• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    'Drake is bij Olivia, mijn buurmeisje van achttien. Zelf heeft ze ook een zusje van één' glimlachte ik naar Eirwen. Ik keek haar aan en probeerde haar gezicht te ontcijferen. 'Je hoeft niet nerveus te zijn. Ik weet zeker dat het lukt, dat beloof ik' zwoor ik. Ik keek naar het apparatuur en keek weer naar Eirwen. 'Wees maar niet bang' knikte ik en ik wachtte tot de dokter. Hij was onderhand al klaar, en zei dat Eirwen mocht gaan liggen. 'Daar gaan we dan' mompelde ik en ik hield mijn hoofd een klein tikkeltje schuin, zodat ik het beter kon zien. Mijn ongeduld groeide alsmaar door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte schammeltjes naar Liam. Ik probeerde de angst weg te schuiven, maar het bleef op mijn borst drukken. Toen de doctor zei dat ik mocht gaan liggen deed ik dat en ik roode mijn trui vast hoog genoeg op, zodat mijn hele buik vrij lag. Op het moment dat hij het apparaat op mijn buik zette schrok ik een beetje van de kou. Mijn ogen schoten direct naar het scherm in de hoop op duidelijkheid. De baby bewoog namelijk niet veel nu. Een hopeloze zucht verliet mijn mond toen het scherm weer onduidelijke vage contouren liet zien en een aritmisch hartje. De doctor in tegendeel gaf niet op, maar bewoog het apparaat omhoog en wat opzij. Opeens verschenen er twee hoofdjes en twee ritmische hartjes op het scherm. Ik kon het niet geloven. Was mijn ene waarschijnlijk niet gezonde baby eigenlijk een kerngezonde tweeling?! Ik was verward, verbaast en vrolijk, allemaal tegelijk. Ik keek naar Liam of hij hetzelfde had gezien, en ik dus niet gek aan het worden was, terwijl de doctor nog wat doorscande, waarschijnlijk voor meer informatie ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Mijn mond zakte letterlijk open van verbazing en ik keek naar Eirwen. 'Mijn god' mompelde ik en een glimlach kwam op mijn gezicht terecht. 'Een tweeling. Wat geweldig!' zei ik gemeend en ik keek Eirwen vrolijk aan. Natuurlijk, het zou twee keer zo moeilijk en zwaar voor Eirwen zijn, maar inplaats van één kind, zou ze er twee hebben. Dat was werkelijk ongelooflijk. En dan ook nog eens te bedenken dat ze allebei gezond waren. Nogmaals keek ik naar het scherm, waar duidelijk twee baby's waren te zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, zit op iPod]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik grijnsde breed van trots. "Ik weet het." zei ik vrolijk. Ik wist dat dit het niet makkelijker zou maken, maar het verklaarde wel een hoop. Toch dartelden vlinders van opwinding door mijj buik. Ik keek weer naar het scherm toen de doctor met nog meer nieuws kwam. 'Gefeliciteerd met je een-eiige tweeling. Het zijn 2 jongentjes en voor de rest zien ze er kern gezond uit. Een beetje klein van stuk, maar voor een tweeling is dat niet raar.' Een soort vreemd squeekje verliet mijn keel. Ik werd dus moeder van 2 gezonde jongens. Ik kon mijn oren niet geloven. Met een stralende glimlach op mijn gezicht keek ik weer naar Liam. "Het lijkt erop dat Drake er 2 speelkammeraatjes bij krijgt." Zacht aaide ik over mijn buik terwijl ik dat zei.

    [Ik ook :p]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Dat zal ie leuk vinden' lachte ik zachtjes. Drake was enigs kind, waar ik me toch wel wat zorgen over maakte. Drake zou alleen opgroeien, en ik wilde niet dat hij eenzaam was. 'Maar we hebben wel een probleem' zuchtte ik. 'Hoe ga je ze dan uit elkaar houden?' grinnikte ik. Waarschijnlijk zouden mensen ze niet uit elkaar kunnen houden, en met mensen bedoelde ik mezelf. Maar natuurlijk kon Eirwen ze wél uit elkaar houden. Nu werd het toch echt tijd dat Eirwen namen ging verzinnen, om voor je het weet was de tijd alweer voorbij. Nu we hier waren vroeg ik me af wanneer ik bij Harry, Serena en Puck op kraamvisite kon.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte en ging weer rechtop zitten. Zijn vraag herrinderde me direct weer ergens aan: Ik moest mijn ouders bellen zodra ik wist wat de baby, babies nu dus, zou worden. "Mijn moeder wilde graag een mutsje voor de baby breien, dus ik denk dat die wel zullen helpen... Al zal ze nu wel door moeten breien. Ik grinnekte zacht terwijl ik mijn hoody weer goed deed en opstond. Ik moest nu wel echt aan namen gaan denken, maar het hielp wel dat ik wist dat het jongens werden. Liam's gezicht stond nu puzzelend. Ik liep naar hem toe en legde een hand op zijn schouder. "Wat is er?" vroeg ik serieus. Ik was nogsteeds suprr blij natuurlijk, maar dat hij zo denkend keek liet me denken alsof er iets goed mis was.


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga slapen. Het is pas twaalf uur, maargoed.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Weltruste]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik kijk even vragend naar Louis terwijl ik Puck heen en weer blijf wiegen. "Kijk dame, ome lou is er. Dus niet meer huilen nu." Ik overhandigde Puck snel aan Serena om me met een big smile, omdraaide naar Louis. "Boo bear." Herhaalde ik lachend waarna ik mijn armen om zijn middel sloeg, hem iets optilde en een rondje met hem draaiden. Ik was echt blij dat hij er was. Je kon alles zeggen. Maar het meest wat ik aan One Direction miste, was Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik lach even als ik Puck krijg. 'Ssh,' sus ik haar en ik wil alvast naar de woonkamer lopen als ik al een brief op de deurmat zie liggen. Ik pak hem op. Hij is voor Harry. 'Harry, voor jou,' zeg ik terwijl ik de brief aan hem overhandig. Vast één of andere felicitatiebrief. Ik loop naar de woonkamer en wieg Puck heen en weer. Ik pak haar speen en stop die in haar mond. Gelukkig houd ze hierdoor op met huilen. Ik glimlach even. Harry was zo blij dat hij Louis weer zag, het was echt geweldig om te zien. 'Louis wil je koffie, of misschien thee?' vraag ik aan hem. Harry en ik zouden nog druk zijn vandaag als er echt veel visite zou komen. 'Harry heb je iedereen al gebeld of ge-sms't?' vraag ik aan hem. Hij zei dat hij het allemaal zou regelen, dus daar vertrouwde ik maar op.


    I've become so numb

    Louis William Tomlinson

    Na de vragend blik van Harry maakte ik een gebaar dat het later wel kwam en keek naar Puck. 'Ja, papa Hazz heeft gelijk. Er is helemaal geen reden om nu te huilen.'
    Harry overhandigde Puck snel aan Serena en ik schudde lachend mijn hoofd toen hij zich met met een big smile naar me omdraaide. 'Hazza, het is nog steeds niet te geloven.' Zei ik waarna ik ook mijn armen om hem heen sloeg. Een vrolijk lach verliet mijn mond toen hij me iets optilde en een rondje draaide. Ondanks er zo'n lange tijd tussen zat, voelde het och nog steeds vertrouwd en was dan ook blij dat Harry weer voor me stond. De vriendschap tussen Harry en mij was toch wel het gene wat ik het meeste miste. 'Nee, dankjewel' beantwoordde ik Serena haar vraag met een glimlach en keek haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Niks, niks' antwoordde ik met een onschuldige glimlach. 'Ik zat te denken dat het echt tijd wordt voor je om namen te bedenken' grinnikte ik. 'En ik moet nog bij Harry, Serena en Puck langs' zei ik er snel achteraan. Ik zette een zwak glimlachje op en keek Eirwen aan. 'Waar denk je aan?' vroeg ik nieuwsgierig. Mijn gedachten gingen naar de studio. Ik zou eigenlijk eerst naar huis gaan om mijn spullen te pakken, en daarna naar mijn werk gaan. Het was fijn dat ze begrepen dat ik soms Drake mee moest nemen, of thuis moest blijven vanwege Drake. Eén van de fijne dingen van mijn werk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Mackenzie?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles
    ik keek even naar de brief in mijn handen en schudden mijn hoofd. ''Alleen je ouders. die komen vanmiddag lang.'' mompelde ik. ik opende de brief en meteen viel er een foto uit. ik slikte even toen twee grote groene ogen me aanstaarde en zonder dat ik het wilde wist ik al van wie de brief was. meteen griste ik de foto van de grond in de hoop dat niemand het gezien zou hebben en stop ik hem terug in de envelop die ik in mijn broekzak wil steken. maar als ik dat wil doen merk ik pas dat ik enkel nog mijn boxer aan heb. ik tuit mijn lippen even en kijk naar mijn lichaam. ''ik denk dat ik me even aan moet kleden.'' kom ik tot de conclusie en ren de trap op. halverwege blijf ik staan. ''Lou, kom eens!'' roep ik.
    ik wilde wel eens weten wat Louis dacht over die vrouw en haar kind.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''