• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.



    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gatsby *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~Albion *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~ShatterMe *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~ShatterMe *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*
    -Jess Marie Cooper ~~ Galinda* Assassin/Droomwandelaar.*
    -
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!


    Topic's





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 15:51 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    D Dawn Madison

    "Mooi" zei Jake opeens waardoor ik even schrik, maar dan naar hem glimlach terwijl ik mijn tekenblok wegleg.
    "Dank je, het teken laat me een beetje vergeten dat ik een freak ben." zei ik terwijl ik een gebaar maak naar de blok. "Je weet naar wie je heen moet als iemand ooit iets voor je moet tekenen. Zoals een herinnering of iets anders," weer kroop er een oprechte glimlach over mijn lippen. Het was raar dat ik me net zoals eerder bij Devon bij Jake me goed voelde. Misschien was het wel omdat we allemaal wel monsters waren. Dat zou zoveel verklaren. Een zucht verliet mijn lippen en ik klopte op de plaats naast me als teken dat hij naast me mocht komen zitten. "Wat ben jij eigenlijk? Niet dat je het hoeft te vertellen als je het niet wilt,' voegde ik er rap aan toe.
    Ik was soms gewoon te nieuwsgierig soms. Als iemand iets achter zich houd zou ik er uiteindelijk wel achter komen zoals ik met Daniël heb gedaan. Ik heb geraden gehad war hij was. Natuurlijk wist ik uiteindelijk wel dat hij een vampier was, maar die incubus kant was een raadsel voor me geweest. Net zoals dat van de rest die in onze bungalow woonde. Als ze het niet soort van zelf hadden vertelt was ik er uiteindelijk wel achter gekomen. Misschien niet zo snel, maar ik zou er toch achter zijn gekomen.
    Ik wist dat ik waarschijnlijk recht voor me naar het vuur was aan het staren en als de andere er waren zouden durven denken dat ik het manipuleerde, maar dat was niet. Niks in me gaf het gevoel van kracht dat het me eerder had gegeven. Misschien was ik Dawn wel niet? Ik voelde me nog steeds aangetrokken omdat het zo mooi is. "Hoe kan iets zo mooi zo gevaarlijk zijn?" prevelde ik zonder echt door te hebben dat ik luid op had gezegd.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Even alles nalezen en dan post ik, promiseee,]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dhelia Loreley
    "Ik heb nooit gezegd dat ze zich gaat weerhouden om mensen pijn te doen als jij er bent. Jij bent handig voor het vuur te doven en misschien jaagt het haar dan wel schrik aan, maar dat is zelf niet zeker aangezien ze zo lang onder de douche stond." Ik haal zuchtend mijn schouders op en kijk nog bezorgd naar Claed voordat ik hem uiteindelijk weer los laat en me op het bed neer laat zakken, met de rug van mijn hand langs mijn voorhoofd wrijf. Dat ik één keer vuur gedoofd heb, zegt niet dat ik het weer zal doen, bedenk ik me dan. Ik heb het slechts één keer gedaan en ergens heb ik niet de hoop erin dat het me vandaag nogmaals gaat lukken. Ik laat zijn volgende woorden wat aan me voorbij gaan, door uit het raam te staren. God, wat zou ik nu graag naar huis willen of rond dwarrelen in de stad, gewoon helemaal niets doen en even alleen zijn.
    "Ik voel het wel," Vragend kijk ik Claed aan, een diepe frons op mijn voorhoofd zichtbaar als hij dit zegt. Waar heeft hij het nu weer over? Is die jongen nu zo de weg kwijt of heb ik echt niet op zitten letten? Ik knik traag van begrip en draai een donkerblonde lok haar rond mijn wijsvinger, wanneer ik mijn vinger eronder uit trek, danst de pluk haar vrolijk terug op zijn plek.
    "Ik voel het ook," Bevestigd Devon dan waardoor ik er zeker van ben dat ik heb zitten dagdromen. Ik tuit mijn lippen bedenkelijk en slik. Waarschijnlijk zou ik nu antwoord moeten geven dat ik het ook voel, maar wat zou ik moeten voelen? Het gevoel van onheil dat ik aan voel komen, dat we zwaar in de problemen zitten, want ja, dat gevoel heb ik en het zit me dwars, meer dan ooit. Het liefst zou ik nu gewoon mijn bed induiken en me oprollen tot een kleine bal, de dekens tot ver over mijn hoofd heen getrokken.
    "Wat zouden we moeten voelen?" vraag ik alsnog, een tikkeltje verward en kijk ieder één voor één aan, mijn wangen lichtjes gekleurd omdat ik niet heb op zitten letten, maar ik wil het wel weten, ervan op de hoogte zijn voor het geval dat.
    "Is er iets dat alleen jij en Dawn weten? Iets waardoor we kunnen weten of zij het is die haar lichaam bestuurt? Ik zou niet graag de echte Dawn wat aandoen uit wantrouwen." Ik luister naar Devon zijn woorden en kijk nieuwsgierig naar Daniël. Dit is inderdaad iets dat ik graag wil weten, extra dingetjes, dingen waarvan wij nog niets afweten. De dode wandelende wezens, de vogels en het vuur. Het vuur. Een onaangename rilling glijdt er over mijn ruggengraat heen bij wat er vanmiddag nog gebeurd is.
    "Ja kom op Daniël," Ik sla mijn benen over elkaar heen, "biecht eens op." grinnik ik en probeer het wat gemakkelijker te maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jake Dodge Dragon

    Dawn schrok van me, ze had me waarschijnlijk niet horen aankomen, "Dank je, het teken laat me een beetje vergeten dat ik een freak ben." zei ze terwijl ze een gebaar maakt naar het tekenblok. "Je bent geen Freak, niemand hier is een freak, we zijn allemaal op een andere manier speciaal. Nooit zeggen dat je een freak bent" antwoord de draak zelf voor ik nog kan antwoorden, maar hij heeft het beter kunnen verwoorden dan ik zou kunnen doen. "Je weet naar wie je heen moet als iemand ooit iets voor je moet tekenen. Zoals een herinnering of iets anders," zegt ze en glimlacht, ik knik, dat zou ik zeker een keer doen. Ik rol even met mijn schouders en kijk naar het meer en daarna naar de lucht, als ik het goed had zou het vanavond een mooie avond worden. Laten we dat maar hopen. Een zucht verlaat Dawns lippen en ze klopte op de plaats naast haar, blij ga ik zitten. "Wat ben jij eigenlijk? Niet dat je het hoeft te vertellen als je het niet wilt,' voegde ze er rap aan toe. Een glimlacht vormt zich op mijn gezicht, "Nou ik denk dat het gene wat ik ben vanavond wel zichtbaar word, als het vuur harder brand of er meer rook is" zeg ik en blaas in cirkels de rook die nog in mijn longen zit uit. Eindelijk vrijheid, ik voelde me op mijn gemak, niemand zou me hier raar aan kijken of van me weg rennen, hopelijk. Misschien zou ik me zelfs met iemand kunnen meten. Zelf wist ik ook niet wat iedereen was, maar daar zou ik ooit wel achter komen. Dawn kijkt naar het vuur, ik richt mijn blik er ook maar op. "Hoe kan iets zo mooi zo gevaarlijk zijn?" zij ze zacht, "Er zijn wel meer dingen mooi maar gevaarlijk" zeg ik zachter.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    D Dawn Madison

    "Er zijn wel meer dingen mooi maar gevaarlijk" zegt hij zo zacht dat ik het bijna niet had gehoord. Ik glimlach en duw tegen zijn schouder. Het voelde goed dat er nog iemand was die me niet haten. Of beter gezegd wantrouwde. Met een grijns zeg ik:"Wat bedoel je daar mee?" Ik was benieuwd wat hij bedoelde en ook eigenlijk wat hij was. Waarschijnlijk was hij iets veel indrukwekkender dan ik was. Wie wekte nu dode op? Ondanks dat hij had gezegd dat ik geen freak was bleef ik het wel voelen. Mijn hand ging naar de plek waar normaal mijn ketting zou hangen, maar die was er niet. Had ik die uitgedaan voor het douchen? Dat zal wel, ik weet het niet. Ik stond op om wat hout bij te leggen zodat het vuur niet zou doven. Ik kreeg de aandrang om mijn hand in het vuur te steken. Ik wou voelen of dat het me zou verslinden zoals het bij een normaal mensen zou doen of dat het gewoon mijn huid zou liefkozen. Ik was zo in de ban van het vuur dat ik pas door had dat ik mijn hand echt uitstak totdat het er echt bijna in stak. Ik trok vlug mijn hand weg en bloosde door de schaamte die me overviel. Met zucht ging ik terug zitten en legde mijn hoofd op Jake zijn schouder en sloot mijn ogen. Waarom had ik het gevoel dat ik mezelf op de proef stelde? Ik wou weten hoe groot mijn krachten zouden zijn. Wat ik allemaal kon. Ik kon geesten zien en dode wekken. Tot nu toe had ik alleen maar een heel kerkhof tot leven gebracht en nog niet lang geleden dieren. Zou ik zoals de legende zei een heel leger doden onder controle hebben? Ik wist het niet en ergens wou ik het ook niet proberen tot er echt gevaar was. Ik deed mijn ogen open, maar liet mijn hoofd op Jakes schouder rusten. Ik had graag fysiek contact met mensen. Het maakte niet uit hoe. Gewoon een hand op iemands borst of tegen iemand leunen. Het maakte allemaal niet uit als ik maar contact had. Sommige mensen konden er niet zo goed tegen dat wist ik en dan probeerde ik het ook zo min mogelijk te doen. Als Jake teken gaf dat hij het niet graag had zou ik hem ruimte geven.

    [Ik maak straks als ik terug ben een post voor Daniël.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Daniël Woods


    Ik merkte op dat Devon licht verbaast naar me had gekeken toen ik mijn hand op zijn schouder had gelegd. Wat ik ook had gemerkt was dat Clead me een beetje raar aankeek. Met mijn ogen probeer ik duidelijk te maken dat dit vriendschappelijk was. Hij moest er niet verkeerd van denken. Ik zou nooit kapot maken wat er ook tussen hun speelde. Dat hoopte ik toch, want ik zou het me nooit kunnen vergeven als het wel zo was. Daarbij deed Devon ook geen moeite op mijn hand van zijn schouder te slaan. Hij zou het ook wel als een vriendschappelijk gebaar zien.
    Clead en Devon bevestigde dat ze het ook voelde, maar Dhelia had niet op gelet. Ik moest zachtjes lachen en schudde mijn hoofd. "Wat zouden we moeten voelen?" vraagt ze en keek ons aan. Ik kreeg niet de kans om te antwoorden of Devon vroeg me al iets anders.
    "Is er iets dat alleen jij en Dawn weten? Iets waardoor we kunnen weten of zij het is die haar lichaam bestuurt? Ik zou niet graag de echte Dawn wat aandoen uit wantrouwen,’ zegt Devon.
    "Ja kom op Daniël. Biecht eens op." Grinnikt Dhelia en ik schud terug lachend mijn hoofd.
    Om na te denken steun ik een beetje op Devon terwijl ik met mijn hand over mijn kin streel. Hoe zag je aan Dawn dat het Dawn was?
    “Als ze echt lacht twinkelen haar ogen maar je moet je niet vergissen, want soms lijkt er in haar ogen vuur te branden. Je ziet het ook als je haar kwaad maakt of irriteert. Dat is ook het enigste waar je het echt aan merkt. Dan heb je haar zenuwtrekje nog dat ze haar haar hele tijd rond haar vinger draait. Als ze moe is begint ze aan haar haar te trekken en gaat ze met haar hoof op iemand zijn schoot liggen of als we pech hebben is ze ambetant en kun je haar best laten doen of je krijgt iets naar je hoofd gesmeten. Daar heb ik veel ervaring mee gehad." Ik raak met mijn hand die over mijn kin wreef mijn voorhoofd aan op de plek waar ze al is met een pen had tegen gegooid. " Ik raad je dus aan om het niet uit te proberen. Natuurlijk ook de ketting, als ze die aan heeft dan zul je wel een soort van kracht voelen. Het is denk ik een afweersysteem voor de gevaarlijke bovennatuurlijke onder ons. Zo niet dan zitten we een beetje in de problemen als je haar weet kwaad te maken.” Ik dacht weer aan de dode vogel en een rilling ging door me heen. “Daar zijn Dhelia, Devon en ik getuigen van geweest met die dode vogels en hond?” Ik kijk vragend naar Devon aangezien ik niet echt naar het beest gekeken had. Ik ging weer goed staan zodat ik niet meer leunde op Devon en wende me naar Dhelia “Moet je nog iets weten? Om even terug op je vorige vraag Dhelia. Ik had gevraagd of je de kracht kunt voelen die deze plek te weeg brengt?”
    Ik snak nog steeds naar een slok drank. Eigenlijk een heel fles drank. Ik had moeite om niet mijn tanden in het eerste beste mens te zetten die voor de bungalow loopt. Ik hoor gewoon hun slagader kloppen in hun hals. Het lokte me precies. Ik beet op mijn lip om me in bedwang te houden en proefde daar door mijn eigen bloed. Het maakte me hier echt gek.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Claed Nixis

    "Ik voel het ook," zegt Devon terwijl hij mij aankijkt. Ik voel me er lichtelijk ongemakkelijk onder.Iets in mij zegt me dat er iets niet goed gaat met Devon, of juist wel. Dat is het verwarrende van het verhaal. "Is er iets dat alleen jij en Dawn weten? Iets waardoor we kunnen weten of zij het is die haar lichaam bestuurt? Ik zou niet graag de echte Dawn wat aandoen uit wantrouwen," zegt Devon en kijkt me alsnog aan. Ik bijt even op mijn lip. Waar heeft hij het over? En waarom kijkt hij naar mij? De vraag die Dhelia net stelde is eigenlijk volledig langs me heen gegaan. Ik kijk Devon terug aan met een ongemakkelijke blik.
    "Ja kom op Daniël, biecht eens op." ik kijk nu snel naar Dhelia die haar benen over elkaar legt. Vervolgens kijk ik vragend naar Daniël en weer naar Devon. Waar ging dit over, hoeveel heb ik gemist? “Als ze echt lacht twinkelen haar ogen maar je moet je niet vergissen, want soms lijkt er in haar ogen vuur te branden. Je ziet het ook als je haar kwaad maakt of irriteert. Dat is ook het enigste waar je het echt aan merkt. Dan heb je haar zenuwtrekje nog dat ze haar haar hele tijd rond haar vinger draait. Als ze moe is begint ze aan haar haar te trekken en gaat ze met haar hoof op iemand zijn schoot liggen of als we pech hebben is ze ambetant en kun je haar best laten doen of je krijgt iets naar je hoofd gesmeten. Daar heb ik veel ervaring mee gehad." Ik luister naar wat Daniël verteld. "Ik raad je dus aan om het niet uit te proberen. Natuurlijk ook de ketting, als ze die aan heeft dan zul je wel een soort van kracht voelen. Het is denk ik een afweersysteem voor de gevaarlijke bovennatuurlijke onder ons. Zo niet dan zitten we een beetje in de problemen als je haar weet kwaad te maken." En nu ben ik het helemaal kwijt. Fronzend kijk ik naar Daniël. Wat is er met Dawn? “Daar zijn Dhelia, Devon en ik getuigen van geweest met die dode vogels en hond?” Mijn frons word dieper, waar heeft hij het nou weer over?
    “Moet je nog iets weten? Om even terug op je vorige vraag Dhelia. Ik had gevraagd of je de kracht kunt voelen die deze plek te weeg brengt?” vraagt Daniël dan opnieuw aan Dhelia. Vragend kijk ik naar Dhelia tot ze antwoord. Toch is mijn gedachten meer bij datgeen dat Daniël vertelde. Ik heb heel de tijd nog niets gezegd. Dat is gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jake Dodge Dragon

    Ze duwde tegen mijn schouder en vraagt grijnzend "Wat bedoel je daar mee?" Ik glimlach en kijk haar aan "Water kan heel mooi zijn, maar ook dodelijk, en glas, en planten en natuur" ik stop even en kijk weer naar het vuur "en meisjes" voeg ik er nog aan toe. Dawn staat op en gooit nog wat hout bij het vuur, daarna aarzelde ze om iets, ik verzit even om beter te kunnen zien wat ze doet. Ze was zo dicht bij het vuur dat ik het in haar ogen zag weerspiegelen, even was ik bang dat ze nog dichterbij zou gaan en haar haar erin zou komen, maar ze stak haar hand uit naar het vuur vlug trok ze die terug en ik zag haar blozen ik ik moest er om grinniken, wat zou er eigenlijk gebeurt zijn als ze haar hand erin had gedaan? Als ik het had gedaan had ik mezelf in de fik gezet of had ik schubben gekregen op de plekken die het vuur zou raken. Met een zucht gaat ze terug zitten en legt ze haar hoofd op mijn schouder en deed haar ogen dicht, een rilling ging door me heen en ik vroeg me af of ze mijn warmte door het shirt heen kon voelen, maar dat zou eigenlijk wel niet de meeste hoody's waren best wel dik. Dawn deed haar ogen weer open maar had haar hoofd nog steeds op mijn schouder, ik kreeg de drang om een arm om haar heen te slaan, maar ik wist niet hoe ze zou reageren en ik was ook stiekem bang dat ze dan weg ging. Dus bleef ik maar gewoon stil zitten, en luisterde naar de geluiden om me heen. Dawns ademhaling, het knetterende vuur en het geluid van het meer. Hua draait zich een keer om in mijn shirt en zijn nagels krassen over mijn huid.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Devon Dorcha

    "Ja kom op Daniël, biecht eens op." Ik glimlach zachtjes als ik hoor hoe Dhelia de sfeer wat luchtiger probeert te krijgen, maar mijn hart zit er niet achter. Ik heb zoveel aan mijn hoofd dat ik zelf niet meer weet waar ik eerst moet aan denken. Het liefst van al zou ik Claed in zijn slaapzak wikkelen en hem dicht tegen me aantrekken om een dutje te doen, zoals vroeger wel eens gebeurde. Maar daar is het helaas de plaats noch het moment voor.
    Ondertussen weet ik niet wat ik van Claed's blik moet maken. Hij ziet eruit alsof hij ergens door gekweld wordt, maar ik kan me amper inbeelden dat het door mij komt. Wanneer hij op zijn lip bijt, en niet weet waar eerst te kijken ben ik overtuigd van het tegendeel. Hij voelt zich oncomfortabel. Door mij.
    Met een krop in mijn keel wend ik mijn blik af, maar verder laat ik niet merken dat er iets aan de hand is. Ze moeten zich niet om mij gaan bekommeren, we hebben ergere problemen nu. Daarbij ben ik een grote jongen, ik zorg al eeuwen voor mezelf. Dat alles veranderde toen ik Claed leerde kennen, en nog meer toen hij weg ging, is bijzaak. Hij ging weg. Ik bal mijn vuist en klem mijn kaken op elkaar. Waarom dacht ik ook dat deze situatie daar iets zou aan veranderen? Hij kan het niet eens hebben dat ik naar hem kijk.
    "Als ze echt lacht twinkelen haar ogen maar je moet je niet vergissen, want soms lijkt er in haar ogen vuur te branden. Je ziet het ook als je haar kwaad maakt of irriteert. Dat is ook het enigste waar je het echt aan merkt. Dan heb je haar zenuwtrekje nog dat ze haar haar hele tijd rond haar vinger draait. Als ze moe is begint ze aan haar haar te trekken en gaat ze met haar hoof op iemand zijn schoot liggen of als we pech hebben is ze ambetant en kun je haar best laten doen of je krijgt iets naar je hoofd gesmeten. Daar heb ik veel ervaring mee gehad. Ik raad je dus aan om het niet uit te proberen. Natuurlijk ook de ketting, als ze die aan heeft dan zul je wel een soort van kracht voelen. Het is denk ik een afweersysteem voor de gevaarlijke bovennatuurlijke onder ons. Zo niet dan zitten we een beetje in de problemen als je haar weet kwaad te maken. Daar zijn Dhelia, Devon en ik getuigen van geweest met die dode vogels en hond? Moet je nog iets weten? Om even terug op je vorige vraag Dhelia. Ik had gevraagd of je de kracht kunt voelen die deze plek teweeg brengt?”
    Ik probeer alles dat Daniël zegt op te slaan, maar ik moet het nog een paar keer herhalen in gedachten voor het echt doordringt. Uiteindelijk slaag ik er pas in door steekwoorden te gebruiken. Lach; ogen. Haar; vinger. Moe; hoofd op schoot. Geïrriteerd; laten.
    Wat Daniël over de ketting zei, hoef ik niet te memoriseren want de herinnering aan de situatie met Dawn en de ketting is nog vers door de bijna-geheelde wonde op mijn hand.
    Ik raak afgeleid wanneer de geur van bloed mijn neusgaten binnen dringt. Zonder dat ik het besef, verschieten mijn ogen weer van kleur -naar het zonsondergang-oranje van eerder. Ik richt mijn blik op Daniël's gezicht en zie dat zijn lip bloedt. Ik moet me inhouden niet te gaan grommen. Ergens in mij blijft er nog een restant over van wie ik was in het Duistere Hof. En laat bloed nou net iets zijn dat ervoor zorgt dat het Duistere Hof gedijt. Waarom denk je dat Duistere Fae tijdens oorlogen op hun sterkst zijn? Ze worden gevoed door het verspilde bloed. Natuurlijk zijn de negatieve gevoelens die dan heersen een grotere bron van onderhoud, maar de rol van het bloed wordt vaak onderschat. Bloed is en blijft nog steeds een magische vloeistof. Het is de vloeistof des levens. Er zijn redenen waarom vroeger, in lang vervlogen tijden, mensenoffers gebracht werden.
    Voor ik mezelf kan tegen houden, strek ik mijn arm naar Daniëls gezicht uit en druk mijn wijsvinger tegen zijn lip aan. Ik breng de druppel bloed die ik opgevangen heb voor mijn gezicht en lik over mijn lippen. Mocht ik een Assassin zijn, dan zou dit een heel gevaarlijk moment zijn voor Daniël. In dat geval zou ik hem altijd en overal kunnen opsporen, mocht ik nu meteen zijn bloed van mijn vinger oplikken. Als Hound/Gancangh heb ik deze krachten niet, maar dat neemt niet weg dat het bloed niet aanlokkelijk is, dat ik het wíl oplikken, proeven.
    "Gabriël."
    "Hij wil het zo graag dat ik er zelf zin in krijg."
    "Je kan al het bloed krijgen dat je wil, Gabriël. Je hoeft ons alleen maar toe te laten..."
    "... En we volgen je overal. Absolute macht kan van jou zijn."
    "Alles wat je wil."
    "Iedereen die je wil."
    "Gabriël. Gabriël. Gabriël."

    Ik hou het niet meer. Een luide grom verlaat mijn lichaam. Voor ik iemand kwaad kan doen, ren ik de hut uit, de bossen in. Ik heb het warm. Veel te warm. Gloeiend heet. Met veel te weinig moeite, zelfs voor een wezen als ik, scheur ik mijn T-shirt aan flarden. De stukken laat ik argeloos vallen op de grond. Lopen wordt steeds moeilijker, ik kan er niet van blijven wegrennen. Ook al begrijp ik het niet, er moet een reden zijn waarom ik de volgende in rang ben, waarom ik zo nodig hun leider moet zijn. Er is maar één reden waarom ik er aan toe zou geven. Iedereen die ik wil. Iedereen. En hoewel de Hounds in mijn hoofd fysiek perfect in staat zijn te liegen, weet ik dat het niet het geval is. Ze zouden nooit iemand met de naam van hun leider aanspreken als deze dat niet is. Dat zou één van de grootste vormen van verraad zijn en als dat nog geen reden genoeg is, staan daar nog eens heel grote straffen op.
    Wanneer ik door mijn knieën zak weet ik dat ik toegegeven heb. De grom die mijn stembanden nu maken, is heel anders dan alle vorige uit mijn hele leven. Het klinkt meer als het geluid dat een drilboor maakt, mocht je het enorm vertragen. Het klinkt ook veel dieper en lager dan eerder en nog nooit eerder heb ik met mijn gegrom een bos kunnen doen daveren, wat nu wel het geval is.
    Het is het geluid van een Gabriël die zijn Hunt naar zich toe roept.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 20:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ||KellyBelly went Albion. ||


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oh come on? Guys!?]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik ben niet, toch? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben maar heb het deze week erg druk gehad met stage. Beloof morgen (of vandaag, is maar hoe jet het ziet) wat te posten!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    D Dawn Maddison

    Ik voelde hoe een rilling ging door hem heen ging. Het was raar dat ik het warmer leek te hebben nu ik zo kort naast hem zat ondanks zijn hoody dan door het vuur. Misschien was het wel een gave van hem. Ik wist het niet, maar het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voor ik het weet. Samen met hem luister ik naar de geluide van onze omgeving. Ergens hoopte ik bekende voetstappen te horen van Daniël, maar ik had het gevoel dat het beter was dat hij hier niet was. He voelde te goed aan met Jake. Ik voelde precies iets omdraaien ergens door zijn hoody, maar ik negeerde het. Ik zou het me toch maar verbeeld hebben. Ik kroop nog dichter bij hem voor meer warmte te krijgen aangezien het al was aan het afkoelen. "Je mag heus je arm om me heen slaan hoor. Ik bijt niet. Toch niet nu," mompel ik met een glimlachje. Kippenvel verspreid zich over mijn armen toen ik een gehuil hoorde van een wolfachtig iets. "Denk je dat ze nog komen? Ofdat ze ons hebben laten zitten? Ik heb het gevoel dat ze ons hebben laten zitten." zeg ik zachtjes."Niet dat ik het erg vind, maar toch." Een zucht verlaatte mijn mond. Het kippenvel dat op mijn armenstond was nog steeds niet verdwenen.Het had me een soort van angst aangejaagd toen ik het gehuil had gehoord, maar ik liet het niet zien. Ik was goed in het verstoppen van mijn gevoelens. Het verbloemen van dingen was altijd een gave van me geweest. Net zoals mijn woede uitbarstingen waar iedereen terecht schrik voor had. Misschien kwam dit alles wel door mijn verleden met de geesten en dode wat wel te begrijpen valt dan. Het enigste wat ik nu hoopte was dat die wolf geen jacht op mij maakte.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.