• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik geef je zwaar zwààr gelijk!


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik deel je mening, het is wél zo. n_n' Vooral dat met Frankrijk vond ik écht belachelijk!

    Maar onthou; ze vonden het ook leuk om hier te spelen in NL&Belgie!

    xoxo.><3


    Hey love.

    Idd, hun zelf zorgen hiervoor, wij kunnen er niks aan doen, want ik neem aan dat je levenslang niet fan kan blijven. Maar hun zelf zorgen ook voor de weinige fans, dat is waar ;)


    your eyes are like stars in the night.

    Die van die Sprinkhaanen,, vind ik egt Geweldig!
    En het is gewoon de wwarheid,, ze dneknen heuus niet meer aan ons,, Ze kunnen zo vaak zeggen, dat ze ons misen, en dat ze van ons Fans houden, Maar als ze dat niet zegen,, Dan Hakken wij af,, en verdienen hun geen geld meer! ^^ Het is gewoon toneel wat ze spelen,, het gaat hun om de roem hen het geld,, want kan hun die fans nouw sgelen,, zolang hun maar hun ZakGeld verdienen tog!

    Sorry, Zo Denk ik,, dat hun dat denken


    Dunno ><

    idd billsmurf, dat zei ik net ook al hardop tegen mezelf;$$


    your eyes are like stars in the night.

    AMEN!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik Denk het al een tijdje hoor, en heb het ook tegen iemand geropen die er volop van ofertuigt was,, dat Bill het egt meende toen hij zij,, dat hij van ons hield! XD Ze zet gewoon vast in een droom,, zoals ik eerst,, maar daar ben ik al weer snel uitgestapt :P


    Dunno ><

    Ik snap best wel dat hun vaak in amerika zitten because voor in amrike door te kunnen breken is het heel veel werk en dat kan neit in 1..2..3 hoor.
    But ja ik hbe veel respec voor hun. Hun zijn ons niet vergeten hoor.

    Ik geef ej gelijk. ze zijn al heeeeel lang in amerika , ik ind wel at ze ons in de steek laten ,maar het si hun dorrooom
    en ze komen pas ecember 2009 weer pas hier vind ik een beetje laat hoor :P

    Ik snap best wel dat hun vaak in amerika zitten because voor in amrike door te kunnen breken is het heel veel werk en dat kan neit in 1..2..3 hoor.
    But ja ik hbe veel respec voor hun. Hun zijn ons niet vergeten hoor.


    Ja dat zeg je nu ;)
    Maar je zal we merken,, ze zijn ons al vergeten ;)


    Dunno ><

    Jij hebt zoooo gelijk weetje. Dat is echt precies hoe ik er ook over denk xD


    Life is hard and then we die

    nou, er zijn al wat mensen mee eens, denk ik?


    your eyes are like stars in the night.

    Bullshit!

    Oké nee, eigenlijk is het best wel waar ergens, en ookal ben ik fan, i don't care, really ik schenk er echt weinig aandacht aan.
    Als zij het zo nodig vinden om bekend te zijn in die landen, dat ze dan maar doen, maar als zij fans verliezen... tja...

    Ze moeten de gevolgen er maar van dragen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    idd, maar, bedoel je bullshit, van wat ik zeg ofzo, want dat snap k niet helemaal;$$


    your eyes are like stars in the night.

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.
    wuahah tara die is goed xD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?