• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    'Drake in bed leggen en even wat tijd voor mezelf nemen' vertelde ik. 'Of je gaat alleen uit' grinnikte ik. Voor de zoveelste keer werd ik gebeld, dus ik viste mijn mobiel uit mijn zak en keek naar het nummer. Het was Eirwen, dus snel nam ik op. 'Wat is er, Eirwen? Is er wat mis?' vroeg ik gelijk en bezorgd stond ik stil. 'Moet ik naar je toekomen?' vroeg ik. Ik was veel te bezorgd, stel je voor dat het niks was ofzo. Ik moest daar echt van af komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik zuchtte opgelucht toen ik Liam's stem hoorde. "Ik ben zo bang, Liam. Voor alles." Mijn stem begon te trillen. Alle emoties kwamen er nu uit. Ik wilde Liam er niet onder laten leiden, maar ik had niemand anders hier in de buurt. Niemand. Ik was nu gewoon weer dat allene en onzekere en bange meisje uit Wales. Dat meisje wat ik ook was toen ik voor het eerst hier kwam wonen voor uni. Ik was gewoon zo bang dat het allemaal mis ging lopen. Dat ze nu op de echo konden zien dat er van alles mis was met het kindje, of dat ik er niet goed voor kon zorgen, of dat ik voor altijd alleen zou zijn, omdat ik zo'n slechte moeder zou zijn dat ze het kindje weg zouden halen. De tranen begonnen over mijn wangen te stromen.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Oh Eirwen, dat hoeft niet! Wacht, ik leg even Drake in bed en dan kom ik eraan' zei ik. 'Wees maar niet bang, alles komt goed, dat beloof ik je' zwoor ik, terwijl ik naar Mackenzie zwaaide en weer naar huis liep. 'Ik ben zo bij je' zei ik, waarna ik ophing en de sleutel in de deur stopte, om de deur open te maken en weer dicht te doen. Drake was onderhand al in slaap gevallen en had zijn armpjes stevig om mijn arm heen geklemd. Ik deed het licht aan, liep naar onze slaapkamer en legde Drake in zijn bed. We sliepen op dezelfde kamer omdat de kamer best groot was, en we toch alleen waren. Ik drukte liefdevol nog een kus op zijn hoofdje en deed het licht toen uit, om het huis weer uit te lopen. Drake zou blijven slapen. Ik liep naar Eirwen's huis, maakte de deur open en schrok een beetje toen ik Eirwen zag zitten. Tranen stroomden over haar wangen en gelijk kwam ik naast haar zitten. Ik wreef over haar rug en keek haar aan. 'Laat alles er maar uit komen, wees maar niet bang' prevelde ik haar toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik hoorde zijn stem maar zijn woorden drongen niet tot me door. Hij hing op en ik was weer alleen. Ik legde mijn telefoon weg en trok mijn konijn tegen me aan. Mijn tranen vielen in haar dikke vacht. Maar ze kon het niet echt warderen. Ik kreeg dus een kras over mijn arm en ze ging bij de honden liggen. Ik voelde me zo alleen en in mijn hoofd liepen de rampensenario's steeds verder uit de hand. De tranen bleven stromen. Ik was hier echt nog lang niet klaar voor. Waarom had ik zwanger moeten worden?! Alles was zo veel makkelijker zonder. Ik liep maar rustig naar beneden om thee te maken en ging toen met een kop thee op de bank zitten. De tranen bleven lopen en mijn handen trilden gigantisch. Ik zette de kop dus maar weg en staarde maar met waterdoorlopen ogen in het niets. Ik bleef maar denken en de tranen bleven komen. Waarom gebeurde dit allemaal met mij? Ik hoopde een zachte klik van de deur en Liam verscheen in de deuropening. Ik probeerde een klein glimlachje te tonen, maar het lukte voor geen meter. Ik voelde zijn hand over mijn rug. Ik draaide naar hem toe en verborg mijn hoofd in zijn schouder. "Waarom heb ik hier in hemels naam voor gekozen?" kraamde ik huilend uit. Ik ruineerde zijn shirt nu helemaal met tranen, amar ik hand ten minste geen make-up meer op.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Sssht' fluisterde ik, en ik trok Eirwen dicht tegen me aan. 'Het geeft niks. Luister eens naar me, Eirwen. Je deed niks verkeerd, alleen maar goed. Kijk bijvoorbeeld naar mij en Drake. Ik red het nu al gemakkelijk tien maanden met Drake, terwijl ik geen eens wist of ik onderhand wel klaar was om een vader te zijn. Ik was precies zo, Eirwen. Maar ik ben gelukkig, net zoals Drake. De enige die hier alles fout doet is dat konijn, kijk nou eens naar die kras' grinnikte ik. 'Maar je redt het wel. Dat beloof ik je, en ik ben er altijd voor je. Maakt niet uit of ik nou vijf jaar of vijf maanden vrij moet maken voor je. Ik ben er vierentwintig uur per dag voor je, elke dag. En je hebt hier voor gekozen omdat je wist dat je het aankon, en ik weet dat ook. Je bent er wél klaar voor, en dat weet je' fluisterde ik haar toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik bleef snikken tijdens zijn hele preek. Hij was er zo zeker van dat ik dit kon. Hoe kon hij dat nou weten. Ik zat nu al huilend tegen hem aan en ik moest nog 2 maanden voor de baby geboren werd. Toen hij zei dat hij vrij voor me zou nemen had ik een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik duwde mijzelf iets van hem af en veegde de tranen weg, wat niet echt helpte maar goed. "Dat moet je niet doen, Liam. Jij hebt Drake en je baan bij de studio en alles. Dat is veel belangrijker dan een Welsh meisje dat stom is geweest." Mijn leven tot aan de zwangerschap was mainly drank en Rock 'n Roll geweest. Nu had ik alleen nog studiowerk en de bank en nu zou het waarschijnlijk nooit meer zo worden. Ik was echt een twat. De tranen stopten, al bleef het snikken nog doorgaan.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Mijn werk kan ik toch niet goed doen vanwege Drake, en Mackenzie, Niall of Skyker zou heus wel op Drake willen passen. Je moet eens nadenken. Wat wil je liever? Een eenzaam leven, of een prachtig kind? Aan jou de keuze, Eirwen' zei ik. Ik streelde Eirwen over haar, haar en fronste. 'Misschien ben je ook stom geweest. Maar aan al je stommiteit houdt je wel iets over. Iets geweldigs, zelfs' meende ik. En ik wist het, om ik had er ervaring mee. Ik had Drake ook niet gepland, maar kijk is wat er nu is.

    [Stomme iPod]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte ietsje breder, maar nogsteeds waterig, naar hem. "Dank je, Liam. Dat is echt heel lief van je." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. "Sorry dat ik je hiervoor heb gebelt." ik haalde een hand door mijn haren. "Ik kan het inderdaad misschien wel aan. Maar ik ben gewoon zo alleen in deze grote stad." Ik was altijd deel geweest van een hele hechte familie en nu zag ik ze alleen nog met kerst en over Skype, maar dat was toch anders. "Wil je misschien mee naar de echo?" vroeg ik zachtjes. Ik slikte angstig. Ik was bang voor de echo, maar misschien vond ik het nog wel enger om dit aan Liam te vragen. Ik had namelijk geen enkel idee hoe hij zou reageren.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Je mag bellen om alles. Zelfs als je geen zin hebt om op te staan om wat drinken of eten te pakken' grijnsde ik. Aandachtig luisterde ik naar Eirwen. 'Natuurlijk. Ik wilde eigenlijk dat je belde, maar zo weet ik het eerder. Ik zou graag meewillen' knikte ik met een gemeende glimlach. 'Wil je dat ik blijf, of moet ik weg? Desnoods blijf ik slapen' zei ik vast. Als Eirwen iets wilde, zou ik het voor haar doen. Ze was en goede vriendin waarvoor ik echt alles voor deed. 'Je bent niet alleen, Eirwen. En ik durf te wedden dat je heus wel iemand vindt. Op ieder potje past een dekseltje' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte nu opgelucht. "Dank je. Je weet niet hoe veel dit voor me betekent." Ik pakte mijn nu bijna koude thee van het tafeltje en nam een slok. "Je mag zelf kiezen, maar het is misschien handig om zelf thuis te zijn als Drake wakker wordt." Drake hield zo veel van zijn papa. Nouja, dat joch was leuk en vriendelijk tegen iedereen maar als Liam er niet was kon hij nog wel eens heel dwars worden. Het was een fijn gevoel om te weten dat er iemand voor je klaar stond. Een gevoel wat ik nog wel een kwijt was. Bij zijn opmerking grinnekte ik zachtjes. "We zullen zien, Liam. We zullen zien." Ik nam nog een slokje koele thee. Toen pas herrinderde ik hoe onbeleeft dit eigenlijk was. "Wil je eigenlijk wat drinken?" Dit was een beetje awkward, dat gevoel had ik ten minste, terwijl dat waarschijnlijk helemaal idioot was op dit moment, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    [Ohgod, inspiratieloos]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (sorry)


    Bowties were never Cooler

    [Nee, ligt niet aan jou. Ik kan ook geen verhalen meer bedenken. Ik ben een mislukte schrijver ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (writer's block. Ken het. Er valt maar weinig aan te doen)


    Bowties were never Cooler

    (Mijn topics.. Ik zit op dit moment in de metro opweg naar huis...morgen komt er wel weer een reactie...)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer