• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk ook dat Tim terugkomt. Als Tania trouwens de mol zou zijn, dan vind ik wel dat ze heel goed kan acteren.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tim is baaaack. :Y)
    Wiehoe. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Echt, één van de leukste dingen van Wie Is De Mol vind ik de recensies op recensiekoning.nl de dag er na, geweldig! :')
    Hier van de aflevering van gister


    As travars

    Ik weet zeker dat Tania de mol, of dat moet gewoon. Zei zij dat ze in elke test op Tim had gestemd, hoe kan het dan dat zij er nog in zit en Tim eruit is gegaan? Hm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kees Tol is de Mol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik dacht eerst Tim maar die is er nu dus uit. En deze keer voor het echt. Nu denk ik Paulien of Kees.


    Chaos is a ladder.

    Meliourry schreef:
    Ik weet zeker dat Tania de mol, of dat moet gewoon. Zei zij dat ze in elke test op Tim had gestemd, hoe kan het dan dat zij er nog in zit en Tim eruit is gegaan? Hm.


    De mol kan heel veel dingen in common hebben met Tim , je moet nu dus ook nadenken over ; wat heeft Tim allemaal gedaan en wie was daar bij? (diegene die het meeste heeft gedaan dat Tim ook heeft gedaan kan dan de mol zijn)

    Maarja, beetje jammer dit. Mijn mol is er dus uit. Ben er nog steeds van overtuigd dat Tim het was / is! Ik ga dus voor theorie Tania, er zijn -> waren nu dus 2 mollen (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    De mol kan heel veel dingen in common hebben met Tim , je moet nu dus ook nadenken over ; wat heeft Tim allemaal gedaan en wie was daar bij? (diegene die het meeste heeft gedaan dat Tim ook heeft gedaan kan dan de mol zijn)

    Maarja, beetje jammer dit. Mijn mol is er dus uit. Ben er nog steeds van overtuigd dat Tim het was / is! Ik ga dus voor theorie Tania, er zijn -> waren nu dus 2 mollen (aa)


    Hm, I know. Maar ik ben er nu gewoon even heilig van overtuigd, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Hm, I know. Maar ik ben er nu gewoon even heilig van overtuigd, haha.


    Hihi. Pas op voor tunnelvisie he!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk dat Kees 't is..


    Bad decisions make good stories.

    Lexus schreef:
    (...)

    Hihi. Pas op voor tunnelvisie he!

    Ben ik de enige die inzit over dat woordje, 'tunnelvisie'? Een paar weken geleden had Tania het ook al over tunnelvisie en de aflevering heette ook zo. Nu brengen ze het weer op en ik heb het gevoel dat daar gewoon iets mee is of zo. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ben ik de enige die inzit over dat woordje, 'tunnelvisie'? Een paar weken geleden had Tania het ook al over tunnelvisie en de aflevering heette ook zo. Nu brengen ze het weer op en ik heb het gevoel dat daar gewoon iets mee is of zo. x)


    Het gaat altijd om tunnelvisie, (nerd)
    De meeste mensen die eruit liggen bekennen aan tunnelvisie te hebben geleden (tim ook)


    Aan niets denken is ook denken.

    Tania zei die laatste zin wel héél erg verdacht. "Hoe komt het dan dat ik nog steeds in WIDM zit?"
    Ik dacht meteen: "Omdat jij de mol bent."
    Looooooool. Solved the problem! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tania zei: "Ik heb alles op Tim gezet, er zijn dus twee mollen." Is zij de tweede en ligt ze er daarom niet uit? (nerd)
    Tania zei ook al van '...heb ik me ingegraven'. Een mol graaft zich in.

    Neh, ik blijf toch denken dat het Kees of Paulien is c:


    Chaos is a ladder.

    Ik zit op Tania :3


    i put the fun in funeral