• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens
    -xAmnesia Riley Xaviera Scotts
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II dood
    -bloedbad
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -bloedbad
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -bloedbad
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -bloedbad
    District 9 II Industrie
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 10 II vee
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 11 II landbouw
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II dood
    -Ashton Hemsworth II Gwenx1D

    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart hebben we geen plaatje van maar hier is de beschrijving:
    De hoorn is in het midden :P
    Aan de westkant zit een beetje bos, waarrdoor je andere tegenstanders daar waarschijnlijk snel tegen kunt komen.
    Aan de zuidkant is een redelijk groot deel kale woestijn. De temperaturen zijn er meestal s'middags heel heet en s'avonds heel koud. Wel komen hier af en toe tafels uit het niets opduiken met spullen die de meeste tributen goed kunnen gebruiken zoals voedsel, medicijnen of minirugzakken met 1 of 2 dingen erin.
    Aan de noordkant is moeras. Het is hier wel bedenkt, maar je vindt hier minder bruikbare spullen dan het bos(op water na).
    Aan de ooskant zijn rotsen en struiken.
    (sorry ik moest snel iets bedenken)



    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    voor de mensen die inspringen:
    Het bloedbad is voorbij.quote]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:59 ]


    imperfection is beauty

    Sophie Shaw II District 4
    'Euh is goed.' Zegt Wolf wat verward op mijn vraag. Ik begin hem te helpen als ik ineens vanachter een stem hoor. "mag ik mijn enkel ook even verzorgen". Het is Rosa. Als ik ongeveer klaar ben met het helpen van wolf staat- of nee zit- inmiddels naast ons. Ze ziet er uitgeput uit. Zou haar enkel echt zo zeer doen? Zonet leek het alsof ze helemaal geen pijn had.
    Ik ga naast Rosa hurken en bekijk haar enkel. Het ziet er echt niet goed uit. Ze heeft dus niet gelogen. Dat had ik ook niet van Rosa verwacht. ''Wolf, geef mij het verband eens aan alsjeblieft?'' Roep ik in de richting van hem. Opeens bedenk ik me iets. Waarom help ik iedereen steeds? Ik weet het niet. Ik denk omdat ik het gewoon leuk vind. En in deze arena heb ik ook niet veel nuttigers op dit moment te doen. Ik schud mijn hoofd en ga weer verder met waar ik mee bezig was: Rosa helpen. Maar... Wil Rosa dat wel? ''Wil je dat ik je help, of doe je het liever zelf?''zeg ik maar tegen haar.


    imperfection is beauty

    Wolf Dazzeling ||District 1||
    Sophie wikkelde het verband om mijn schouder."mag ik mijn enkel ook even verzorgen".vroeg een stem die overduidelijk van Rosa is.
    Als Sophie soort van klaar was met mij te verzorgen liep ze naar Rosa die naast ons is komen zitten,haar enkel zag er ook niet zo best uit.
    ''Wolf, geef mij het verband eens aan alsjeblieft?''riep Sophie dan en il na een rolletje verband,waarna ik het naar haar gooi."Hé waar zijn de andere eigenlijk?" vraag ik hun dan.

    David Sparks||District 7||
    "Doe dat nooit meer... Ik kan echt niet rennen als iemand me vast heeft,"mompelde Riley en ik voel me schuldig voor haar bloedende lip.
    "Sorry,ik zal het niet meer doen."mopel ik zacht en "Er moet hier water in de buurt zijn," "Niet ver hier vandaan." zei ze en ik knikte ,waarna ik naar het mos kijk.
    Ik porde wat met mijn voet erin.Het leek net een kussentje en daardoor kreeg ik zin in lapen,maar ik moest wakker blijven."Welke richting zullen we uit gaan?"vroeg ik haar dan zacht.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 17:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Fox ||District 7
    David port met zijn voet in het mos.
    "Welke richting zullen we uit gaan?" vraagt hij. Ik kijk even om me heen. Nergens is een spoor of ook maar iets te bekennen wat richting de Hoorn des Overvloeds lijd. Aan de ene kant is het fijn, omdat de beroeps daar waarschijnlijk rondlopen, maar aan de andere kant vind ik het niet fijn dat ik niet weet aan welke kant wat zit. Ik weet wel uit welke richting we kwamen toen we het uit bos kwamen, maar ik zou niet weten welke kant de Hoorn op is.
    "Ik heb een waterfles, jij?" vraag ik aan David, terwijl ik een beetje om me heen begin te kijken. Als ik ineens een boom zie die me wel beklim baar lijkt kijk ik naar David. "Ik klim even in de boom om te kijken of ik ergens water zie," mompel ik terwijl ik naar de boom te loop. Ik pak met mijn handen de schors vast en zet mijn voeten tegen de boom aan. Zo trek en duw ik me langzaam omhoog tot ik op de eerste tak ben. Ik ga niet hoger, omdat hier niet veel bomen staan en ik zo gezien zou kunnen worden door anderen.

    Rosa Amore Diamond || district 1
    Sophie vraagt aan mij of ik mijn enkel zelf wil verzorgen of dat zij het moet doen. eerst vond ik dat zij alleen maar zorgzaam deed om populair te worden maar nu besefte ik me dat ik het echt nodig had. in mijn district verzorgden anderen mij altijd. ik hoefde bijna nooit iets zelf te doen. "doe jij het maar" weet ik moeizaam uit te brengen terwijl ik verga van de pijn. "waar zijn de anderen eigenlijk" vraag Wolf opeens, ik had daar zelf nog niet op gelet maar ze zijn inderdaad nergens te zien. "ik weet het niet" zeg ik dan maar. ik wist dat Riley veel te eigenwijs was dus dat ze best eens zelf weg zou kunnen gaan. maar van de rest zou ik het echt niet weten.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Sophie Shaw II district 4
    Ik kreeg het rolletje verband aangegooit door Wolf en keek vragend naar Rosa.''Doe jij het maar'' Zegt ze tegen mij en ik wikkel het verband voorzichtig om haar voet. Ik zie aan haar gezicht dat het pijn doet, maar ze zet door. Plotseling hoor ik Wolf zeggen: ''Waar zijn de anderen eigenlijk?" Ja, dat wil ik ook wel weten. Rosa antwoord op zijn vraag: "ik weet het niet".
    ''Ze zouden overal kunnen zijn, maar ze zijn waarschijnlijk niet dood. En op een gegeven moment moeten ze toch hier terug komen.'' Zeg ik en ik maak het verband vast. ''Zo, dat is ook weer klaar.'' Dan loop ik naar de EHBO-kist die Wolf nog steeds vast heeft en zoek de juiste middelen voor mijn wond in mijn zij.


    imperfection is beauty

    Even een vraagje: wanneer worden de eerste lootjes getrokken?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    Even een vraagje: wanneer worden de eerste lootjes getrokken?


    (ik denk maandag of dinsdag)


    imperfection is beauty

    Wolf Dazzeling ||District 1||
    "ik weet het niet".Antwoorde Rosa en ik bijt even op mijn kiezen.Als ze weggelopen waren,dan ging ik ze persoonelijk de nek omdraaien.
    ''Ze zouden overal kunnen zijn, maar ze zijn waarschijnlijk niet dood. En op een gegeven moment moeten ze toch hier terug komen.'' zei Sophie dan.
    "Dat ze maar gauw komen,want als ze weggelopen zijn ,dan zullen ze hier zeker de eerste nacht niet overleven."grom ik.
    Ik had het bondegootschap erg hard nodig,want hoe sterker mijn vijanden ,hoe vervelender het kan worden.
    Er waren er erg veel gesneuveld in het bloedbad,dus de kans was weer erg groot,maar ik weet ook ,dat ze het dan extra moeilijk voor ons gaan maken.

    David Sparks||District 7||

    "Ik heb een waterfles, jij?"zei Riley,het was niet eht een antwoord op mijn vraag,maar ik vraag het strax wel weer.
    "Ik heb een stuk touw,twee lucifers en ook een kleine waterfles."zeg ik dan,het touw heeft me wel al erg goed geholpen.
    "Ik klim even in de boom om te kijken of ik ergens water zie,"zei ze,waarna lze naar naar een boom loopt en erin klimt.
    "En zie je wat?"roep ik zachtjes naar haar. Als ze water zag,wisten we ook naar welke richting we moesten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sophie Shaw II District 4
    "Dat ze maar gauw komen,want als ze weggelopen zijn ,dan zullen ze hier zeker de eerste nacht niet overleven." Zegt Wolf grommend. Hij is waarschijnlijk boos op de anderen. Dat is best te begrijpen omdat we nu veel zwakker zijn. Maar zij zijn waarschijnlijk ook zwakker, dus waarom zouden ze nu al weglopen? Ik kan het me niet voorstellen.
    Inmiddels is het al gaan schemeren. Nog niet alle rugzakken zijn uitgepluist, dus ik vraag met zelfverzekerde stem:'' Ik ga de rugzakken in de hoorn zetten en verder uitpluizen, gaan jullie mee?''


    imperfection is beauty

    Rosa Angel Diamond || district 1
    "jullie kunnen de anderen toch niet zomaar vermoorden, misschien hebben we ze nog wel nodig" zeg ik verbaasd. ik was dan misschien iets te voorzichtig en veel te verwend, maar ik begreep wel dat we de andere beroeps niet met z'n drieën konden uitschakelen als ze met z'n allen waren. "zij zijn met hun drieën en misschien andere bondgenoten toch veel sterker dan wij drieën" zeg ik dan maar als besluit. ik voel mijn enkel nog steeds maar wel minder. "trouwens nog bedankt voor het verzorgen van mijn enkel, Sophie" zeg ik als laatste en dan ga ik liggen. het is waarschijnlijk niet een goed moment om te gaan slapen, maar ik kan nu niet gaan lopen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Wolf Dazzeling ||District 1||
    "jullie kunnen de anderen toch niet zomaar vermoorden, misschien hebben we ze nog wel nodig" zei Rosa verbaast. Ze begreep vast niet dat als ze echt weggelopen zijn ,ze een grote bedreiging voor ons vormden.
    "zij zijn met hun drieën en misschien andere bondgenoten toch veel sterker dan wij drieën."zei ze dan en ik zuchtte even."Hun zullen vast ook gewond zijn,en zonder de spullen in de hoorn kunnen ze ook niet zoveel hé."zeg ik dan mijn mening.
    '' Ik ga de rugzakken in de hoorn zetten en verder uitpluizen, gaan jullie mee?'' zei Sophie dan zelfzeker.Ik zou dat beter ook doen,dan kan ik mijn gedachten verzetten."Ik ga wel helpen." Zeg ik ,waarna ik ook een paar rugzakken neem en ze in de hoorn leg,zodat we ze straxs daar kunnen uitpluizen.
    Ik ga naar Rosa toe en leg naast haar 2 rugzakken.Zodat ze die al kan beginnen uitpluizen,ik ging haar niet later niets doen ,ookal is ze mijn districkspartner.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Angel Diamond || district 1
    terwijl ik op mijn rug lig hoor ik Wolf iets zeggen. het boeit me niet echt wat hij zegt, want hij is het niet echt met mij eens. als ik even later naast me kijk liggen daar twee rugzakken, ik blijf dus niet gespaard ondanks dat ik hier lig. ik pak de eerste. het is een felroze rugzak. vast omdat Caesar dit jaar roze is denk ik lachend maar dan begin ik toch maar met uitpakken. er zit wat eten in en een slaapzak. dan pak ik de andere daar zit een nachtkijker in en een flesje Jodium en een lege fles. "ik heb hier alleen een slaapzak, een nachtkijker, een flesje jodium, een lege fles en wat eten" zeg ik terwijl ik nadenk. die nachtkijker zijn hartstikke nuttig en een slaapzak ook. "ik weet dat de slaapzak en de nachtkijker belangrijker zijn dan de andere dingen" zeg ik er dan snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:43 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ( ik schrijf ff het stukje van intye want zij kon het zelf niet schrijven.)

    Intye Isanby II District 12 II woestijn >>hoorn
    Ik word helemaal gek. Ik hoorde de gong en sprintte hier heen. naar eeh.... een woestijn. Het meest onhandige wat je kunt doen. Overdag bloedheet, s'avonds ijskoud en helemaal geen plek om te verstoppen. En dan nog iets... ik heb helemaal niks bij de hoorn weggepakt. ik heb hier dan wel weinig tot geen tegenstanders, de natuur verwoest mijn lichaam toch wel.
    Sinds de gong tot nu heb ik allemaal hallucinaties gekregen. Ik kreeg het nog heter dan het al kon worden in een woestijn en deed allemaal vreemde dingen zoals rondjes lopen om het zand. een gevecht met het zand beginnen alsof het een medetribuut was en zelfs zand eten! Ja, want wat kon je doen met alleen maar zand om je heen.
    Ik kan me amper concentreren en voel me nog steeds niet goed. Ik weet echt niet waarom! misschien ben ik in een soort gif gestapt of met gif gestoken door een bloedzoeker. Ik weet het niet. Als ik me eindelijk een beetje kan concentreren denk ik bij mijzelf: ''Intye, wat ga je nu doen. Je kunt hier niet blijven. Je moet verdergaan. Zoek eten of medicijnen.'' Dit was mijn doel nu. dit zat in mijn hoofd en niets anders.
    Na een hele tijd lopen kom ik aan bij de rand van het colloseum. Ik laat me neer zakken bij de dichstbaarzijnde boom en rust uit. Ik slaak even een paar kreunen van pijn en vermoeidheid. Ik ben een stuk of 20 keer gevallen onderweg. Ik ben er echt slecht aan toe! Nu ik vlakbij de hoorn ben moet ik een tactiek bedenken. Als ik om de hoek van de boom kijk zie ik maar een iemand zitten met de rug naar mij toe gekeert met 2 rugzakken. Ik kan me nu niet zorgen maken over waar de andere beroeps zijn, maar ik moet een rugzak hebben. Het MOET!
    Nog een keer bestudeer ik de rugzakken en de afstand die ik af moet leggen en voor ik het weet ben ik vertrokken.....


    Sophie Shaw II District 4

    Wolf en ik zijn inmiddels al in de hoorn de rugzakken aan het uitpluizen. Rosa is buiten gebleven. Ze had waarschijnlijk nog teveel pijn aan haar enkel en bleef liever buiten. Was dat wel zo handig? Helemaal alleen buiten de hoorn, met 2 rugzakken die andere tributen graag zouden willen hebben en zonder wapens? Ook werkt zo'n verwonding niet echt mee. Ik vertrouw het nog niet helemaal, maar ga gewoon weer verder met de rugzakken en probeer niet te letten op Rosa.
    ''Hoor je dat?'' Zeg ik tegen Wolf. Mijn bezorgdheid voor Rosa begint weer op te borrelen. ''Daar is het weer!!'' Het geluid lijkt op een pijnkreet. Het is nog niet zo ver hier vandaan.Nog voor Wolf kan antwoorden zeg ik al : '' Ik ga erheen!'' Inmiddels had ik een speer en een bijl meegenomen. Ik kan natuurlijk voor geen meter bijlgooien, en dat weet iedereen maar Rosa kan er onvoorstelbare dingen mee doen. Het lijkt wel een soort toverstok voor haar.
    Ik zie dat Rosa nog gewoon rustig bezig is met de rugzakken als ik achter haar een gezicht zie. Ik kan het niet goed zoen, maar ik weet wat ik moet doen. De persoon begint te rennen en ik sprint naar Rosa. De adrenaline giert door mijn lijf. ''Rosa!'' Roep ik en meteen kijkt ze op. Ik gooi de bijl een meter naast haar. en ren als een gek naar het meisje die inmiddels nog maar op zo'n 5 meter van rosa af is En ik ben nog zo'n 10 meter verderop. Ik heb geen andere keus en richt mijn speer op het meisje en gooi hem met alle kracht die ik heb.

    (sorry voor de vele spelfouten enz..)


    imperfection is beauty

    Rosa Angel Diamond || 1
    "rosa!" roept Sophie opeens naar mij, ze gooit een bijl naar mij toe. ik kijk haar verbaast aan. ik heb haar nog nooit zo hystherisch gezien. ze rent opeens mij voorbij. ze gooit een speer vlak bij mij langs. ik ga met moeite staan. ik draai me om en zie daar een meisje staan, ik heb geen idee wie het is, maar ze moet dood. ik kijk haar aan, ik weet dat ik kan gaan gooien, maar dat gaat niet altijd goed. in een fractie van een seconde denk ik na, daarna wankel ik naar haar toe met mijn bijl in de aanslag. ik haal uit langs haar nek, ik weet niet zeker of ze dood is, maar ze begint meer te wankelen dan ikzelf. dat is meestal een goed teken. als ik zie dat zij op de grond valt. ik laat mij ook weer vermoeit op de grond vallen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (een vraagje heeft Sophie Intye nu geraakt of niet? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH