• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.


    Dat vind ik nu is heel goed gezegd!
    En het is nog de waarheid ook :P

    x

    Het kan me geen ene reet schelen dat ze in Amerika zitten. Ik snap het echt wel dat ze daar nu vaak zijn..
    Okay het kan me wel een klein reetje schelen omdat ik liever heb dat ze hier zijn en hier concerten geven ofzo, maar voor de rest..
    Over dit onderwerp is echt al té veel gezeurd-_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    NEE BILL KOMT TERUG WANT HIJ HOUD VAN MIJ.

    NEE BILL KOMT TERUG WANT HIJ HOUD VAN MIJ.


    Grapje. ^^

    (...)

    Grapje. ^^


    Waarheid is:

    They don't care about us.
    De fans gillen net zo hard in Amerika. En in Amerika heb je meer succes dan in ons kleine Nederland [of België] Ze zullen heus nog wel terug komen, maar als ze meer succes hebben in Amerika. Wát ze hebben. Dan gaan ze daar gewoon blijven optreden, misschien zelfs wel wonen.
    Whe'll have to let them go T__T

    Het kan me geen ene reet schelen dat ze in Amerika zitten. Ik snap het echt wel dat ze daar nu vaak zijn..
    Okay het kan me wel een klein reetje schelen omdat ik liever heb dat ze hier zijn en hier concerten geven ofzo, maar voor de rest..
    Over dit onderwerp is echt al té veel gezeurd-_-


    _O_

    dat is nu eenmaal wat bands doen, ze touren ^^
    Eigelijk wil ook helemaal niet dat ze nu een concert geven hier, je kan geen 2 jaar touren met 1 cd...

    Ik geef je dik gelyk já!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jup,
    en daarom heb ik Th maar losgelaten. :]
    Vind ze nogsteeds leuk,
    maar ik zag een very obsessde fan, & die kan ik niet altijd uitstaan,
    maar toen herkende ik mij zelf daarook nog is in! :|
    dus laat het nu een beetje los,
    vindt ze nog steeds superleuk hoor,
    maar iniedergeval niet obsessed meer.

    [omnietofftopictezijn]
    maar, laat dit is even heel, & ik herhaal heel duidelijk zijn; Tokio Hotel (de band zelf) bepaalt NIKS meer. ze hebben niets meer te zeggen. De platenmaatschappij bepaalt bijna alles. heel veel mensen vergeten dat nog wel eens. Ik wed dat Bill, Georg, Gustav en Tom het liefste nu een pauze van 1-2 maanden hebben. Maarja, zij worden naar Amerika gestuurd.
    Heb zo keihard medelijden met ze;[
    ik wacht nog even het nieuwe album af, want Tom zei dat het nieuwe album heel anders zou worden, en als hetniet mijn smaak is dan is het byebye Tokio Hotel voor mij. x]


    It's not the same without you.

    Agreed want TH laat ons hier écht in de steek. Sorry maar voor de mensen die iets zeggen van; ``Je gunt gewoon TH hun geluk niet in Amerika!´´ Of van die shit vind ik pure bullshit. Ze willen waarschijnlijk zélf even graag dan ons dat TH terug naar hun échte fans, Europa komen. 'Cause, Amerika? Daar s dat tóch maar een pure hype believe me. Serieus, als de jungs niet snel genog met een nieuw liedje komen, want Don't Jump is echt afgezaagd, gaan ze nóg meer fans kwijtspelen dan tevoor al. Als hun album er niet vlug gaat zijn hebben ze volgend jaar nog iets van een 20tal fans ofzo. Like; ze kijkn gewoon niet meer naar Europa om en willen Azië veroveren maar doen er gewoon niets voor. En nog iets, die CD die wij binnenkort [Februarie kan nog verlaterd worden] krijge die gaat waarschijnlijk Engels zijn that's what i think. Aber, als hun hierzoo hun fans willen kwijtspelen, hun probleem niet dan? Ik ben allesinds al een heel pak minder fan dan dat ik vroegr was hoor ;)



    ik wou nog wel ook iets zeggen, maar je hebt eigenlijk toch alles gezegd wat ik maar wou zeggen. ik ben het dan ook hélemaal met je eens ;). ze laten ons ook gewoon in de steek voor andere landen enzo. als die album later komt, denk ik dat ze héél veel Europese-fans zijn verloren :(.

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    uhu,, buh kweet het eigenlijk allemaal niet.. Vroeger bleven ze nog met hun voetjes op de grond,, nu zweven ze,, mss niet zo heel fel maar toch.. Paar maanden geleden leek het toch dat ze echt meenden wat ze zeiden,, nu ook nog maar iets minder.. begrijp me alstublieft niet verkeerd,, ze menen nu nog echt alles wat ze zeggen maar anders.. Ik ben nog steeds een fan,, een grote fan maar er ontbreekt iets,, maar wat het juist is weet ik nog niet.. Ze komen wel terug,, we zouden blij moeten zijn voor hunn, dat zijn we ook waarschijnlijk!!

    Oke ik spreek me tegen,, dan weer negatief en dan weer positief!!xD dat betekent dus dat ik er echt nog niet uit benxD

    Xx


    Come to the dark side...We have cookies..

    Ze zouden het in boekvorm kunnen uitgeven:

    Hoe raak ik mijn fans kwijt in 1 jaar?

    Ofzo.


    "...she made her home in between the pages of books."

    Amerika laat ze wel vallen op een gegeven moment. Geloof me, ze zijn niet goed genoeg voor Amerika om daar lang te blijven. En ze stoppen toch over 2 jaar want dan is hun contract verlopen.


    Life is hard and then we die

    Like ik denk niet dat ze het tot Azië halen. Maar weinig sterren halen dat vanuit Amerika/ Europa. In Azië hebben ze meer hun eigen muziek. En trouwens in veel landen mogen Bill/Tom/Georg niet eens naar binnen >.< (Gustav wel :))


    Movie hunter.

    xD


    Movie hunter.

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.
    *krijgt flashback naar artikel van Popcorn of BRAVO* Maar je hebt wel gelijk.


    Wie du mir, so ich dir.