik omhoog waardoor ik nu wel heel dicht bij Finn stond.
    "Everything all right ? Or did you hurt yourself ?" vroeg hij. Ik meende wat bezorgdheid in zijn stem te horen. Normaal gezien zou ik daar een lachende opmerking over maken, maar ik vond het te schattig om dat te doen. Vraag me niet waarom oké, ik had zo van die momentjes waarop ik al het goede van een persoon inzag. Finn had wel heel veel goede kanten moest ik toegeven. Zonder dat ik het echt doorhad fronste ik mijn wenkbrauwen door deze gedachte. Wat was dat met mij de laatste tijd ?
    "Oh, uh, no, I'm fine, thanks for asking" glimlachte ik toen. De behoefte om achteruit te stappen of om te stoppen in zijn ogen te kijken was er voor het moment niet. Weet je wel niet hoe interessant zijn ogen waren ? Ze waren zo groenig, maar toch ook weer niet, echt vreemd.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ze fronste haar wenkbrauwen terwijl ik nog steeds vragend naar haar keek, ‘Oh, uh, no, I’m fine, thanks for asking.’ glimlachte ze waarna ze daarna gewoon bleef staan en ik nog steeds haar handen vasthad. ‘Okay, that’s a relief.’ glimlachte ik terug terwijl ik daarna haar even onderzoekend aankeek. Blijkbaar had ze niet echt de intentie om te bewegen want ze bleef naar me kijken waardoor ik haar even vragend aankeek. Misschien had ik weer wat doms gedaan zoals iets op mijn gezicht gesmeerd of misschien weer wat gemorst op mijn shirt. Ik keek even naar beneden en zag dat het shirt nog steeds donkerblauw was, dat was het blijkbaar niet. Vervolgens liet ik één hand los en betastte even mijn gezicht. Oké, daar was ook niets. Ik keek haar daarna weer vragend aan en zag dat ze nog steeds aan het kijken was. Ik glimlachte en zag net hoe ze even haar evenwicht terug verloor, ‘Wow, steady.’ Glimlachte ik terwijl ik haar handen terug vast nam om haar te ondersteunen. Vervolgens keek ik naar haar ogen die zich verscholen achter haar bril. Damn, ze had echt mooie ogen. Het leek wel alsof ik aan de rand van de zee stond en er diep in tuurden. Net toen ik figuurlijk verzonken was in haar ogen hoorde ik opeens een klein jongenstemmetje, ‘Euhm, do you want to play another game?’ Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek toen naast me waar ik Jonas zag staan. Wow, ik was vergeten dat hij hier ook stond. Ik keek hem even aan en glimachte, ‘Sorry little one, maar ik denk dat Zoë klaar is dus i got to go. Dus als ik je volgende keer nog eens zie dan beloof ik je dat we weer gaan spelen.’ Glimlachte ik terwijl ik enkele seconden besefte dat ik nog steeds Zoë’s handen vasthad. ‘Oh okay, that’s awkward.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna haar handen losliet.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Normaal gezien zou ik me zorgen moeten maken over het feit dat ik aan het staren was en dat Finn me waarschijnlijk vreemd vond maar, tja, ik deed het niet. Zijn gezicht zorgde ervoor dat ik aan niets dacht, best vreemd eigenlijk.
    "Wow, steady" glimlachte hij toen hij terug mijn handen vastnam. Ik had echt een evenwichtsprobleem volgens mij en Finn dacht dat hij iets op zijn gezicht had, wat best een grappig zicht was aangezien hij echt over zijn gezicht voelde. Na dat moment stonden we daar gewoon. Te staren naar elkaar. Best awkward als je er als buitenstaander naar staat te kijken en ook awkward als je beseft al persoon waar je mee bezig bent. Maar, ik besefte het nog niet, dus ja, ik wist van geen kwaad.
    "Euhm, do you want to play another game ?". De stem van het kleine jongetje haalde ons beide uit onze gedachten. Of was het eerder staar-actie ? Ach ja, maakt niet uit, het feit was dat we ermee gestopt waren.
    "Sorry little one, maar ik denk dat Zoë klaar is dus, I got to go. Dus als ik je volgende keer nog eens zo dan beloof ik je dat we weer gaan spelen". De glimlach die nog altijd om zijn lippen stond zorgde ervoor dat ik eigenlijk helemaal niet wist waar ze over aan het praten waren, maar toch ook net weer goed genoeg om er iets over te kunnen zeggen zodat Finn niet dat dat ik een hersenschudding had of zo. Hij liet mijn handen los waardoor ik besefte dat hij ze nog steeds vast had. Mijn wangen kregen een rode gloed, "Oh okay, that's awkward" grijnsde Finn. Ik lachte nerveus, "Yeah".
    Ik keek even rond, "Trouwens, doe het me niet aan om weer een stoeltje van je achterste te moeten trekken, er hangen hier bewakinscamera's, wie weet hoe hard de mensen die deze winkel bewaken aan het lachen zijn met ons".
    Ik nam het zakje van de grond en hing het om mijn pols waarna ik naar buiten liep, wetende dat Finn me toch zou volgen aangezien hij anders geen vervoer had.
    "Starbucks ?". Ik had zo'n zin in chocolademelk. Hazelnoten wel, gewone chocolademelk was zo gewoontjes.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Yesh, I do. Sorry dat het zolang duurde.Op wat moet ik reageren? |


    [Vanonder als je het nog nodig hebt (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    [Vanonder als je het nog nodig hebt (:]


    |Ik had 'm gevonden maar werd afgeleid -alweer-. Sorry. Ik ga nú reageren en laat me niet afleiden! (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Ik had 'm gevonden maar werd afgeleid -alweer-. Sorry. Ik ga nú reageren en laat me niet afleiden! (: |


    [Haha :'D Geeft niet :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Zoë’s wangen kleurde rood toen ik zei dat het best wel raar was en daarna haar handen losliet, ‘Yeah.’ Lachte ze een beetje nerveus om vervolgens rond te kijken, ‘Trouwens, doe het me niet aan om weer een stoeltje van je achterste te moeten trekken, er hangen hier bewakingscamera’s, wie weet hoe hard de mensen die deze winkel bewaken aan het lachen zijn met ons.’ Lachte Zoë waardoor ik even snel de hoeken van de winkel bekeek. Ze had inderdaad gelijk, en onmiddellijk speelde er een lach rond mijn lippen waarna ik daarna hardop begon te lachen. ‘Ik ben het toch al gewoon dat mensen me uitlachen.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna mijn schouders nochalant ophief. Vervolgens zag ik hoe Zoë het zakje van de grond nam en het daarna rond haar pols hing om vervolgens buiten te lopen. Ik keek haar even verbaasd aan, dat meisje had serieus geen geduld. Ik grijnsde even scheef naar Jonas waarna ik me door mijn knieën liet zakken. ‘Okay little dude, stay off the streets and don’t do any things I wouldn’t do.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna door zijn haar woelde en de dalmatiër nam van de tafel en naar de kassa liep. Zoë moest maar even wachten, ik moest en zou mijn knuffel hebben. Nadat ik had betaald, slenterde ik naar buiten met het zakje in mijn hand en zocht daarna voor Zoë. ‘Starbucks?’ hoorde ik opeens haar bekende stem waardoor ik naast me keek. Een glimlach kwam meteen op mijn gezicht waarna ik daarna knikte en Zoë’s hand nam om haar vooruit te slepen. Ik had serieus dorst weet je. Ik opende de deur door met mijn hand waar het zakje in zat er tegen te duwen en daarna Zoë mee binnen te trekken. Vervolgens liet ik haar hand los en liet me ploffen bij een leeg tafeltje, ‘Wow okay, van dat spelletje heb ik grote dorst gekregen.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna het zakje met de dalmatiër op de tafel legde.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 20:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jack Harries.
    Jack liet alles maar aan zich voorbij gaan, ook Finn die champignons uit het bord pikte en reikte Haley toen haar Engels ontbijt aan. "Ik hoop van harte dat je het een beetje eetbaar vind." zei Jack en ging bij Haley aan tafel zitten. Haley at het bord in speed tempo uit en zei toen,"Het was heel lekker, Jack!"
    Die grijnsde gelukkig en klapte vrolijk in zijn handen. "Oef. Ik was niet echt zeker met de kruiden en zo." Het volgend moment ratelde hij aan één stuk door over alle zaken waarvan hij niet zeker was en het kwam erop neer dat Jack niet zeker was over het héle gerecht.
    Haley ging onderuit in haar stoel zitten en Jack wist wel bijna zeker dat Haley genoeg had. "Wil je nog wat? Ik kan er altijd nog meer maken." vroeg hij expres en lachte eventjes waarna Jack een glas voor zichzelf vulde met sinaasappelsap. Hij zette het pak toen op de tafel zodat ook Haley zichzelf kon bedienen met sap wanneer ze dat zou willen.
    "Dus wat staat er op het schema van vandaag?"


    kindness is never a burden.