• De stelling van deze week luidt:
    Alle geloven moeten worden afgeschaft om meer eenheid te creëren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens, als je ze afschaft, of verbied, zullen ze gewoon doorgaan, alleen misschien minder in het openbaar, maar geloof is iets wat je zelf niet onder controle heb, je gelooft iets of niet, ook al verbied je het


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists

    justforfun1D schreef:
    Nee dat slaat echt nergens op! Mensen kunnen nu ook een goede eenheid hebben. Maar niet alle mensen staan daar voor open. En mensen met een geloof zouden heus niet stoppen met geloven als opeens de regering zeg dat het niet mag omdat ze een eenheid willen!
    Ps. Waarom.gaan zoveel stellingen over religie!!!!!!!!!!!!


    Be Your Own Anchor

    Ohja, want grote eenheden werken ook zo goed. Het is helemaal niet keer op keer gebeurd dat wanneer er een eenheid was dat het uit elkaar viel.
    Nee, zoiets werkt niet. Mensen moeten hun eigen wil blijven behouden, anders komen er gewoon opstanden, noem maar op. Het werkt niet om mensen zo streng iets op te leggen, dan zoeken ze een andere weg om hun eigen ideeën te volgen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 13:56 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 13:56 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ergens snap ik wel waar het vandaan komt, zeker met al die vooroordelen over mensen die geloven. Maar het is sowieso gewoon niet haalbaar in de praktijk, dus oneens


    Can't control my second personality

    Mening van een Atheïst: Eens, opgerot met die sprookjesboeken die oorlogen veroorzaken. Door de idioten die vinden dat alle mensen hun geloof(lees Islam) moeten beoefenen.
    Ook oneens, eenheid komt er nooit meer mensen worden alleen maar individueler.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 15:12 ]

    oneens


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    Oneens.
    Anders kun je net zo goed vrijheid van meningsuiting afschaffen :')


    Tijd voor koffie.

    Oneens! Dit kun je niemand vragen! je moet mensen accepteren zoals ze zijn!

    Onneens,

    iedereen mag geloven wat hij of zij maar wil.
    het is hun leven en je moet geen stomme regels verzinnen.

    (Mijn mening.)


    May StarClan light your path.

    RainbowDash schreef:
    Lol, misschien is het beter om geen stelling te plaatsen in plaats van zoiets onzinnigs?


    Dit dus.
    Iedereen mag geloven wat hij/zij gelooft. Zelf ben ik ongelovig, maar dan toch.
    Oneens dus.


    Some people are art and do art at the same time

    sowieso oneens. Je kan niet bepalen wat mensen geloven.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Lol, iedereen oneens. Zal dan wel geen goede stelling zijn :')
    Nee, ik denk niet dat het iets uitmaakt qua oorlogen, want dan bedenken ze vast wel andere dingen om ruzie over te maken.
    En als iedereen hetzelfde zou geloven, zou de wereld wel echt heel erg saai zijn. Toch?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dubbele post ~

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:43 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    iHeartNouis schreef:
    Oneens. Mensen in een geloof zijn juist een eenheid, omdat ze samen hetzelfde geloven.
    Waarom moet iedereeen hetzelfde geloven?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt