• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    "Ik... Euh... Denk, nee, weet... Nee... Gast, stel gewoon niet zulke moeilijke vragen en kus me gewoon!" Ontsnapt eruit mijn mond. Ik sla mijn handen ervoor en kijk hem met grote ogen aan. Nee, ga nog dieper zakken... Ik kijk Louis strak aan en volge elke beweging die hij maakt, uit angst. Straks is hij woedend, dan ben ik er zó geweest. Ik kijk hem nog steeds geschrokken aan. Hoe kon ik die stomme zin uitspreken?!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Uit mijn ooghoek zag ik Louis met Niall weglopen. Ik kon hem wel voor zijn kop slaan.
    Ik hees me met veel moeite overeind en keek recht in de ogen van Zayn.
    Ik knikte op zijn vraag.
    Die tape was namelijk nu al irritant en ik zou toch niet eel zeggen.
    Ik keek naar de meiden. Samen zwijgen, geweldig leuk.


    I will keep watch.

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zacht door zijn reactie, maar bij de laatste woorden verscheen er toch een verbaasde blik in mijn ogen. Oké deze woorden had ik niet verwacht. Niet dat ik het er vond, maar Niall dacht er blijkbaar heel anders over. Zijn reactie verbaasde me eigenlijk wel aangezien hij het nog steeds niet doorhad...
    Zijn handen haalde ik voor zijn mond weg en keek hem met een glimlach aan. 'Met alle genoegen dan' zei ik zacht voor ik mijn lippen zacht op de zijne drukte. Hopende dat zijn angst voor mijn reactie zo ook gelijk verdween.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ineens voel ik Louis' lippen op de mijne. Voor de eerste secondes sta ik stil, maar al snel begrijp ik wat hij verwacht. Ik kus hem teder terug en trek hem naar me toe. Na een tijdje stop ik. "Dus ik heb mezelf voor niks voor schut gezet?" Ik grijns even en druk mijn lippen weer op die van hem. Hier heb ik zó lang opgewacht, en nu... Na al die tijd, besef ik dat ik het misschien ook best een paar maanden terug had kunnen zeggen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ness Allison Candler
    Ik kijk hem raar aan. "Wat is er?" Hij staat als versteend voor me. Meteen veranderd hij van houding. "Li, wat is er?" Ik draai me om als ik hoor dat er een lijk in de w.c. ligt. "Van wie?" Vraag ik verbaasd. "Ene Jessica Delay." Mijn ogen worden groot en ik duw Zayn aan de kant en ren richting de w.c.


    Liam James Payne

    Gelijk ren ik Ness achterna, waarna ik bij de wc aankwam en het lijk zag. Wat nou als Ness naar de politie ofzo ging? Slim, Liam. Dat zouden de anderen ook kunnen doen. Maar die kenden Jessica niet, dus dat zou minder snel gebeuren. Dan zat er nog maar één ding op, zoals we hadden afgesproken. Ontvoeren. Meenemen en opsluiten, dan maar. Ik keek Ness ernstig aan. 'We moeten naar de politie' loog ik alweer soepel. Ach, met liegen had ik geen moeite. 'We moeten nu naar de politie. En snel. Kom je mee?' Ik pakte Ness' arm vast. 'Het was een goede vriendin van jou, op het bureau alles vertellen gaat sneller dan bellen' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Why the fuck schreef ik Zayn op in plaats van Liam?}
    Ness Allison Candler
    Ik schrik als ik Jess daar zo zie liggen. Meteen pakt Liam me vast. Hij trekt me mee. "Li, stop... Ik ben misselijk." Voor ik het weet ren ik terug een wc hokje in en kots alles wat ik heb gegeten eruit. De stank die hier hangt maakt het er niet beter op. Hoe kon dit zo gebeuren?! Als ik uitgekotst ben sta ik op. Ik loop naar de wastafel en spoel mijn mond. Ik klamp me vast aan Liam. "Wie zou dit nou kunnen doen?" Ik kijk treurig naar het lichaam. Zo ziek kun je toch niet zijn? Ik verberg mijn gezicht in Liam's borst en probeer al uit de wc te komen. Waarschijnlijk doe ik nu alles. "Laten we gaan." Zeg ik knikkend. Ik loop richting Liam's auto, terwijl ik hem nog steeds stevig vasthoud.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Ik boog me naar voren en met een simpele ruk trok ik de tape van Dawn haar mond af, waarna ik die van Esmee net zo ruw lostrok en naar Madelaine keek. "Blijf je mimen of wat?" vroeg ik haar ongeïnteresseerd, waarna ik de tape door de kamer gooide en voor de meisjes bleef zitten. Als ze me iets flikten konden ze hun aangename behandeling wel vergeten... Ik grinnikte eventjes en keek Madelaine aan. "Lieve schat, hoe meer jij mij gaat negeren en anderen op de zenuwen gaat werken des te sneller ga je Jessica achterna, dus doe normaal en geef antwoord op mijn vraag." zei ik, waarna ik Dawn een lachje schonk en Esmee even bekeek. Ze zagen er beiden goed uit, ik zei toch dat ik er drie voor de prijs van één zou krijgen. Al bedacht ik me wel dat ik moest delen met Liam en Harry, ook al zou dat geen probleem zijn. Louis en Niall vielen er toch niet op.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Nou nou... Wat is Zayn allemaal wel niet van plan? XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    Voor de eerste secondes stond Niall stil, maar had het idee dat hij deze reactie niet verwacht had. De angst van ons beide was blijkbaar nergens voor nodig geweest. Niet veel later voel ik hem terugkussen en sloeg mijn armen om hem heen. Dat dit moment ooit werkelijkheid zou worden had ik nooit verwacht. En dan nog juist nu ook...Het zorgde ervoor toch even alles liet vergeten. 'Het was eerder schattig dan voor schut zetten, maar het was niet voor niets hoor.' Als hij zijn lippen weer op die van mijn drukt, kon ik het niet helpen om heel even tegen zijn lippen aan te glimlachen voor ik hem terug kus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    {Nou nou... Wat is Zayn allemaal wel niet van plan? XD}


    (Kuch kuch... Hou jij je maar mooi bij Louis, dan zul je het zien. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Kom' knikte ik. Ik maakte het portier aan de bijrijderskant open en toen Ness ingestapt was, deed ik hem dicht en liep naar de bestuurderskant, waas ik zelf achter het stuur ging zitten. Daar stak ik de autosleutel erin en startte de auto. Snel deed ik mijn gordel om. Behendig reed ik eerst in zijn achteruit, om daarna de weg op te rijden. Ik wierp een blik in de achteruitkijkspiegel. Nee, niemand verder op de weg. Uiteindelijk kwamen we aan bij het politiebureau, die ik voorbij reed. 'Is het goed als ik nog heel even snel wat ga ophalen?' vroeg ik. Na een paar minuten parkeerde ik mijn auto bij het huis en stapte uit. Ik liep naar de kant van Ness en hielp haar met uitstappen. Ik pakte haar hand vast en liep naar de voordeur, die ik openmaakte en ik naar binnen stapte. Allebei waren we binnen, en ik liet de deur dichtvallen. 'Louis? Zayn?' riep ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Madelaine Louise Lockwood

    Ik keek na de woorden van Zayn toch zijn kant op en haalde mijn schouders op. Hij was dus echt niet de enige die ongeïnteresseerd was. Ik draaide me iets om en speelde alsof ik toch nog wat interesse had, maar na zijn volgende woorden kon hij het dus wel vergeten. Het was dus echt niet om te lachen en dat zou hij ook nog wel eens doorkrijgen. 'Nou schat, je doet je best maar.' waren de woorden die ik werkelijk wilde zeggen, maar echt verstandig leek dat me niet. 'Wat wil je dan dat ik doe? Je negeert mij toch ook en daarbij ik zal de andere echt niet op de zenuwen werken' zei ik met een onschuldige glimlach. Mooi niet dat ik aardig tegen hem ging doen na alles.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crudelis schreef:
    (...)

    (Kuch kuch... Hou jij je maar mooi bij Louis, dan zul je het zien. :3)


    ( Haha...Ik ben toch ook wel nieuwsgierig )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Candler
    "Mij best." Ik loop mee en zodra Liam Louis roept sus ik hem. "Niet roepen, alles echo't... Dat is eng." Ik ben niet verdrietig, Jess zou dat niet eens van me willen. Ik treur wel, maar dat moet ik niet laten zien. "Wat doet Zayn daar, met drie meiden?" Ik zie nu pas dat ze vast zitten. Ik draai me om en trap tegen de deur. "Laat me gaan!" Ik trek aan de deur maar Liam staat er voor. "Nee! Klootzak, ga aan de kant!" Ik schop en sla om me heen in de hoop Liam te raken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Madelaine begon me verschrikkelijk op de zenuwen te werken en ik keek haar even aan, waarna een schampere lach volgde en ik haar een klap in het gezicht gaf. Schijnheiligheid kon ik totaal niet verkroppen. Ik kwam overeind en duwde haar ruw aan de kant terwijl ik Liam hoorde roepen. Ik liep naar de hal toe en keek hem aan.
    "Sorry voor het kabaal net." verontschuldigde ik me, waarna ik mijn ogen over het meisje liet glijden en ik goedkeurend knikte. Correctie, vier voor de prijs van één. Ik moest zeggen dat het vermoorden van Jessica nog zijn voordelen had. "Loop maar door." zei ik tegen ze met een geforceerde glimlach, waarna ik terugliep naar de andere drie en maande dat ze stil moesten zijn. Ik haalde een aantal touwen en legde ze alvast klaar voor het andere meisje. Ik had hier mijn handen al vol aan drie anderen, dus Liam moest haar maar eventjes zelf vastbinden.
    Ik hoorde het meisje schreeuwen en ik slaakte een zucht. "En nu hou je godverdomme je bek dicht!" schreeuwde ik om vervolgens terug te lopen naar Liam en haar een woedende blik toe te werpen. "Luister naar Liam, doe wat hij zegt en wij doen jouw niks, begrepen?!'

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.