• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louise Lockwood

    'Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is....Maar daar zullen we vanzelf nog wel achterkomen' antwoordde ik de vraag van Dawn zachtjes en keek haar even aan. Mijn blik ging erna snel weer naar voren en beet even op mijn lip. Ik wist dat het misschien niet heel handig zou zijn wat ik nu zou zeggen, maar zou het er toch op wagen.
    'Zayn...Mogen alsjeblieft die touwen wat losser of weg? Ik beloof dat er verder geen plannen achterzitten en dan alles zal doen wat er gevraagd word' zei ik en keek hem aan zodat hij zag dat ik deze keer elk woord ervan meende. Niet dat hij er zich iets van aan zou trekken en alleen maar zou lachen of weer slaan. Maar die touwen sneden echt verschrikkelijk en zou er alles voor doen om te zorgen dat ze los gemaakt werden.
    'Mijn opmerkingen en gedrag was niet echt heel erg slim en dat zal dan ook niet meer voorkomen' voegde ik er nog aan toe. Wetende dat hij het anders misschien nog niet zo geloven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookie schreef:
    [Liam doet mee, joh. Ik zie 't al voor me. Oké, ik wil het niet zien :Y)]


    (Gangbang, bitch. :3 Nu snap ik de Gangnam style! :\)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Nou, tijd heb ik niet echt, denk ik... Je zegt net dat de politie hier zometeen voor de deur staat en daar zit ik niet echt op te wachten. Straks gaan ze ons nog verdenken omdat ik redelijk zenuwachtig overkom als ik met dat soort gasten moet praten.' Mijn ogen vergrote zich iets toen ik in de verte Riley's stem mijn naam hoorden roepen. Ik slaakte een zachte kreun. 'Dat meen je niet? Ik sluit ze gewoon samen op, eens zien of ze dat nog leuk vinden.' Waarschijnlijk zouden ze dat nog leuker vinden omdat ze elkaar dan helemaal konden aflebberen zonder dat Zayn, Liam en ik gingen klagen, want ik wist wel zeker dat ik dat zou gaan doen. 'Hoe kan Niall haar nou zielig vinden als die alleen maar met Louis aan het zoenen is? Laat hem gewoon zwijgen. Dat kind moet haar bek houden.' Ik gromde zacht. 'Ik mag haar wel. Ze is een beetje een bazig typetje en reageert echt op bijna alles. Geweldig. En ze heeft me een partij dikke tieten. Oh mijn god.' Ik wilde eerst borsten zeggen, maar dat klonk dan weer zo klein... 'Shit, Zayn, ze komt eraan. Ik zie je zo,' ik drukte om het rode hoorntje en verborg mijn telefoon achter mijn rug. 'Hi babe,' lief glimlachte ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik keek naar Madelaine na haar woorden, maar hield verstandig mijn mond. Die woorden zouden toch niet helpen, want om eerlijk te zijn was Zayn toch wel een van de moeilijkste van ons allemaal. Hem zou je niet snel kunnen overhalen en moet je echt met iets goed komen.
    Toen mijn naam zacht, maar toch duidelijk klonk ging mijn blik naar Esmee en de vragende blik in mijn ogen was niet te missen. Ik stond op om vervolgens op de rand van het matras te gaan zitten. Ze konden toch niet veel doen en ik wilde wel weten wat ze wilde. Zo konden de andere het toch ook niet en met een goed excuus kon je hier ver komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Riley Smith.
    'Hi babe.' zei hij met een lieve glimlach. 'Hey.' zei ik glimlachend. Hij hield iets, waarschijnlijk zijn telefoon, achter zijn rug. Lipbijtend loop ik op hem af, een beetje wiebelig door de alcohol. Ik kijk hem glimlachend aan, en ik wilde er om wedden dat ik pretlichtjes in mijn ogen had. Ik weet niet hoe, maar hij had me overgehaald. Ik ging niet vaak naar dit soort feesten, liever gewoon zo'n vet feest waar je tenminste een normale broek aan kan. Maar iets in hem had me overgehaald. En natuurlijk zag hij er ook niet slecht uit met zijn schattige krullen, sexy lach en de lieve blik die meestal met een tikkeltje ondeugendheid gepaard gingen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Zo onopvallend mogelijk stopte ik mijn telefoon terug in mijn broekzak, waar ik een paar passen in Riley's richting zetten en haar aan haar handen naar me toe trok. Mijn hoofd bracht ik richting haar oor. 'Ik heb eigenlijk niet meer zo'n zin in dit feestje... Zullen we een filmpje kijken, bij mij thuis?' Fluisterde ik heel zachtjes, waarna ik een kusje op haar oorlel drukte en haar terug aankeek. Ik wist wel zeker dat ze ja zou zeggen. Vele meisjes konden hier namelijk niet echt tegen. Ik hield mijn hoofd ietsjes schuin en beet zachtjes op mijn lip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Riley Smith.
    Ik glimlachte toen hij me naar zich toetrok. Hij bracht zijn mond naar mijn oor en kippenvel verspreidde zich over mijn lichaam toen hij dat in mijn oor fluisterde. Ik kon er niks aan doen, het ging vanzelf. Eigenlijk wilde ik er niet aan toegeven, zo was ik niet. Maar ik moest eerlijk zijn dat een film kijken me op dit moment stukken meer aanstond dan alle muziek waar ik de hele avond toch niet op ging dansen. Ik knikte en beet weer op mijn lip. Zacht drukte ik heel licht een kusje op zijn lippen, om hem even te plagen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Natuurlijk hapte ze toe, dat had ik ook wel verwacht. Iedereen deed dat, want zeg nou eerlijk, wie wilt er niet met mij mee naar huis? Misschien had ik een beetje een groot ego, maar dat kon wel, vond ik zelf. Heel even was ik verbaasd toen ze me een kusje op mijn lippen gaf, maar al snel verscheen dat in een grijns en gaf ik haar ook een kusje terug. Wie weet werkte dat ook nog wel mee. 'Ik zoek wel even onze jassen...' Tussen al die jassen vond ik als eerste die van mij en op de gok pakte ik de jas van Riley, hopend dat het deze was. Glimlachend gaf ik hem aan haar. 'Alsjeblieft. Ik hoop dat het de goede is.' Nou, Zayn kon wel zeggen dat ik snel actie had ondernomen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Riley Smith.
    Ik kon me niet goed herrineren of ik wel een jas aan had gedaan, maar ik nam het maar voor lief. Schouderophalend deed ik het jack aan en trok Harry mee naar buiten. De muziek was hier best wel vervaagd, maar het bonken kon je nog duidelijk horen. Omdat ik niet wist waar zijn auto stond en of hij uberhaupt wel een auto had, dus trok ik hem mee naar een willekeurige. Dit was niet zo verstandig, want toen ik de deur opendeed zag ik daar twee halfnaakte mensen liggen. 'Oeps, sorry.' giechelde ik. Grijnzend keek ik Harry aan. Ik gooide de deur weer dicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Riley trok me mee naar buiten, en gewoon richting een lukrake auto die ze openrukte. Er lagen twee mensen duidelijk seks te hebben. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Foei, toch, je mag niet zomaar andersmans privacy verwijderen...' Het klonk niet helemaa logisch, maar goed. 'Mijn auto staat daar, er was niet veel plek meer...' Verontschuldigend haalde ik mijn schouders op, waar mijn auto een beetje verder verscholen stond tussen de bosjes. Er was eigenlijk nog genoeg plek geweest, maar het is fijner als die achteraan stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.

    Ik keek naar Madelaine en trok mijn wenkbrauwen langzaam op. Ze kwam geloofwaardig over, maar eerlijk gezegd gunde ik haar die snijdende touwen wel. "En daarmee win ik?" vroeg ik haar met een grijns, waarna ik langzaam opstond en voor haar neus neerknielde. Ze leek me nog steeds niet bang, jammer. Ik wilde ze eerst een beetje schrik aanjagen, des te leuker het voor mij werd. Ik bedoel, als je ontvoeringen ging plannen moest je het ook goed doen, toch?
    Ik speelde met de lussen van de touwen om haar polsen en trok met een ruk het touw strakker, waarna ik een gespeelde glimlach opzette. "Sorry, de foute lus." zei ik, waarna ik haar met een twinkeling in mijn ogen aankeek en het touw uiteindelijk een beetje losser maakte zodat haar polsen niet meer beschadigd werden. Om haar enkels liet ik het touw zitten zoals het zat. Ik vond het wel goed zo. "Tevreden? Wilt mevrouw anders ook nog een nagerecht?" gromde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Esmee Greenwood.

    Louis ging tegenover me zitten en ik keek hem eventjes geschrokken aan, maar hij leek me niet bepaald iemand die zou gaan slaan als het hem niet beviel. Zo'n type als Zayn was hij niet, ik had nu al medelijden met Madelaine...
    "I-Ik begrijp het niet..." mompelde ik. "Waarom is Jess... dood?"
    Ik begon bij het begin, hoe verder ik kwam qua vertrouwen hoe makkelijker het voor mij werd. Louis leek me de enige die ik zover zou krijgen, aangezien ik als de dood voor Zayn was en ik Liam niet vertrouwde, Niall had een moord gepleegd en dan vroeg ik me af hoe die andere vriend van hun heette, want ik kende nog een krullenbol. Ik moest natuurlijk wel oppassen dat niemand roet in het eten zou gooien. Sluw, maar niet gemeen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Riley Smith.
    Ik giechelde nog eens na zijn woorden, en in mijn gedachten vervloekte ik mezelf. Ik giechelde nooit. Echt helemaal nooit. Zuchtend liep ik naar zijn auto. Ik vond het niet erg dat ie tussen de bosjes stond. Sterker nog, ik vond het wel geinig. Ik leun met mijn armen gevouwen boven op de auto en kijk hem aan met een ondeugende blik. 'Ik ga de auto pas in als ik een kusje krijg.' zeg ik op een kleutertoon. Ik grijns breed en wacht zijn reactie af.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Madelaine Louise Lockwood

    Met een zwakke glimlach keek ik Zayn aan en hoopte dat hij me ondanks al mijn woorden toch nog zou helpen. Ik haalde mijn schouders op bij zijn vraag. 'Er zal toch wel iets zijn? Mijn woorden meende ik echt dus...' antwoordde ik simpel en keek hoe hij langzaam opstond en voor mijn neus neerknielde. Mij kreeg je niet zo makkelijk bang en volgens mij leek Zayn dat nogal jammer te vinden. Misschien zou later altijd nog komen, maar zoals het er nu uitzag niet.
    Ik keek heel even naar de lussen van het touw en toen weer terug. Een piepend geluidje verliet mijn mond toen hij met een ruk het touw strakker trok. Oké dat deed zeer en was expres. 'Het maak niet uit' zei ik alsof het echt zo was, en keek hem met een zwakke glimlach aan. Een opgelucht zucht verliet mijn mond toen hij het touw een beetje losser maakte en mijn polsen niet meer beschadigde. Dat hij het om mijn enkels liet zitten maakte me dus echt niets uit. ''Dankjewel, Zayn, en nee dat is niet nodig' zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik beet op mijn lip toen Riley tegen de auto aanleunde en plaatste mijn handen vlak naast haar hoofd. Zacht drukte ik mijn lippen voor twee seconde op haar lippen, waarna ik haar lief aankeek. 'Gaan we nu wel?' Ik viste de autosleutels uit mijn jaszak en klikte de auto open, ik had de neiging om haar er gewoon in te duwen, het ging een beetje langzaam... Maar ik moest geduld bewaren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you