• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Finally, Tim eruit. Wat was hij irritant en duidelijk :'D Haha
    Ik ben echt op Daniël, heel subtiel allemaal tijd rekken en dan toch nog een beetje geld binnen halen. Heel slim. Carolien en Kees staan ook nog hoog op mijn lijstje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat het is met Tania, ik weet het niet... Ze heeft 100% op Tim gezeten, maar ligt er nog niet uit. Dit komt waarschijnlijk doordat veel vragen in de test antwoorden hebben die op meerdere personen slaan. Zoals: In welk nummerbord had de jeep waar de mol in zat? Was de mol woorden aan het roepen of moest deze ze juist onthouden? Heeft de mol geld binnen gehad met deze opdracht?
    Dat soort vragen krijgen ze ook, dus al zit je 100% procent op Tim. Een groot deel van de antwoorden slaat ook op andere personen dus kan er ALSNOG iemand zijn die de test slechter maakt.
    Of het komt omdat zij de mol is, wat ik overigens niet geloof. Ik heb zomaar het voorgevoel dat ze er de volgende aflevering uitgaat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tania kan ook makkelijk liegen dat ze 100% op tim heeft gezeten, om mensen op een dwaalspoor te zetten (geen idee waarom , maar het kan)


    Aan niets denken is ook denken.

    Oke ik ben van een ding overtuigd.
    De mol is een vrouw (:
    Tania, Zarayda of Paulien.


    Miep

    Ik heb heel intensief teruggekeken naar de executies en zit nog met de volgende mollen: Daniel, Carolien en Kees.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Donoghue schreef:
    Oke ik ben van een ding overtuigd.
    De mol is een vrouw (:
    Tania, Zarayda of Paulien.


    Waarom een vrouw? Oké , dit vraag ik me nu gewoon heel erg af haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Waarom een vrouw? Oké , dit vraag ik me nu gewoon heel erg af haha


    Omdat ik Kees en Daniël gewoon niet verdenk. Nooit gedaan ook. Ik vond alleen Tim verdacht, maar nu die weg is denk ik dat het een vrouw is.
    Als het Kees is dan vreet ik mijn hoed op, echt. (:


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Omdat ik Kees en Daniël gewoon niet verdenk. Nooit gedaan ook. Ik vond alleen Tim verdacht, maar nu die weg is denk ik dat het een vrouw is.
    Als het Kees is dan vreet ik mijn hoed op, echt. (:


    Haha, ik weet het even niet meer. Kees doet best zijn best bij opdrachten, maar zou ook te obvious voor mol zijn, hij is wel sneaky af en toe (met die kokers..)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, ik weet het even niet meer. Kees doet best zijn best bij opdrachten, maar zou ook te obvious voor mol zijn, hij is wel sneaky af en toe (met die kokers..)


    Ik zou het geweldig vinden en ik zou het heel goed gedaan vinden.
    Maar ik denk gewoon dat het óf Tania, Zarayda óf Paulien is


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik zou het geweldig vinden en ik zou het heel goed gedaan vinden.
    Maar ik denk gewoon dat het óf Tania, Zarayda óf Paulien is


    Hmm. Ik ga denk ik nu voor Carolien / Zarayda


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik was zó blij toen Tim weer terugkwam, maar toen hij er donderdag uitging, dacht ik wel; 'hm, ja, oké, dus hij was het toch niet'. Ik zit voor ongeveer 100% op Tania, en Carolien mag van mij winnen, ze begint mn hart te winnen, haha.

    Voor ongeveer 100% bedoel ik dat ik ook deels op Zarayda zit, ook al kan ik dr niet uitstaan :/

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 14:26 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik verdenk Tania, Kees, Carolien en Paulien. (Oftewel, ik verdenk 2 mensen niet) Maar ik wil nog niet op eentje gaan zitten, want dat deed ik vorig jaar en toen zat ik er volledig naast (Liesbeth). Zarayda is gewoon oprecht naïef, dus die verdenk ik niet, en Daniel is een soort van William van vorig jaar. De kandidaat die veel te enthousiast geld verdient, en zichzelf daardoor een beetje verdacht maakt, maar hij haalt toch wel degelijk geld binnen.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Tania is mij te oprecht zenuwachtig bij de testuitslag om haar als mol te zien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Daniel is eigenlijk de enige waarvan ik zeg "Nee, hij is het sowieso niet".


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat het Kees is. Serieus.


    | Reality is for people that lack imagination |