• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens
    -xAmnesia Riley Xaviera Scotts
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II dood
    -bloedbad
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -bloedbad
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -bloedbad
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -bloedbad
    District 9 II Industrie
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 10 II vee
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 11 II landbouw
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II dood
    -Ashton Hemsworth II Gwenx1D

    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart hebben we geen plaatje van maar hier is de beschrijving:
    De hoorn is in het midden :P
    Aan de westkant zit een beetje bos, waarrdoor je andere tegenstanders daar waarschijnlijk snel tegen kunt komen.
    Aan de zuidkant is een redelijk groot deel kale woestijn. De temperaturen zijn er meestal s'middags heel heet en s'avonds heel koud. Wel komen hier af en toe tafels uit het niets opduiken met spullen die de meeste tributen goed kunnen gebruiken zoals voedsel, medicijnen of minirugzakken met 1 of 2 dingen erin.
    Aan de noordkant is moeras. Het is hier wel bedenkt, maar je vindt hier minder bruikbare spullen dan het bos(op water na).
    Aan de ooskant zijn rotsen en struiken.
    (sorry ik moest snel iets bedenken)



    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    voor de mensen die inspringen:
    Het bloedbad is voorbij.quote]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:59 ]


    imperfection is beauty

    Thomas Adams || 4
    Zodra de gong gaat begin ik te rennen. Gelukkig is rennen een van mijn specialiteiten. Ik durf niet achterom te kijken, bang om te zien dat ik dan wordt ingehaald. Als één van de eerste ben ik bij de Hoorn. Ik pak de drietand op en draai me snel om, met mijn drietand in de aanslag. Klaar om toe te slaan. Even kijk ik om mij heen. Zou Sophie er al zijn? Dan zie ik haar. Volgens mij heeft iemand haar verwond, want ze verstopt zich snel in de Hoorn. Ik heb geen tijd om naar haar toe te gaan. Een jongen, ik weet niet eens meer uit welk district hij komt, rent op me af met een speer. Ik raak hem vol met mijn drietand. Probleem opgelost, denk ik bij mezelf. Helaas heb ik niet door dat er op hetzelfde moment een pijl op mij afkomt. De pijl komt in mijn been terecht. Een pijnscheut schiet door mijn hele lichaam.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Angel Diamond || district 1 || hoorn
    10..9.. ik ga klaar staan in de richting van de bijlen, mijn wapens. ik hoop dat de andere beroeps direct meekomen want het enige wat ik kan is een beetje vechten want ik ben niet echt slim of zo. 5..4.. nog een paar seconden, ik strijk nog even snel over mijn kettinkje over alle bedeltjes en weer naar de bijlen. 3...2...1... BOEM. ik ren zo snel mogelijk naar de bijlen ik pak ze maar ik voel dat iemand mijn enkel bezeerd. die heb ik toch niet nodig. ik loop naar de hoorn en probeer hem te beschermen zodat de anderen niet de belangrijkste spullen kunnen pakken. ik zie de jongen van drie richting de hoorn lopen. ik twijfel geen moment en ren naar hem toe, zonder dat hij het merkt hak ik met mijn bijl in zijn keel en hij valt neer, ik weet niet zeker of hij dood is, maar hij beweegt tenminste niet meer.

    (ik heb nu de jongen van drie alvast vermoord dus die ik al in het bloedbad dood, toch?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (ik heb nu de jongen van drie alvast vermoord dus die ik al in het bloedbad dood, toch?)


    (Als het bloedbad voorbij is schrijf ik iedereen gewoon tegelijk bij het bloedbad, dat is makkelijker...)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 9:26 ]


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    Als het bloedbad voorbij is schrijf ik iedereen gewoon tegelijk bij het bloedbad, dat is makkelijker...

    [eigenlijk niet, anders wordt hij zo'n 5 keer vermoord. Ahum. roma games ervaring^^]


    :)

    Juliet Hansen || district 3
    Pas nu merk ik dat ik niet helemaal 'veilig' van het bloedbad ben afgekomen. Mijn onderbeen doet er zeer, en er zit allemaal bloed. Jakks, bloed. Er is niks om het mee te verbinden, dus trek ik een lang blad van de boom af en wikkel dat eromheen. Hopelijk blijft het goed zitten. Het moeras is drassig, met maar weinig bomen. Ik heb nergens een touw, dus kan ik er ook niet in klimmen. Ergens achter mij hoor ik voetstappen, wat waarscijnlijk betekent da er iemand in bomen aan het klimmen is. Zachtjes stap ik erop af. Nog voor ik bij het geluid ben blijft mijn voet vastzitten in de grond. Sh*t! ik pober hem eruit te treken, onder geluid te maken, maar dat valt nog niet mee. Net als ik hem eruit heb getrokken klinkt er een harde klap, niet ver weg. Van de schrik val ik om, met mijn voet uit de kuil. Waar kwam dat geluid nou vandaan?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    [Lalala, ik had ook al Riley in Behind the masks:X dus daarom deed ik hier ook Riley. ]
    Riley Xaviera Scotts.
    Zodra de gong sloeg rende ik als een speer, of eerder een gegooid mes in mijn geval, naar de werp-messenset. Zodra ik die te pakken had keek ik om me heen of iemand er op af schoot, en ja, inderdaad. De jongen uit District 9 stond vlak achter me, en in een snelle beweging had ik het mes door zijn buik. Helaas voor mij hadhij ook een mes gehad, waardoor mijn linkerschouder nu behoorlijk bloedde. Gelukkig was het niet mijn mes-arm. Ik keek om me heen, zoekend naar Christopher. 'Chris!' riep ik, aangezien ik hem niet kon zien. Als een soort waakhond sprong ik voor een mooie rugzak. Iedereen die die rugzak wou, ging er aan. 'Chris!' riep ik nog eens. Waar kon hij nou uithangen??


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    David Sparks||District 7||
    Als ik me goed in de boom genesteld had,hoorde ik wat geritsel.De bladeren van de boom camoufleerden me een beetje,dus ik zou niet opgemerkt worden als ik stil was.Ik had een harde klap gehoord,het kon ook een kanonschot zijn.Ik klemde mijn rugzak harder tegen me aan en ik keek door de bladeren door,waar ik iemand zag.Een meisje met lange s-zwarte haren,ik herkende haar.Het meisje van 3 Ik besloot nog wat hoger te klimmen,en het lukte me best goed,zonder al te veel gluid te maken.
    Als ik hier nu een uurtje rust,en dan verder zal zoeken naar water,zou ik op een goed schema zitten.Denk ik.
    Ik laat mijn vingers even over de tak glijden terwijl ik een beetje nadenk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ashton Hemsworth || district 12
    Ik heb het tasje nog niet bereikt, als ik zie dat er iemand bij staat. Wat nu? Ik voel iets langs mijn boom gaan, wat meteen een grote pijn levert. Ik pak maar een mes, wat daar ligt, en strompel weg. Tenminste, dat probeer ik. Ik ben nu een te grote prooi. Hoe kom ik hier veilig weg zonder al teveel meer verwondingen op te vangen? Veel tijd heb ik niet
    Om na te denken, want voor mij gooit iemand een speer naar me toe. Ik kan nog net bukken, een seconde later en ik was geraakt. Half renend half strompelend probeer ik weg te komen. Dit gaat nog een grote hel worden.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Riley Fox ||District 7
    Ineens zie ik de persoon in de boom een stukje verderop verder omhoog klimmen. Ja, ik weet zeker dat het een persoon is. Verschrikt kijk ik om me heen. Zou hij of zij gevaar gezien hebben? Ik speur de omgeving nauwkeurig af, maar zie niks behalve een eekhoorn. Voor de zekerheid rits ik de rugzak weer dicht en gooi hem over mijn schouder heen. Ik sla mijn armen om de boom heen en klim een paar takken verder omhoog. Als ik weer een dikke tak heb uitgezocht ga ik zitten. Ik kijk omlaag. Iemand met hoogtevrees zou nu doodgeschrokken zijn, maar ik ben het gelukkig gewend. In mijn district was bomen klimmen mijn dagelijkse bezigheid. Wat ik dan vooral deed was bladeren verzamelen en takken snoeien.
    Ik kijk weer om me heen of ik nu wat zie, maar nog steeds zie ik niets. Ook de persoon die ik net in een boom verderop had gezien zie ik nergens meer. Het kon geen beroeps zijn. Die zitten altijd in een groep met andere beroeps.
    Ik check of het mes tussen mijn riem en het mes in het zijvak van de tas goed vast zitten. Het zou zonde zijn als ik die kwijt raak.
    Ik neem voor om nog even uit te rusten en daarna op zoek te gaan naar een beekje ofzo om mijn waterfles te vullen. Het zou geweldig zijn als ik dan ook wat eten vind.

    David Sparks||District 7||
    Ik begin langzaam te knikkebollen ,ik mocht niet slapen ,zeker nu niet.Ik keek wat rond in de boom en zag een perfect takje die ik kon gebruiken voor katapult.
    Het hout was stevig,dus zou ik het moeilijk kunnen afbreken.Ik sta voorzichtig op en probeer goed mijn evenwicht te vinden.
    Als ik hem onder controle heb sta ik op mijn toppen en kan ik net aan het takje,ik krijg hem niet makkelijk los en daardoor maak ik teveel lawaai.
    Eindelijk kreeg ik hem eraf en ga ik voorzichtig terug zitten.
    Ik kijk even naar de dak in lijn handen en ik vind hem echt geweldig,nu moet ik nog iets vinden die kan dienen als schietkoord en natuurlijk ook steentjes.
    Ik kijk even rond en zie dan iets in een boom niet ver van de mijna vandaan.ik herken haar,het is Riley!
    Ik kon haar niet roepen ,want die andere tribuut zat hier ook nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sophie Shaw II district 4
    In de hoorn zitten was misschienwel veilig, maar je kon helemaal niet zien wat er gebeurde. Na een aantal pijn en angstkreten te hebben gehoord besluit ik toch maar uit de hoorn te gaan. Als ik een snelle blik om me heen werp zie ik een redelijk aantal lijken. Ik richt mijn blik op Rosa. Ze heeft een bijl in haar hand. Met dat ding kan ze echt alles. Waarschijnlijk heeft ze ook wel iemand vermoord.
    Als ik richting Rosa loop zeg ik:''Jullie zijn hier goed bezig geweest''. Opnieuw kijk ik naar de lijken. Ik herken redelijk veel gezichten, maar besteed er weinig aandacht aan want ze zijn toch al dood. Dan zeg ik tegen Rosa: ''zullen we alvast wat rugzakken uitpluizen?'' Ik had echt zin om iets te doen.


    imperfection is beauty

    Rosa Angel Diamond || district 1 || hoorn
    "zullen we alvast wat rugzakken uitpluizen" hoor ik een stem achter me zeggen. ik kijk om en zie daar Sophie staan, het meisje uit district 4, die ook een beroeps is. "lijkt me een goed idee, het bloedbad is afgelopen, er zijn genoeg doden en ik heb wel zin in wat eten" ik dacht na, volgens mij had Sophie nog niemand vermoordt maar dat zou best kunnen aangezien er vandaag niet heel erg veel doden gedood zijn in het bloedbad. ik keek even naar de andere beroeps, zij keken maar iets om zich heen en hadden volgens mij ook niets te doen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    CEASAR FLICKERMAN
    "goedenavond Panam, het bloedbad is alweer afgelopen. laten we eens even kijken wie er allemaal gestorven zijn in het bloedbad. de eerste is de Jongen van district 3 Kenrick Jackson. de tweede dode is de jongen van district 5:Louis McCurdy. de derde dode alweer voor vandaag is het meisje van district 6:Mikayla Zoey Gracia. we zijn alweer bij de vierde dode, laten we snel zien wie dat is. het is het meisje van district 8 Lilly Jepson de laatste doden zijn beide tributen van district 9, 10 en 11. dit waren alle doden alweer. wij wensen jullie allemaal nog een prettige avond. en hopelijk tot morgen

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:24 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Wolf Dazzling ||District 1||
    Ik grijns en kijk tevreden naar mijn werk toch 3a 4 doden waren van mij.Ze zouden straks de vermingde lijken komen halen ,dus liep ik maar terug naar de hoorn waar rosa en het meisje van 4 zaten."Zo dat was leuk."zeg ik grijnzend tegen hun. Ik kijk even naar mijn schouder die open licht en ik trek even een pijnelijk gezicht. Ah die ging ik strax wel verzorgen. Ik keek de 2 meisjes even aan,ik weet niet of ze wel hadden meegevochten ,maar ah,hoe meer doden ik maak ,hoe meer mensen op mij gingen stemmen en hoe meer sponsors ik kreeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [NEEE!! De dode jongens waren echt heel knap! *sob*]