• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha ik ga vrijdag. En ik ga maar 3 daagjes hahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Enig idee waar One Direction is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nope, ik hoop niet in Amerika... Hahaha, misschien wel bij hun familie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga morgen wel eens kijken :Y) EN IK ZAL ZE VINDEN, AL MOET IK HUN DE HELE DAG STALKEN]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hahah lol, dat wilde ik ook doen, maar dat vind mijn moeder niet leuk, dus ik ga London bekijke (: En we gaan een beetje te off topic, laten we daarmee stoppeb (: ]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Nope, ik hoop niet in Amerika... Hahaha, misschien wel bij hun familie? ]


    [Thuis bij hun familie en vrienden. :p]


    Take me to wonderland

    Brookie schreef:
    [Liam en Mackenzie zijn bij Liam thuis, Eirwen staat te praten met Rosalie en Niall en Louis zijn bij Louis' klas]


    [Ok dank je. :p

    Wie wil er sociaal doen met Zayn? x'D]


    Take me to wonderland

    ( Je mag Zayn altijd naar Louis en Niall sturen....Die zitten ergens midden in een drama les en hulp is altijd welkom x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookie schreef:
    [Ik ga morgen wel eens kijken :Y) EN IK ZAL ZE VINDEN, AL MOET IK HUN DE HELE DAG STALKEN]


    ( Ik hoop dat je nog een beetje geluk heb)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik luisterde stilletjes naar haar verhaal. Dat was best wel triest. Mijn familie had me wel gesteunt, al zaten ze zo'n 200 km weg. Toch was liam de grootste steun geweest. Ik hielp hem met zijn baby en gebroken hart en hij hielp met het mijne. "Alleen... Misschien met wat hulp van een vriend, maar grotendeels zal het alleen zijn." Verder wilde ik er niet over hebben. Liam lukte het, maar het deed gewoon te veel pijn om te weten dat als het niet mis was gegaan ik nogsteeds een vriendje had gehad. Liam snapte gelukkig oe het voelde, ookal was het voor hem toch anders. Ik keek weer even naar de klok van de Big Bang. Het was redelijk laat. "Ik moet zo maar eens gaan. Als je wil mag je meekomen voor avondeten. Ik heb een kinderstoel als het nodig is." Die had ik al wel in huis, al had ik nog geen bedje... Awkward. Nouja, Drake had de kinderstoel wel gebruikt. Mijn appartement was niet heel groot, maar vooral hoog. Ik had 4 verdiepingen, waarvan 3 op balkonnetjes binnens huis lagen, 1 voor mijn slaapkamer, 1 voor de badkamer, 1 voor de baby en dan de benedenverdieping met keuken en woonkamer. En overal lag nerdspul en boeken. En dan ook nog de 2 honden en het konijn dat altijd op hele vreemde plaatsen lag. Maar ik vond het niet erg als er iemand mee at. Dat was wel eens gezellig, omdat ik toch altijd alleen was... En waarschijnlijk altijd zou blijven omdat niemand toch een vreemd kind met slecht opgevoedde huisdieren en een baby wilde lief hebben.


    Bowties were never Cooler

    xTomlinster schreef:
    ( Je mag Zayn altijd naar Louis en Niall sturen....Die zitten ergens midden in een drama les en hulp is altijd welkom x'D)


    [Ok, ik kom zo. x'D]


    Take me to wonderland

    [Euh sorry. x'D Maar wat gebeurt er op dit moment in de klas van Louis? x'D]


    Take me to wonderland

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk haar aarzelend aan. 'Vind je dat geen probleem,' vraag ik haar. Ik kijk haar even aan en sta op. Hailey pakt mijn hand vast en wacht rustig totdat Eiwen ook staat. 'Het klinkt namelijk heel leuk om met je mee te gaan,' glimlach ik. 'Maar als het geen probleem is, want ik wil je niet in de weg staan of iets, we kennen elkaar pas enkele minuten,' glimlach ik vriendelijk. Het leek me wel leuk mee te gaan met Eiwen, echt veel mensen kende ik hier niet, behalve van mijn werk, maar veel meer dan collega's waren we niet. Af en toe wat drinken, maar meer niet. En Eiwen wist het om alleenstaande moeder te zijn, nou ja soort van, ze werd het. Ik heb geen idee waarom, maar ik vond dat ik het nog niet mocht vragen. Hoe goed kennen we elkaar nou? Ik kijk even naar het water en bijt op mijn lip. Hailey was best groot voor haar leeftijd, de meeste schatte haar zes, maar ze wordt bijna vier. Hailey kijkt me aan. 'Moe,' zegt ze zielig. Ik knik en til haar op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Op dit moment waren de leerlingen opzoek naar een groepje om een band te vormen en voor de klas op te treden
    en Niall was bezig op de gitaar en Louis op de piano)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {FUUUUUUUUUCCCKKKK! Ben pas een half uur wakker O.0 Op 1 jan. 2013 goed begin XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'