• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens
    -xAmnesia Riley Xaviera Scotts
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II dood
    -bloedbad
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -bloedbad
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -bloedbad
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -bloedbad
    District 9 II Industrie
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 10 II vee
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 11 II landbouw
    -bloedbad
    -bloedbad
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II dood
    -Ashton Hemsworth II Gwenx1D

    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart hebben we geen plaatje van maar hier is de beschrijving:
    De hoorn is in het midden :P
    Aan de westkant zit een beetje bos, waarrdoor je andere tegenstanders daar waarschijnlijk snel tegen kunt komen.
    Aan de zuidkant is een redelijk groot deel kale woestijn. De temperaturen zijn er meestal s'middags heel heet en s'avonds heel koud. Wel komen hier af en toe tafels uit het niets opduiken met spullen die de meeste tributen goed kunnen gebruiken zoals voedsel, medicijnen of minirugzakken met 1 of 2 dingen erin.
    Aan de noordkant is moeras. Het is hier wel bedenkt, maar je vindt hier minder bruikbare spullen dan het bos(op water na).
    Aan de ooskant zijn rotsen en struiken.
    (sorry ik moest snel iets bedenken)



    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    voor de mensen die inspringen:
    Het bloedbad is voorbij.quote]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:59 ]


    imperfection is beauty

    Riley Fox ||District 7
    Ik zucht en kijk om me heen. Ik zie nergens een riviertje waar ik water zou kunnen halen. Als ik mijn gehoor op scherp zet hoor ik ook geen geluid van stromend water. Ik laat me me mijn rug tegen de stam van de boom zakken. Het zit niet echt comfortabel, maar ik zou zo wel een nachtje kunnen doorbrengen. Ik kijk nog een keer naar de plek een paar bomen verderop waar ik iemand zag zitten en klimmen en vang een glimp op van diegene. Ik zie diegene niet geweldig goed door de bladeren die ervoor hangen, maar probeer toch alle tributen van de districten langs te gaan of ze het kunnen zijn. Als ik mijn hoofd zover mogelijk naar voren strek kan ik hem zien. Mijn adem stokt in mijn keel. Het is David. Hij leeft nog! Mijn districtspartner leeft nog. Ik zucht opgelucht.

    David Sparks||District 7||
    Riley keek mijn kant op en merkte me blijkbaar op. Ik glimlachte naar haar en gebaarde dan dat ze stil moet zijn aangezien hier ergens een tribuut zat.
    Daarna trek ik heel voorzichtig een blaadje van de boom en bekeek het.Het blad was dikker dan de bomenbladere die ik ken ,dus mischien zat er wel sap in ofzo? Ik hield het blaadje bij ,maar deed er niet echt iets mee.Ik wachtte geduldig tot ik zeker wist dat er niemand anders behalve Riley en ik in deze buurt waren,mischien konden we dan bondgenootschap vormen ofzo?
    Mijn rug deed nogsteeds zeer van die klap van daarnet,hopelijk ging dat me niet te veel last bezorgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Fox ||District 7
    David gebaarde naar me dat ik stil moest zijn. Ik knikte ter bevestiging dat ik dat zou doen. Ik keek om me heen, maar zag nergens andere tributen. Ik keek weer naar David en probeerde te gebaren dat ik niemand zag, maar echt goed in gebaren ben ik niet. Het zou knap zijn als hij het begreep. Het zou fijn zijn als we een bondgenootschap konden vormen net als de beroeps dat deden, maar dan met z'n tweeën. Het overleven zou dan sowieso een stuk makkelijker worden. Opnieuw speurde ik grondig de omgeving af. Weer zag ik niks. Ik drukte mijn rugzak stevig tegen me aan en trok mijn benen op. Ik merkte gelijk hoe ik een stuk comfortabeler zat. Ik hield mijn ogen gericht op de boom waar David zat. Ik ben hier niet alleen. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.

    David Sparks||District 7||
    Riley knikte dat ze stil zou zijn en ik keek nog eens naar de omgeving.Het bloedbad zou waarschijnelijk al gedaan zijn,dus misschien zouden we zo snel mogelijk vertrekken.Ik keek weef naar Riley die wat gebaarde ,maar ik verstond het niet echt.
    Deze plek leek erg verlaten nu dus kruip ik voorzichtig de gladde hoge boom uit met behulp van mijn touw.Ik was erg blij dat die in mijn rugzak zat.Als ik de gond berijkte gebaarde ik naar haar dat ze moest komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Fox ||District 7
    Ik zag hoe David de boom, waar hij in zat uit klom. Toen hij op de grond stond gebaarde hij naar me dat ik ook moest komen. Een beetje bang keek ik om me heen. Als ik nu naar beneden zou komen, dan zou ik een heel erg makkelijke prooi zijn. Toch leek er nergens in de buurt iets of iemand te zijn, behalve David en ik. Ik besloot toch maar naar beneden te gaan. Ik gooide de rugzak over mijn schouder heen. Ik ging aan de tak waar ik net nog op zat hangen en laat me op een lagere tak vallen. Ik pak met mijn handen de oneffenheden van de boomstam vast en klim zo via de stam naar beneden tot ik op een aantal meter boven de grond ben en me naar beneden laat vallen. Opnieuw speur ik de omgeving af. Het laatste wat ik wil is een onverwachte pijl, speer of mes op me af. Geluidloos loop ik richting David.

    Juliet Hansen || District 3
    (ik ga niet verder waar ik ben gebleven, vind ik zo rot, aangezien jullie verder zijn)
    Mijn voet wil niet meewerken. Het blad om mijn been helpt niets, en doet ontzettend veel pijn. Lopen gaat haast niet, door de pijn kom ik maar twee stappen vooruit. ik heb net nog achter een boom kunnen schuilen, toen die van 7 voorbij kwam. Ben ik even blij dat dat goed is afgelopen. Volgens mij ben ik nu al ver van haar weg, maar zeker durf ik niet te zijn, aangezien ik niet vooruit kom. Ik besluit te proberen een boom in te klimmen, om van daaraf de rest beneden te bekijken. Erg ongemakkelijk is het zeker. Hoe kan ik nou goed die boom in klimmen zonder mijn voet of een been verder te verwonden en toch nogal snel te zijn? Het blijft voor mij een raadsel. na vele pogingen ben ik toch al bijna bij de takken gekomen. Ik hijs mijzelf via twee takkn omhoog en ga goed zitten op een tak. Ik heb het gehaald.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Nyan schreef:
    Wolf Dazzling ||District 1||
    Ik grijns en kijk tevreden naar mijn werk toch 3a 4 doden waren van mij.Ze zouden straks de vermingde lijken komen halen ,dus liep ik maar terug naar de hoorn waar rosa en het meisje van 4 zaten."Zo dat was leuk."zeg ik grijnzend tegen hun. Ik kijk even naar mijn schouder die open licht en ik trek even een pijnelijk gezicht. Ah die ging ik strax wel verzorgen. Ik keek de 2 meisjes even aan,ik weet niet of ze wel hadden meegevochten ,maar ah,hoe meer doden ik maak ,hoe meer mensen op mij gingen stemmen en hoe meer sponsors ik kreeg.


    Sophie Shaw II District 4
    Zou ik ook iemand vermoord hebben? IK heb wel een steen gegooit. Ook heb ik - ondanks dat ik mezelf voorgenomen had het niet te doen- een mes geworpen. Ik weet dat het mes raak was, en ik gok de steen ook maar ik weet niet of de personen nou werkelijk dood zijn. Ik heb het ze in ieder geval niet gemakkelijk gemaakt.
    Ik keek naar links en zag dat Wolf daar stond. Zijn schouder lag open. Ik heb dan wel een wond in mijn zij, maar dat is nog niks vergeleken met zijn schouderwond. Ik pak twee repen rund, sta op en zeg tegen hem: 'Misschien moet je even in de hoorn je wond gaan verzorgen. Ik heb gezien dat er wel genoeg spullen zijn om je wond te verzorgen. En hoe sneller je wond verdwijt hoe beter.' En ik bied hem het stuk rund aan.


