• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    Eigenlijk zou ik hier niet meer op moeten reageren mjha, ik bn eigenwijs x'D
    Ik vind dit z'n Bullshit! Het gaat ook om de muziek togh? Is die er minder op geworden?! Nee, drm dus... Hun nieuwe album komt uit in Februari, en ze hebben nu bijna hun droom berijkt. 'WERELDBEROEMD WORDEN'! Ik gun het ze zwaar, en dat wij dan maar ff moeten wachten vind ik ook niet erg! Like ze zijn naar nu *ff tellen* byna 3,5 maanden niet in NL geweest, WAUW dat is eigenlijk niet zo lang, als je rekent dant hun concert op 8 oktober (1 jaar gelden) er was en toen bijna 5 maanden later pas het het concert in Rotterdam was? En dat vonden we allemaal niet zo erg... Kom op, de jungs berijken nu eindelijk hun droom, en geef toe jullie zouden hetzelfde doen als je die kans zou krijgen! En niet zeggen dat het neit zo is want het is zo (nerd)
    [/eigen meningheid]

    xoxo



    Agreed but, ze verliezen hier zo wel fans doordat ze altijd maar in Amerika blijven zitten. Ik vind onze jungs een beetje dom worden want volgens mij beseffen ze 2 dingen niet al te goed. 1) Ze spelen hier al hun fans kwijt door superlang ons te laten w8en op het nieuwe album enzoo. 2) Ze beseffen gewoon niet dat het daar een hype is en niet zoals hier >,<

    (...)
    Kalm, ploep. Iedereen wilt dat TH terugkomt, en dat zal ook gebeuren. Wees maar gerust, volgend jaar staan ze hier weer (:

    Idd! Totally agreed! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind het alleen DOM dat iedereen er zo moeilijk over doet dat er hier een topic over geopend word. Like, iedereen heeft recht om z'n eigen mening hierop te uiten, dus de maker van het topic ook right? Volgend jaar staan ze hier terug okay, maar wanneer volgend jaar? Begin of einde of net in het midden? Zoals hun CD. Hun CD ging hier normaal idunoo in oktober ofzo al zijn. Stellen ze het uit tot december ofzo en nu word het al februarie >,< Ik ben het gewoon zát echt zat om te blijven wachten op hun!

    (...)
    Idd! Totally agreed! <33


    Thx <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Agreed but, ze verliezen hier zo wel fans doordat ze altijd maar in Amerika blijven zitten. Ik vind onze jungs een beetje dom worden want volgens mij beseffen ze 2 dingen niet al te goed. 1) Ze spelen hier al hun fans kwijt door superlang ons te laten w8en op het nieuwe album enzoo. 2) Ze beseffen gewoon niet dat het daar een hype is en niet zoals hier >,<

    Hihihi,
    Dan moeten ze dat maar voelen! Want dan zijn ze genzen van Amerika en komen ze gwn terug :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Agreed but, ze verliezen hier zo wel fans doordat ze altijd maar in Amerika blijven zitten. Ik vind onze jungs een beetje dom worden want volgens mij beseffen ze 2 dingen niet al te goed. 1) Ze spelen hier al hun fans kwijt door superlang ons te laten w8en op het nieuwe album enzoo. 2) Ze beseffen gewoon niet dat het daar een hype is en niet zoals hier >,<


    Moet ik even zeggen dat het in België/Nederland ook een hype is en die is zowat voorbij, nu blijven enkel de echte fans nog over, er zijn al veel afgeknapt ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Moet ik even zeggen dat het in België/Nederland ook een hype is en die is zowat voorbij, nu blijven enkel de echte fans nog over, er zijn al veel afgeknapt ><


    niet zo'n hype als in frankrijk en de usa heur (:


    your eyes are like stars in the night.

    Jaah alright hier is het voor sommige, herhaalt sommige ook een hype maar niet voor iedereen. In Amerika wél want daar wouden ze TH gewoon eerst niet >,<

    (...)

    niet zo'n hype als in frankrijk en de usa heur (:

    hmpf, ik noem het beide een hype, willen of niet ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    nee, ik doe er ook niet moeilijk over, maar als jij het hier niet mee eens bent met dit topic, snap ik eigenlijk persoonlijk niet dat je hierop terug uit blijft reageren (:


    your eyes are like stars in the night.

    keep it calm.
    Respecteer elkaars meningen.

    Mijn vader zei dat laatst ookal tegen mij. Dat kwam doordat er een clipje van Jonas Brothers op TMF kwam.. We kregen daardoor een gesprek en ging direct over naar th.
    Mijn vader denkt zelf dat ze veel met Amerika bezig zijn, en Europa wat vergeet. Nee natuurlijk niet! roept iedereen nu, want ja BILL zei dat hij denkt aan Europa, dat kan elke boerenlul zeggen, maar wie zegt dat het zo is? Misschien denken ze bij Amerika alleen aan het geld, want ja.. grote auto's zijn leuke speeltjes.

    Ze verliezen hier fans door, en heb er eigenlijk 'helemaal' geen medelijden mee ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weetje, ik vind dat je wel gelijk hebt. Het gaat alleen maar om het geld, terwijl de europese fans deels voor hun beroemdheid hebben gezorgd.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ma, er zijn ZOveel bands die het doen ^^ Denk is na, alles draait om geld, zelfs al beweert ge van ni, het is gewoon zo :] Maar, daarvoor benadeel ik hen ni [:


    007

    Mijn vader zei dat laatst ookal tegen mij. Dat kwam doordat er een clipje van Jonas Brothers op TMF kwam.. We kregen daardoor een gesprek en ging direct over naar th.
    Mijn vader denkt zelf dat ze veel met Amerika bezig zijn, en Europa wat vergeet. Nee natuurlijk niet! roept iedereen nu, want ja BILL zei dat hij denkt aan Europa, dat kan elke boerenlul zeggen, maar wie zegt dat het zo is? Misschien denken ze bij Amerika alleen aan het geld, want ja.. grote auto's zijn leuke speeltjes.

    Ze verliezen hier fans door, en heb er eigenlijk 'helemaal' geen medelijden mee ^^


    Nou oké Bill kan zeggen wat hij wilt natuurlijk om ons dawn to the ground te houden laten we maar zeggen, maar zij beslissen heus niet zelf waar ze heen gaan hoor voor optredens en tournee's enz. dat beslist het managment nog steeds, ze kunnen dan wel zeggen dat ze niet naar Amerika willen maar wie weet hoe gaat Universal dan reageren?


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser