• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    Ze hebben uiteindelijk alleen zichzelf ermee. Europa kost ze binnenkort uit. Dan volgt alles buiten Europa en dan denkt Amerika nou we hebben genoeg van ze en wat heeft th dan ?? een handje vol met kwade,teleurgestelde ex fans


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    blabla...
    weer zo'n topic hierover...
    Just get on with it people!
    Ga amerika nu niet haten, zij zijn op de hoogte van de situatie en eerlijk gezegd,vind ik het echt kut van sommige europese fans doen.
    alsof zij hen willen afpakken ofzo...
    De sprinkanen vergelijking kan me gestolen worden, of ze nu in amerika zijn in china of op mars, I don't care!
    zolang ze maar verder muziek blijven maken is alles goed..
    en nu kappen met topics hierover te maken!!!


    The Words are like Stones in my Heart~

    Je hebt wel gelijk maar ons in de steek laten doen ze niet now way dat ze dat doen. Bill heeft zelf gezegt dat hij liever in Europa is en as special Duitsland, like, dûh daar wonen ze enz. Zij beslissen niet zelf of ze naar Amerika gaan, dat is de keuze van hun management enz. David en Peter wouden hun eerst daar gaan laten wonen omdat ze daar een beetje 'met rust' zouden worden gelaten, maar daar hebben de jongens zelf neen tegen gezegt, zij beslissen niet wat ze doen, zij stippelen hun tournee's niet uit, zij laten de fans niet in de steek, denk hier over na!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Je hebt wel gelijk maar ons in de steek laten doen ze niet now way dat ze dat doen. Bill heeft zelf gezegt dat hij liever in Europa is en as special Duitsland, like, dûh daar wonen ze enz. Zij beslissen niet zelf of ze naar Amerika gaan, dat is de keuze van hun management enz. David en Peter wouden hun eerst daar gaan laten wonen omdat ze daar een beetje 'met rust' zouden worden gelaten, maar daar hebben de jongens zelf neen tegen gezegt, zij beslissen niet wat ze doen, zij stippelen hun tournee's niet uit, zij laten de fans niet in de steek, denk hier over na!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    blabla...
    weer zo'n topic hierover...
    Just get on with it people!
    Ga amerika nu niet haten, zij zijn op de hoogte van de situatie en eerlijk gezegd,vind ik het echt kut van sommige europese fans doen.
    alsof zij hen willen afpakken ofzo...
    De sprinkanen vergelijking kan me gestolen worden, of ze nu in amerika zijn in china of op mars, I don't care!
    zolang ze maar verder muziek blijven maken is alles goed..
    en nu kappen met topics hierover te maken!!!


    agree. Ik ben al die topics enzo ook meer dan beu.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    oké rustig maar hoor ><
    jeetje, dit is mijn mening, dan moet jij niet zo gelijk boos worden, wist ik veel dat er al topics over waren ><


    your eyes are like stars in the night.

    Je hebt wel gelijk maar ons in de steek laten doen ze niet now way dat ze dat doen. Bill heeft zelf gezegt dat hij liever in Europa is en as special Duitsland, like, dûh daar wonen ze enz. Zij beslissen niet zelf of ze naar Amerika gaan, dat is de keuze van hun management enz. David en Peter wouden hun eerst daar gaan laten wonen omdat ze daar een beetje 'met rust' zouden worden gelaten, maar daar hebben de jongens zelf neen tegen gezegt, zij beslissen niet wat ze doen, zij stippelen hun tournee's niet uit, zij laten de fans niet in de steek, denk hier over na!

    totally agree.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    oké rustig maar hoor ><
    jeetje, dit is mijn mening, dan moet jij niet zo gelijk boos worden, wist ik veel dat er al topics over waren ><

    Hmm, het was niet de bedoeling om boos over te komen >< het was ook een soort van meningsuiting.. (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    blabla...
    weer zo'n topic hierover...
    Just get on with it people!
    Ga amerika nu niet haten, zij zijn op de hoogte van de situatie en eerlijk gezegd,vind ik het echt kut van sommige europese fans doen.
    alsof zij hen willen afpakken ofzo...
    De sprinkanen vergelijking kan me gestolen worden, of ze nu in amerika zijn in china of op mars, I don't care!
    zolang ze maar verder muziek blijven maken is alles goed..
    en nu kappen met topics hierover te maken!!!


    Blabla
    Als je ze toch zo beu bent, waarom reageer je hier dan ook op? Zij zegt gewoon wat ze er van vind en moet je dit topic niet, KOM ER DAN OOK NIET want wij willen gewoon dat TH terug komt ><

    Eigenlijk zou ik hier niet meer op moeten reageren mjha, ik bn eigenwijs x'D
    Ik vind dit z'n Bullshit! Het gaat ook om de muziek togh? Is die er minder op geworden?! Nee, drm dus... Hun nieuwe album komt uit in Februari, en ze hebben nu bijna hun droom berijkt. 'WERELDBEROEMD WORDEN'! Ik gun het ze zwaar, en dat wij dan maar ff moeten wachten vind ik ook niet erg! Like ze zijn naar nu *ff tellen* byna 3,5 maanden niet in NL geweest, WAUW dat is eigenlijk niet zo lang, als je rekent dant hun concert op 8 oktober (1 jaar gelden) er was en toen bijna 5 maanden later pas het het concert in Rotterdam was? En dat vonden we allemaal niet zo erg... Kom op, de jungs berijken nu eindelijk hun droom, en geef toe jullie zouden hetzelfde doen als je die kans zou krijgen! En niet zeggen dat het neit zo is want het is zo (nerd)

    [/eigen meningheid]

    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    totally agree.


    I knwo I'm right [/ego] Maar neen komop ik ben het beu dat ze zeggen dat TH ons in de steek laat terwijl het níét waar is!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    oké >< dit gaat uitlopen tot misschien wel ruzie ofzo, het is mijn mening dudes. Ik wist niet eens dat er meerdere topics hierover waren >.<


    your eyes are like stars in the night.

    (...)

    Blabla
    Als je ze toch zo beu bent, waarom reageer je hier dan ook op? Zij zegt gewoon wat ze er van vind en moet je dit topic niet, KOM ER DAN OOK NIET want wij willen gewoon dat TH terug komt ><

    waarom doe je an de moeite om op MIJN mening te reageren ??;
    en alsof deze topic ze gaat terughalen!!
    het énige wat ik vraag is om erover te kappen!


    The Words are like Stones in my Heart~

    (...)

    Blabla
    Als je ze toch zo beu bent, waarom reageer je hier dan ook op? Zij zegt gewoon wat ze er van vind en moet je dit topic niet, KOM ER DAN OOK NIET want wij willen gewoon dat TH terug komt ><

    Kalm, ploep. Iedereen wilt dat TH terugkomt, en dat zal ook gebeuren. Wees maar gerust, volgend jaar staan ze hier weer (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dudes. ik gun het ze ook dat ze wereld beroemd zijn enzo, maar ergens vind ik het zo rot voor jullie, nee ik kraak th niet af, maar snap het, ik vind het rot voor jullie!><


    your eyes are like stars in the night.