• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    "Dankjewel dokter." Ik gaf de oude man een hand en pakte Serena haar hand vast. Alles bleek goed te zijn met ons kind en dat was een opluchting. Het zou nog geen week duren voordat het ter wereld zou komen en ik moest zeggen dat ik enorm zenuwachtig was. "Kom." Ik liet samen met Serena naar buiten en was blij toen ik weer frisse lucht kon inademen. Ik kon niet zo goed tegen die ziekenhuis geur. "Zullen we ergens gaan lunchen?" Vroeg ik. Ik had honger gekregen van al dat wachten.


    Serena Melody Woods
    Gelukkig was alles goed met ons kindje. We wisten nog niet of het een meisje of een jongetje zou worden. We hadden er bewust voor gekozen om het niet te weten en ons bij de bevalling te laten verassen. Het maakt me helemaal niets uit of het een jongen of een meisje wordt, als het maar gezond is. Al zou een meisje wel leuk zijn met winkelen en haren doen enzo.
    'Ja graag, ik heb ook wel trek,' zegi ik tegen Harry. Ik wreef even over mijn dikke buik. Ik vond het geweldig dat we nu een kindje zouden krijgen. Ik hield zo veel van Harry en was blij dat alles gewoon zo goed zat tussen ons. Omdat hij vroeger in One Direction zat, had ik verwacht dat het af en toe wel de nodige drama met zich mee zou brengen, maar tot nu toe was alles goed gegaan.
    'Waar wil je gaan lunchen?' vroeg ik aan Harry. Het maakte me persoonlijk niets uit.


    I've become so numb

    Liam James Payne

    'Ja, ik kom eraan! Dan kan jij ook iemand ontmoeten! Oh, tot zo!' grijnsde ik en ik hing op. 'Ga jij ook mee naar Niall, Mackenzie?' vroeg ik, terwijl ik mijn mobiel in mijn zak stopte en naar Drake liep. 'Ja, Drake, je kan heel mooi spelen' lachte ik en ik zette hem van het bankje af, terwijl ik mijn jas aan deed en Drake's jas bij hem aandeed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek op naar Liam die me meevroeg naar Niall. Blij knikte ik en deed mijn jas weer aan. ''Ik heb hem al een tijdje niet gezien.'' zuchtte ik. Ik grinnikte even en keek Drake aan. ''Niall heeft zeker ook een kind?'' grinnikte ik. Met een geïrriteerd gezicht keek ik mijn pumps aan en zuchtte. ''Had ik die dingen maar nooit aangedaan. Als ik wist dat ik heen en weer ging lopen van huizen en studio's.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Ik hang op en kijk naar Louis en Zayn. "Goed nieuws, Liam komt ook! En nog iemand maar ik weet niet wie." Ik haal mijn schouders op en kijk naar Zayn en Jayden. "Hij mag je zo te zien wel." Ik grijns en richt me op de klas. "Jullie hebben nog twee minuten en dan beginnen we!" Ik duw een paar tafels aan de kant zodat er alleen stoelen blijven. "Als Jayden gaat huilen moet je hem gewoon in maxicosie leggen en zijn knuffel geven." Ik zet de stoelen op een rij en zeg de leerlingen te gaan zitten. "Van elk groepje moet één iemand naar me toe komen, je geeft de naam van je groep en zegt of je zingt, of danst, of wat dan ook. Ik trek naar een lootje en die groep is." Ik kijk naar Louis. "Doen we het zo?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Tegenover het park zit een klein restaurant." Merkte ik op. We moesten wel door het park lopen maar zo ver was het niet. Ik keek even naar Serena haar enorme buik. "Jij moet voor eten voor twee." Grinnikte ik en ik nam haar mee door het park. Toen ik nog in One Direction zat had ik mooi gedacht nog normaal met mijn vriendin door het park te kunnen lopen. Ergens was ik blij dat ik dat nu wel gewoon kon. "Heb je al nagedacht over namen?" We hadden het er niet echt over gehad, maar volgens mij werd dat nu wel tijd, aangezien het allemaal aardig dichtbij kwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    "Hij mag je zo te zien wel." grijnst Niall en ik grinnik. "Ik doe mijn best," ik verstevig mijn greep ietsje rond Jayden zodat ik hem zeker niet zou laten vallen. "Je papa geeft les," zeg ik op een kinderlijk toon naar Jayden en draai hem naar Niall toe.
    "Als Jayden gaat huilen moet je hem gewoon in maxicosie leggen en zijn knuffel geven." liet Niall me weten en ik knikte. Ik glimlachte even naar een paar leerlingen die me aangaapten, maar bracht mijn aandacht toen weer naar Jayden die met zijn kleine handjes mijn shirt vastgreep. Ik hou van kinderen en ik zou er alles aan doen om een eigen kind te hebben, maar dat zit nogal moeilijk aangezien ik op jongens val.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne

    'Niall heeft Jayden. Maar goed, we gaan' glimlachte ik, en Drake stak zijn handje omhoog. 'Je leert snel' complimenteerde ik hem en ik pakte zijn handje vast. 'Het is twee minuten lopen, ongeveer. Geen zorgen' lachte ik naar Makcnezie en ik maakte de deur open, om Mackenzie er eerst uit te laten en vervolgens er zelf uit te lopen met Drake, om de deur weer op slot te doen. ''Zo' zei ik en we liepen aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Na mijn woorden knikte hij en na de woorden van Niall ging de klas weer aan het werk.
    Mijn blik ging van de klas weer naar Zayn en sloeg mijn armen over elkaar. 'Hoe durf je te zeggen dat mijn klassen niet op een normale manier lopen? Ook al verloopt bij mij nooit iets normaal, dus je toch wel gelijk gelijk hebt' zei ik lachend en voegde het laatste er iets zachter aan toe.
    'Maar hoe gaat het met je?' vroeg ik voor Niall met Jayden in zijn handen ook naar ons toe kwam en vervolgens aan Zayn vroeg of hij even op Jayden wilde letten. 'Of het nu zo handig is dat zijn eerste klas meemaakt met mij als leerkracht...Dat weet ik niet zeker' zei ik glimlachend na zijn woorden. Verbaasd kijk ik naar Niall als hij zegt dat Liam ook komt. 'Kan deze dag nog beter? Heeft niet iemand het nummer van Hazza...Dan kan hij ook komen en zijn we weer compleet.'
    Dat zou gewoon geweldig zijn. Daarna luisterde ik naar de woorden van Niall en knikte. 'Klinkt als een perfect plan en jullie mogen wel eens vaker komen helpen.'
    ( Beetje laat, maar zit tegelijkertijd te eten :Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [LOL, ik kijk Harry Potter in het Duits ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Okeey dat moet echt heel erg vreemd klinken...Welk deel? (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb geen idee. Ik kijk nooit Harry Potter, maar in het Duits is het wel grappig. Ron ofzo wordt meegenomen door een of andere wolf en Ron heeft zijn rat bij zich. Ik heb geen idee o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Ik knik even. 'Oke, gezellig,' zeg ik met een glimlach. Ik was er al een aantal keer langs gelopen als ik naar het park ging, maar ik was er nog nooit echt naar binnen geweest. Al hoorde je van iedereen dat het heel goed was daar.
    Ik lach even. 'Dat moet ik zeker,' zeg ik en af en toe voel ik ons kindje zachtjes schoppen. Als ik op bed lag, was het pas erg. Dan leek het net alsof het allemaal salto's aan het doen was.
    Ik denk even na. 'Ja een beetje,' zeg ik. 'Voor een meisje vind ik Leah en Evelynn wel leuke namen. En voor een jongen Finn of Austin,' zeg ik tegen Harry. 'Waar zat jij aan te denken dan?' vraag ik dan aan hem. Als hij de namen niet mooi vond, dan deden we gewoon een andere naam. Het moest natuurlijk wel een naam zijn die we allebei mooi vinden.


    I've become so numb

    ( Ohhh Dat is de gevangen van Azkaban dan.....Maar denk dat je wel gelijk heb)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slaakte een opgeluchte zucht toen Liam vertelde dat het maar twee minuutjes lopen was. ''Gelukkig maar.'' Mijn hakken klik-klakten op de stoep, soms haatte ik dat aan pumps. Maar sommigen zaten ook gewoon lekker, onder andere deze dus. ''Blij om Niall weer te zien?'' vroeg ik glimlachend aan Liam. Ik haakte mijn arm aan die van Liam en probeerde even niet om te vallen op mijn pumps.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Het is op ZDF, een Duitse zender. Sinds wanneer hebben ze in Londen Duitse zenders?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."