    imperfection is beauty

    David Sparks||District 7||
    Riley leek nog op haar hoede en kroop dan de boom uit om geruisloos naar me toe te gaan.
    Uit blijheid haf ik haar een korte knuffel en liet haar dan snel ook weer los. Ik was echt super blij dat ze er nog was.
    "Misschien moeten we een meer of een beekje zoeken nu."zeg ik muisstil tegen haar en ik laat mijn blik nog eens over de omgeving gaan. Veel had ik niet om me te beschermen behalve een half gemaakt katapultje.

    Wolf Dazzling ||District 1||

    'Misschien moet je even in de hoorn je wond gaan verzorgen. Ik heb gezien dat er wel genoeg spullen zijn om je wond te verzorgen. En hoe sneller je wond verdwijt hoe beter.'zei Het meisje van 4 weer ,Sophie denk ik.Daarna biedde ze me een stukje rund aan die ik aannam en op at.
    Ze had wel gelijk,dus liep ik in het midden van de hoorn en zocht ik achter wat medicatie. Ik wilde hun vragen of zij wisten welke zalf er voor mijn wond was,maar ik hield mijn mond,maar en besloot dan gewoon naar hun toe tz gaan met de Ehbo kist."Euh ,welke is voor mijn wond te verzorgen?"vroeg ik dan.
    Ik was wel in veel andere dingen beter dan verzorging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Er is een EHBO kist? ;O]

    Riley Fox ||District 7
    David gaf me onverwacht een knuffel waardoor ik schrok, maar realiseerde me snel dat er niks aan de hand was. Ik sloeg mijn armen ook even om hem heen.
    "Misschien moeten we een meer of een beekje zoeken nu," zegt hij muisstil. Ik knik alleen maar. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik voel me hier zo weerloos op de grond. Ik hou mijn hand stevig om mijn mes tussen mijn riem geklemd. Voor het geval dat. Je weet maar nooit wie er achter de struiken vandaan kan springen. Ik zou het liefst gelijk weer naar mijn boom rennen en er zo hoog mogelijk inklimmen, maar daarmee kom ik niet aan water en sterf ik straks aan droogte.
    Ineens hoor ik geritsel. Als ik in een fractie van een seconde omkijk zie ik iemand een boom in klimmen. Ik raak in paniek en uit angst schiet ik achter een andere boom weg. Verschrikt kijk ik langs de stam waar ik net nog iemand zag klimmen. Was het echt? Of ben ik mezelf nu gewoon gek aan het maken...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 19:41 ]

    Sophie shaw II District 4
    Als ik mijn stuk rund opgegeten heb komt Wolf met een EHBO kist uit de hoorn lopen. Hij vraagt: ."Euh ,welke is voor mijn wond te verzorgen?" Ik loop naar hem toe en bekijk de spulletjes in de kist. Eens kijken. Nee....deze ook niet....deze al HELEMAAL niet... aha! Daar lag het. Een middelgroot potje witte zalf. Dit moet hem wel zijn.
    Ik pak het potje voorzichtig uit de doos, open het deksel en ruik er even aan. Dit is vast wel goed. ''Alstublieft! Moet ik je nog verder helpen met iets of heb je nog iets nodig?'' Vraag ik aan Wolf terwijl ik hem het potje aangeef. Ik zie dat Rosa in mijn ooghoeken nog bezig is met het uitpluizen van de rugzakken. Gelukkig vindt ze het niet zo erg dat ik haar alleen gelaten heb.


    imperfection is beauty

    David Sparks||District 7||
    ze knikte en schrok daarna van een geluid,ik was waarschijnelijk te laat om te zien wie of wat het was,maar we moesten hier nu weg,ik nam haar hand en rende dan tussen de bomen door,zo ver mogelijk van het geluid.Ik wist niet of Riley wel met me wilde samen werken ,maar ik wilde haar niet achterlaten. Ik wilde niet alleen zijn.
    Als we voor mij ver genoeg zijn laat ik haar los en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik kon me niet zo goed oriënteren is het moeras ,maar er moest hier toch zeker en vast water zitten.

    Wolf Dazzling ||District 1||

    Sophie liep naar me toe en zocht dor de verschillende potjes heen.Uiteindelijk vind ze een potje ruikt eraan en geeft het dan aan mij.''Alstublieft! Moet ik je nog verder helpen met iets of heb je nog iets nodig?"vroeg ze toen zeme het potje overhandigde en ik schudde mijn hoofd,waarna ik de zalf op mijn schouder smeer.Het brand eerst verschrikkelijk en blust dan weer.Daarna probeer ik het verband om mijn schouder te wikkelen,maar ik zie er nu vast heel onhandig uit.Stom verband.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sophie Shaw II district 4
    Als ik het potje aan Wolf overhandigd heb smeert hij het gelijk op. Daarna pakt hij een rol verband en wikkelt het om zijn schouder. Ik was van plan weer naar Rosa te gaan en haar te helpen met de rugzakken uitpluizen. Ik was zonet ook al van haar weg gelopen zonder iets te zeggen. Maar net toen ik weer naar Rosa liep zag ik hoe onhandig Wolf eruit ziet. Hij probeert het verband om zijn schouder te wikkelen, maar het lukt hem voor geen meter. Ik besluit hem maar mijn hulp aan te bieden en ik zeg aardig: ''Hee, heb je hulp nodig? Ik moet toch mijn zij ook nog even verzorgen.'' De wond in mijn zij was mij inmiddels al behoorlijk aan het irriteren.


    imperfection is beauty

    Riley Fox ||District 7
    Ineens pakt David mijn hand en begint te rennen. Onhandig en half struikelend ren ik erachteraan, waardoor ik steeds takken en bladeren in mijn gezicht krijg.
    Als David stopt met rennen laat hij mijn hand los.
    "Doe dat nooit meer... Ik kan echt niet rennen als iemand me vast heeft," mompel ik als ik over een pijn plek op mijn lip wrijf. Ik zucht als ik merk dat er een sneetje zit. Als ik om me heen kijk zie ik dat we in het moeras zijn beland. Hier zijn niet veel bomen, en al helemaal geen dikke, wat ik zie als beschutting. Wat we hier vast wel kunnen vinden is water. "Er moet hier water in de buurt zijn," zeg ik zachtjes terwijl ik naar al het groen op de grond wijs. "Niet ver hier vandaan."

    Wolf Dazzeling ||District 1||
    'Hee,heb je hulp nodig?Ik moet toch mijn zij ook nog even verzorgen.'Ik keek op en zag Sophie weer.Waarom hielp ze me eigenlijk?
    'Euh is goed.'mompel ik dan lichtelijk in de war.
    Ik keek even naar haar zij die er ook erg pijnelijk uitzag.
    Daarna kijk in nog eens naar het bloedbad.De lijken lagen er nog en ik kon er tien tellen.Dat wilde zeggen dat we nog maar met 14 over waren .

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 20:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Angel diamond || 1
    "mag ik mijn enkel ook even verzorgen" zeg ik tegen Sophie en Wolf als ik zie dat zij hun wonden aan het verzorgen zijn. Sophie zou eerst rugzakken uitpluizen, maar volgens mij is ze te druk met zichzelf populair te maken zodat ze niet als eerste word vermoord. het is best logisch maar het boeit me niet zoveel. ik kan altijd nog vluchten als ze mij willen vermoorden, of ik vermoord ze gewoon zelf. maar meestal gebeurt het niet dat beroeps elkaar vermoorden, maar je moet er toch altijd rekening mee houden. als ik richting Sophie en Wolf loop voel ik pas hoe pijnlijk mijn enkel eigenlijk is. ik kan er amper nog op lopen. ik wankel naar Sophie en Wolf toe en ga daar uitgeput zitten. ik dacht een kwartier geleden nog dacht dat het niet zo erg was, heb ik me nu wel bedacht. ik kan er bijna niet meer op lopen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet