• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Klinkt niet verkeerd, maar inderdaad wel een goed begin (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    Met mijn handen in mijn warme zakken liep ik richting de school waar Louis les gaf. Ik had toch niks te doen en mijn inspiratie was nog steeds ver zoek, dus dan kon ik even goed Louis eens verassen. Na een tijdje stond ik voor de school en bekeek het gebouw. Brr, school. Nooit gedacht dat ik hier nog een voet zou binnen zetten. Ik liep de dubbele deur in. Goed, in welke klas gaf hij ook alweer les? Ik liep door de gangen en keek door het raampje van elke deur in de hoop dat ik een jongen met bruin haar en bruine ogen zou zien.
    Ik had het klaslokaal bijna voorbij gelopen, toen ik Louis aan een piano zag zitten.... En Niall aan zijn gitaar? Waat deed hij hier? Glimlachend deed ik de deur open.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson

    Zonder moeite gleden mijn vingers over de toetsen van de piano terwijl ik meezong met Look After You. Af en toe ging kee ik de klas rond om te kijken of iedereen al een groep had gevonden. Even alles om me heen vergeten tot het moment dat de laatste noten waren gespeeld. Er viel een stilte in de klas, maar die werd al snel verbroken toen een bekende naam de klas werd geroepen.
    Mijn blik ging de klas rond en bleef uiteindelijk hangen bij degene die de deur opendeed. Het scheelde niet veel of mijn mond was open gevallen van verbazing. Dit kon gewoon niet. Langzaam stond ik op en liep naar Zayn toe. 'Zayn? Is dit echt waar?' vroeg ik, maar er verscheen ondanks alles toch een glimlach op mijn gezicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    'Zayn? Is dit echt waar?' Vroeg Louis, maar er verscheen toch een glimlach op zijn gezicht waardoor ik even grinnikte. "Nee, ik ben een hologram en lieg dat ik hier sta nu," zeg ik grinnikend. Ok, slechte grap, maar ik kan er niks aan doen dat die columns mijn inspiratie helemaal opslorpen. Zelfs voor domme grappen heb ik geen inspiratie. Ik trok Louis in een omhelzing en keek toen naar Niall. "Niall? Ik wist niet dat jij ook les gaf?" lachte ik. Daarna liet ik mijn bnlik over de leerlingen glijden die me aangaapten. "Euh..."


    Take me to wonderland

    Eirwen
    Ik knikte. "Natuurlijk. Waarom niet. Ik kook toch altijd veels te veel." Ik stond voorzichtig op en pakte de riemen van de honden op. "Ik hoop dat jullie van lasagne houden, want voor de rest heb ik niks in huis." Ik vond het wel leuk om voor mensen te koken. Mijn collegas kwamen ook nog wel eens langs. Ik was opzich een gesloten persoon, maar dit was anders. Ik liet ze toe als bekende, maar mijn persoonlijke leven bleef nogsteeds vrij prive. Daarbij kwam dat Rosalie mijn situatie beter snapte dan xe meesten. Op het werk dachten de meesten dat Liam en ik samen waren enzo, zelfs als ze het niet toegaven. Ik haalde ze ook maar niet uit die waan, want dit was veel makkelijker. "Zullen we gaan?" Mijn huis was niet ver weg. De honden hadden er genoeg van en zo te horen Hailey ook. Rustig begon ik met hen richting mijn huis te lopen.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    'Laten we maar hopen dat het niet zo is, want ben veel te blij dat je er bent,' zeg ik lachend en was eigenlijk alweer vergeten dat we nog in de klas stonden. Het was ergens best wel vreemd om eer tegenover elkaar te staan, maar aan de andere kant voelde het nog steeds net zo vertrouwd. Ik sloeg mijn armen om Zayn heen toen hij me in een omhelzig trok en een vrolijke lach verliet mijn mond. 'Dat van Niall is deels mijn schuld' zei ik. Na zijn euh keek ik over mijn schouder en grinnikte zacht. 'Misschien moeten jullie er toch maar aan wennen dat er mensen binnenkomen lopen...Maar ik denk dat jullie ondertussen wel weten wie dit is?' Ik zag verschillende leerlingen knikken waarna ik mijn blik weer op Zayn richtte. 'Dit is dus een van mijn klassen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik lach. 'Lasagne heerlijk,' zeg ik met een grijns. Ik kijk naar Hailey en dan naar Eirwen. 'Beter te veel dan te weinig koken,' zeg ik met een grijns. 'Je hebt toevallig geen kindervoedsel,' zeg ik hopend op een ja, maar ik weet dat het een nee is. 'Want in dat gevoel moet ik even langs huis,' zeg ik. 'Het is hier vlakbij, als we nu rechtdoor blijven lopen, komen we erlangs.' Ik kijk Eirwen aan. 'Heb je er problemen mee om er even langs te lopen,' vraag ik aarzelend. Ik glimlach even en kijk naar Hailey die me stevig vast heeft. Ik kijk weer naar Eirwen en loop rustig door. De honden blaffen een beetje, maar ze zien er leuk uit. Het lijken me lieve honden. Hoewel Eirwen denkt van niet, geloof ik best dat ze een goede moeder zal zijn. Na een tijdje zet ik Hailey toch neer. 'We zijn bijna thuis schat, daarna til ik je weer op goed?' Ze knikt en loopt rustig naast me. Ik glimlach en kijk voor me uit. Ik was zeker niet ongelukkig. Zo kon je het niet noemen, ik moest Harry gewoon een keer bellen. Ik heb zijn nummer nog, dus ik weet niet waarom ik zo moeilijk doe. Misschien ben ik wel gewoon bang. Ja dat is het, ik ben doodsbang. Bang dat hij me gaat haten, bang dat hij me nooit meer wilt zien of weet ik veel wat. Maar vooral bang dat Hailey er de dupe van wordt. Ik heb ook nog geen idee hoe ik het hem moet vertellen. Nu eerst eten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Ik kijk met twinkelende ogen naar Zayn. Ik loop met Jayden naar hem toe en kijk dan de klas in. "Ik dacht dat jullie eerder weg wouden..." Meteen gaan we weer aan de slag. Ik hoor mijn mobiel afgaan waardoor ik Jayden in Zayn's armen druk. "Let even op hem, wil je?" Ik pak mijn telefoon en zie een onbekend nummer. Ik druk op opnemen en zet de IPhone aan mijn oor. "Met Niall Horan."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Dat van Niall is deels mijn schuld' zei hij en ik knikte. 'Misschien moeten jullie er toch maar aan wennen dat er mensen binnenkomen lopen...Maar ik denk dat jullie ondertussen wel weten wie dit is?' zei Louis daarna tegen zijn klas. Ik grinnikte. "Zelfs jouw klassen lopen niet op de normale manier. Typisch jouw," zei ik lachend.
    Niall komt ook naar ons toe met Jayden in zijn handen. Ik wuif naar het kleintje en glimlach. "Let even op hem, wil je?" zei Niall opeens als zijn mobiel afging en Jayden in mijn armen drukte. "Tuurlijk," zei ik terwijl ik Jayden lichtjes begon te kietelen. "Zo, jij maakt je eerste klas ooit mee met Louis als leerkracht," glimlach ik.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne

    'Nialler! Met Liam!' zei ik blij. Na zes jaar was ik blij om zijn stem te horen. 'Hoe gaat het met jou? Oh, sorry dat ik je niet eerder heb gebeld, maar ik had je telefoonnummer niet' zuchtte ik en ik praatte weer verder. 'Ik ben Skyler en Zayn vandaag in het park tegen gekomen, als ik had geweten dat je nog in Londen woonde' Ik stopte en wachtte af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Woop woop waar kan ik inspringen? Ik ben nu pas thuis van familie met oud en nieuw vieren hihi :3]


    I've become so numb

    Eirwen
    Ik glimlachte verontschuldigend. "Nee, maar op zich kan ik de lasagne wel in de blender doen." Ik liep rustig door. Het was zwaar, maar ik kon het wel aan. "Is goed. Ik hou het wel vol." Ik begon langzaam de pinnetjes uit mijn haar te trekken, waardoor steeds verder een stukje van mijn vlechten los kwamen te hangen. Toen ze los hingen haalde ik ook de elastiekjes eruit. De vlechten zouden zichzelf wel ontwinden. "Welk nummer is het?" vroeg ik. Het leek wel of ze erg dichtbij woonde. Het zou wel leuk zijn, een buurvrouw die ik kende. De honden trokken nu wel. Ze kenden de weg verder wel, maar we moesten eerst langs hun huis om babyvoeding te halen. Zelf vond ik die potjes er altijd heel goor uitzien. Mijn baby zou wel gewoon gepureerd voedsel krijgen. Daar had ik toch altijd wel genoeg voor. Ik keek even naar de Thames. De rivier stond heel hoog, ik hoopte maar niet dat die over de kades heen zou gaan binnenkort, want dan kon ik het huis niet meer uit en ik moest nog best een aantal dingen doen op mijn werk. Ook waren boodschappen doen voor morgen en de echo best belangrijk om de deur voor uit te gaan. Morgen had ik gelukkig dan wel van werk een vrije dag, maar de echo, boodschappen doen en bij Liam langs gaan zorgde er alsnog voor dat ik een vol schema zou hebben.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "L-L-Liam?" Vraag ik verbaasd. "Hoe gaat het met jou? Oh, sorry dat ik je niet eerder heb gebeld, maar ik had je telefoonnummer niet." Ik begin te grijnzen als een idioot, voor ik kan antwoorden gaat hij verder. "Ik ben Skyler en Zayn vandaag in het park tegen gekomen, als ik had geweten dat je nog in Londen woonde." Hij is dus nog steeds in London. "Oh, Liam! Ik ben zo blij je te horen! Ben je in de buurt van het park? Dan ben je ook in de buurt van de school waar ik ben, kom langs... Kan je meteen Jayden ontmoeten."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Amoria schreef:
    [Woop woop waar kan ik inspringen? Ik ben nu pas thuis van familie met oud en nieuw vieren hihi :3]


    [Harry zijn post staat op de eerste pagina]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    [Harry zijn post staat op de eerste pagina]


    [Okee ik ga gelijk reageren :3]


    I've become so numb