• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Maar raakt dat niet bedorven dan:S En ja wat betreft bankoverschrijvingen idd ja:S Ik hoop maar niet dat onze schatjes uit de voetbalwereld zich aan zulke praktijken hebben gewaagd:$


    Niet in een koelcel. Anders heeft bloed geven of orgaandonatie toch ook geen zin :'D

    Voor Cris ben ik niet bang hoor. Haha. Hij speelde in die tijd in Engeland. Veel Nederlanders speelde toen (voor 2006, toen het allemaal nog niet 'bekend' was) in Spanje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Het bloed is het bewijs :'D Dat is het hem juist, maar in deze zaak wordt er niet gekeken wie hij heeft geholpen, maar of hij iemand heeft geholpen. De sporen van de drugs zijn waarschijnlijk nog wel uit het bloed te halen aangezien er geen zuurstof meer bij is gekomen. Bewijs verder zouden bankoverschrijvingen kunnen zijn, afspraken etc. Je laat meer bewijs achter je dan je denkt.

    Ik vind het zo erg dat voetbal meer en meer in maffiapraktijken verzeild raakt. In Italie en Rusland doen ze bijvoorbeeld al niet anders. Dood en doodzonde dat ze de plezier die mensen beleven aan het kijken naar de sport zo kapot maken.


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Maar raakt dat niet bedorven dan:S En ja wat betreft bankoverschrijvingen idd ja:S Ik hoop maar niet dat onze schatjes uit de voetbalwereld zich aan zulke praktijken hebben gewaagd:$

    Bloed bederven ?? Haha, sorry dat klonk even grappig x'D Bloed kan niet bederven hoor, niet als het in een koelcel ligt :'D

    Boira schreef:
    (...)

    Niet in een koelcel. Anders heeft bloed geven of orgaandonatie toch ook geen zin :'D

    Voor Cris ben ik niet bang hoor. Haha. Hij speelde in die tijd in Engeland. Veel Nederlanders speelde toen (voor 2006, toen het allemaal nog niet 'bekend' was) in Spanje.


    Voor Sami hoef ik ook niet bang te zijn xD En ik denk dat de Nederlanders er ook niet echt intrappen:$ Althans dat hoop ik maar.


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Voor Sami hoef ik ook niet bang te zijn xD En ik denk dat de Nederlanders er ook niet echt intrappen:$ Althans dat hoop ik maar.

    Het zal me helaas niet verbazen als enkele Nederlandse voetballers het spelletje ook maar al te goed kennen, hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Voor Sami hoef ik ook niet bang te zijn xD En ik denk dat de Nederlanders er ook niet echt intrappen:$ Althans dat hoop ik maar.

    Het heeft niks met intrappen te maken. Het zijn maffiapraktijken. Zo'n dude kan bijvoorbeeld tegen een speler zeggen: als jij vandaag zorgt dat je een rode kaart krijgt, krijg je 50.000 euro van me, bijvoorbeeld. Dit gebeurt ook regelmatig bij scheidsrechters, zodat ze partijdig gaan fluiten. Op die manier worden grote evenementen en wedstrijden beïnvloed.


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Voor Sami hoef ik ook niet bang te zijn xD En ik denk dat de Nederlanders er ook niet echt intrappen:$ Althans dat hoop ik maar.


    Alleen maar omdat het Nederlanders zijn? Haha. Het zijn mensen, een cultuur verandert daar helemaal niet aan.

    @Claire, inderdaad, maar sport is al langere tijd niet meer clean. In elke sport worden er mensen geschorst door dit soort praktijken. Het probleem is alleen dat het niet bij elke sport bekend wordt gemaakt. Sommige sporten lossen het 'intern' op en daardoor heeft men nooit het overzicht en blijven dit soort praktijken voorkomen. Het is ook makkelijker te omzeilen. Sporters kunnen zich er makkelijk uitpraten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Alleen maar omdat het Nederlanders zijn? Haha. Het zijn mensen, een cultuur verandert daar helemaal niet aan.

    @Claire, inderdaad, maar sport is al langere tijd niet meer clean. In elke sport worden er mensen geschorst door dit soort praktijken. Het probleem is alleen dat het niet bij elke sport bekend wordt gemaakt. Sommige sporten lossen het 'intern' op en daardoor heeft men nooit het overzicht en blijven dit soort praktijken voorkomen. Het is ook makkelijker te omzeilen. Sporters kunnen zich er makkelijk uitpraten.

    Klopt helemaal, maar ik heb het idee dat het zich met voetbal wel als een olievlek begint uit te spreiden. Die shit begon zoals ik eerder al zei ik Italië, Rusland, Spanje etc. maar nu beginnen er ook verhalen in Nederland de kop op te steken. Als ze verdomme de Champions League maar niet gaan beïnvloeden.. Voetbal was al een grote miljoenenbusiness, maar met dit soort beïnvloede wedstrijden en shit.. Bah, bah, bah..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Klopt helemaal, maar ik heb het idee dat het zich met voetbal wel als een olievlek begint uit te spreiden. Die shit begon zoals ik eerder al zei ik Italië, Rusland, Spanje etc. maar nu beginnen er ook verhalen in Nederland de kop op te steken. Als ze verdomme de Champions League maar niet gaan beïnvloeden.. Voetbal was al een grote miljoenenbusiness, maar met dit soort beïnvloede wedstrijden en shit.. Bah, bah, bah..


    Het komt door die miljoenenbusiness. Sinds er in sport - maakt niet uit in welke sport dan ook - fors geld te verdienen is, zijn daar geldwolven. Er is geen enkel land clean op dit soort praktijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Het heeft niks met intrappen te maken. Het zijn maffiapraktijken. Zo'n dude kan bijvoorbeeld tegen een speler zeggen: als jij vandaag zorgt dat je een rode kaart krijgt, krijg je 50.000 euro van me, bijvoorbeeld. Dit gebeurt ook regelmatig bij scheidsrechters, zodat ze partijdig gaan fluiten. Op die manier worden grote evenementen en wedstrijden beïnvloed.


    Ja dat snap ik ook wel hoor. Vorig jaar was dat nog overduidelijk met Sergio Ramos en Cristiano Ronaldo tegen Ajax tijdens de Champions League! En in Italië en een aantal '3e rangs' landen is dat helemaal in.


    ~

    Bleh, morgen tandarts
    Not amused ):

    Ik loop nu al een week stage op een basisschool en ik denk echt dat ik mijn roeping heb gevonden, hahaha. Vind het zo leuk hè en echt balen als ik maandag weer gewoon lessen moet gaan volgen. Zit er nu alweer tegenop te kijken...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik loop nu al een week stage op een basisschool en ik denk echt dat ik mijn roeping heb gevonden, hahaha. Vind het zo leuk hè en echt balen als ik maandag weer gewoon lessen moet gaan volgen. Zit er nu alweer tegenop te kijken...


    Aawwhhh:) Ik loop ook stage bij echt een leuk bedrijf. Komende week is daar mijn laatste weekje alweer aangebroken:(


    ~

    Mhiiiii. Ik wil alle katjes van het asiel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Mhiiiii. Ik wil alle katjes van het asiel.


    Hhihihi, hebben jullie al 1 gezien of nog niet?:)


    ~