• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Nou oké Bill kan zeggen wat hij wilt natuurlijk om ons dawn to the ground te houden laten we maar zeggen, maar zij beslissen heus niet zelf waar ze heen gaan hoor voor optredens en tournee's enz. dat beslist het managment nog steeds, ze kunnen dan wel zeggen dat ze niet naar Amerika willen maar wie weet hoe gaat Universal dan reageren?


    Tja. Wacht even ik kom even niet op een reactie. Laat me denken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Tja. Wacht even ik kom even niet op een reactie. Laat me denken.


    Ik zal je laten denken ;D maar laat het niet te lang duren :)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Ik zal je laten denken ;D maar laat het niet te lang duren :)


    Weetje. Dit is weer een 'heel' andere kant van het verhaal waar ik eigenlijk nog nooit over na heb gedacht.
    Wat als jij gelijk hebt, en th geen keus heeft.. ik weet .. ze perpalen niet zelf waar ze heen gaan enz.
    Damn ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Weetje. Dit is weer een 'heel' andere kant van het verhaal waar ik eigenlijk nog nooit over na heb gedacht.
    Wat als jij gelijk hebt, en th geen keus heeft.. ik weet .. ze perpalen niet zelf waar ze heen gaan enz.
    Damn ..


    Ja ik vond het eerst ook heel k*t enz. en was ook een beetje boos op TH maar toen kwam ik bij m'n positieve of zo en dacht ik eraan dat ze hun tournee's niet zelf bepalen maar dat Universal enz. dat doet, sindsdien heb ik veel respect voor hun, ook omdat ze er wel aan het doorbreken zijn!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Ja ik vond het eerst ook heel k*t enz. en was ook een beetje boos op TH maar toen kwam ik bij m'n positieve of zo en dacht ik eraan dat ze hun tournee's niet zelf bepalen maar dat Universal enz. dat doet, sindsdien heb ik veel respect voor hun, ook omdat ze er wel aan het doorbreken zijn!


    Ahum. dat is ook wel allemaal leuk voor ze.
    Echt ik was de laatste tijd 'zó' boos op ze.. maar .. nu ik anders erover denk .. is die boosheid weg :'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ahum. dat is ook wel allemaal leuk voor ze.
    Echt ik was de laatste tijd 'zó' boos op ze.. maar .. nu ik anders erover denk .. is die boosheid weg :'3


    En trouwens ze kunnen niet voor eeuwig ginder blijven anders verhuizenn de Europese fans naar daar en hebben ze nog geen rust ;D Dus ze kunnen beter zo snel mogelijk naar hier komen (A) [/of ik ga ze halen:Y)]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    En trouwens ze kunnen niet voor eeuwig ginder blijven anders verhuizenn de Europese fans naar daar en hebben ze nog geen rust ;D Dus ze kunnen beter zo snel mogelijk naar hier komen (A) [/of ik ga ze halen:Y)]


    Mijn vader wilt in Amerika gaan wonen |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ps; Universal is hun platenmaatschappy, de boeker doet alles, de boeker is david nogwat ;)


    your eyes are like stars in the night.

    ps; Universal is hun platenmaatschappy, de boeker doet alles, de boeker is david nogwat ;)


    Ja maar die beslist toch waar ze heen gaan enzo? Daar heeft th toch niks over te zeggen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    yup, maar ik las ergens hier in dit topic dat universal het deed ofzo xD


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Mijn vader wilt in Amerika gaan wonen |:


    Nha toch niet in Amerika zeker dan wordt je ook bekeken als een gillende wannebe fan ofzuw x3 Of gewoon als een fan die aandacht wilt
    -.-' En neen dat zijn niet mijn woorden maar die van een 'vriendin' van me die denkt dat Bill van haar is right like that ever happens Bill is van zijn mammie en pappie ^^ Maar NEE NIET IN AMERIKA GAAN WONEN!! Europa is so much better! :Y)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Agreeee.


    -

    yup, maar ik las ergens hier in dit topic dat universal het deed ofzo xD


    Ja dat zij ik maar euhm ik bedoele David enz. ^^ Nha als ik snel type heb ik gewoon geen zin om David Jost te zetten ofzuw en in Universal net iets makkelijker x3 en ps;Peter Hoffman heeft daar ook een zegje over waar ze heen gaan x]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Jaah, dat zeg je nu. [/Is vandaag echt veneinig ofao] Maar het kan evengoed zijn dat je thuis zelf echt ligt te huilen byna omdat ze eidnelijk terug naar Europa moeten komen. [/Sorry x]]


    Jaa idd ik lig thuis soms echt wel eens te janken!! maar ik kan het hun niet kwalijk nemen!!
    ik zou wel heel graag willen dan dat ze hier weer komen! maar ik bedoel ze KOMEN OOIT WEL WEER!!


    xx

    Tokio Hotel gaat alleen maar dieper de grond in.
    Als ze zo doorgaan is binnenkort een kwart/half Europa opgestapt. [/geen fan meer]


    -