• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Ethan Jacob Turner
    Ze stopte met Kai te aaien en ging dan met haar hand door haar haren ,die glansden door de zon.
    'Wauw, het ziet er hier gezellig uit' zei ze en ik knikte zachtjes.
    'Komop,zeg wat.' dacht Kai en ik werp hem even een kwade blik toe,ookal kon alleen ik hem horen,hij hoefde niet te zeggen wat ik moest doen.
    Hij keek me dan met zijn beren oogjes aan en ik haf me weer gewonnen."Inderdaad ,het is ook zo vrolijk hier."mompel ik dan zacht.

    Thomas Elliot Flow
    "Ziet er goed uit hoor Jack.", zei valerie tegen Jack die blijkbaar was teruggekeerd en nu zijn hoodie uitdeed.
    Daarna richtte Valerie zich weer op mij"Ruzie gemaakt en verder niet veel, jij dan?" zei ze en ik grijnsde even."Euhm,mijn gave voorgetoont en chips gegeten."zeg ik dan nogsteeds grijnzend en daarna richt ik me weer tot Jack."Hmm,waren ze te saai in de andere kamer,waadoor je weer bij de awesome mensen bent gegaan?"vroeg ik hem grijnzend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    "Thanks.", zei ik lief tegen Jack. "Ik draag zulke dingen vaker overdag... S'nachts andere dingen.", ik lachte even en sloeg mijn armen om hun beide heen. "Even op de foto?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Thomas vraagt of het te saai was in de andere kamer en of ik daarom hiernaar terug ben gegaan. 'Sure, Awesome people. Eigendunk.' Grinnik ik en ik werp hem een grijns toe. Valerie zegt lief 'thanks, ik draag zulke kleren vaker overdag en 's nachts andere dingen.' Ze lacht en ik lach mee. 'Wil ik dat wel weten? Dat kan nog leuk worden vanavond.' Dan vraagt ze of we even op de foto kunnen gaan en ik zeg:' Sure, altijd.' Dan kruip ik wat dichter naar Valerie toe die in het midden zit zodat ik ook nog in beeld kom en ik druk een kusje op haar wang voor de foto.


    :dp

    Emilie Jolie Brand
    Ik voel dat Ethan zich een beetje ongemakkelijk voelt en ik glimlach. Als Ethan een boze blik op Kai werpt, verdwijnt die glimlach als sneeuw voor de zon. Dan zegt hij:'Inderdaad, het is ook zo vrolijk hier.' En ik glimlach. 'Okay wij hebben echt een dood gesprek. Sorry hoor.' Zeg ik lachend en ik geef hem een speels duwtje. 'Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor.' Grinnik ik.


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    Ik glimlachte lief en maakte een foto en zette die daarna op twitter. "Ik slaap meestal in string en soort slaapjurk, maar als het heel warm is alleen string of soms zelfs naakt.", lachte ik zacht. "Jullie?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thomas Elliot Flow
    'Sure, Awesome people. Eigendunk'grinnikte hij en ik lachte even.
    Valerie sloeg haar armen om ons heen en vroeg dan of we op de foto wilden."Tuurlijk."grijns ik.
    Jack drukte een kusje op haar wang voor de foto en ik stao gewoon mijn tong uit.Valerie trok de foto en zette die dan op twitter.
    Daarna vertelde ze dat ze soms in haar string of gewoon weg naakt sliep en lachte daarna zacht en vroeg dan of wij dat ook deden."Ik heb geen strings thuis,maar soms slaap ik wel naakt ja."zeg ik grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Drew Grand
    Valerie maakt een foto en ertel dan dat ze meestal in een string slaapt met een jurkje en soms zelfs naakt als het warm is. 'Nou dat word vanavond dus naakt slapen, want als ik eraan kom krijg je het vanzelf wel warm hoor.' Grinnik ik en dan vraagt ze waarin wij meestal slapen. 'Meestal alleen in een boxer, meer heeft een man toch niet nodig? En dan gaat makkelijk uit, als je begrijpt wat ik bedoel.' Zeg ik.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Okay wij hebben echt een dood gesprek. Sorry hoor.' zei ze lachend en haf me een duwtje ,waarna ik haar verbaasd aankeek.
    Meestal liepen de mensen gewoon weg.'Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor.'grinnikte ze en ik glimlachte licht."Euhm ,sorry,ik ben niet zo goed in gesprekken."mompel ik. En al zeker niet met meisjes,dacht ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    Ik lachte zacht. "Oke ik slaap vannacht naakt, komen jullie dan bij me liggen?", en ik keek ze beide aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie lachtte en zei:'Okay, ik slaap vannacht naakt, komen jullie dan bij me liggen?' Ik grinnik en zeg:'Naakt? Met jou? Daar zeg ik geen nee tegen. Deal.' Zeg ik en ik schud haar hand. 'Wat ben jij allemaal wel niet van plan? Bad girl.' Fluister ik in haar oor en ik kijk haar grijnzend aan.


    :dp

    Thomas Elliot Flow
    Jack zei dat hij alleen in boxer slaapt,maar dat het ook wat makkelijk uitgaat.
    "Oke ik slaap vannacht naakt, komen jullie dan bij me liggen?", zei Valerie en ik keek ze beiden aan,waarna ik met mijn wenkbrouwen wiebel en dan even lach."Voor mij is dat totaal geen probleem hoor."grijns ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emilie Jolie Brand
    Ethan kijkt verbaasd en ik heb zin om zijn gedahten gaan lezen, maar toch doe ik het niet. Daar was ik te lui voor. Het kostte veel inspanning hoor. Dan zegt hij dat hij niet zo goed is in gesprekken. 'Hoeft ook niet hoor. Ik voer het grootste woord wel.' Grinnik ik en dan streel ik over mijn armen. Ik kijk Ethan even kort aan. Hij was opzich best knap, maar hij had een niet zo'n aardige uitdrukking.


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    Ik grijnsde even. "Dat word nice vanavond. ", het was warm in de kamer en ik trok mijn topje uit. Mijn roze kanten beha die gevuld was met een volle c cup werd zichtbaar. "Jack, mag ik je Hoody lenen?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie zegt dat het leuk word vanavond en trekt dan haar topje uit. Ik zie haar bh en kan het niet laten om ernaar te staren. Ze waren mooi. Mijn gedachten worden verstoord als ze vraagt of ze mijn hoodie mag lenen. 'Ofcourse.' Zeg ik grinnikend en ik geef hem aan haar. 'Hij zal je vast prachtig staan. ' Zeg ik met een knipoog en ik kijk haar uitdagend aan.


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    "Hij zal je vat prachtig staan.", ik giechelde en pakte hem aan. Ik trok hem aan en kek Jack speels aan. "En wat vind je?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead