• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Aaaaah Naomi, supergoed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Aaaaah Naomi, supergoed!


    Thank youu(flower) ben echt super blij!


    ~

    Jeeejj dankzij mijn schatje heeft Duitsland gister gewonnen van Frankrijk(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Jeeejj dankzij mijn schatje heeft Duitsland gister gewonnen van Frankrijk(flower)

    .. en Thomas Müller, vergeet die baas ook niet. =P


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    Jeeejj dankzij mijn schatje heeft Duitsland gister gewonnen van Frankrijk(flower)


    Hahaha, ik heb me verbaasd over de 'kwaliteit' van Nederland. Al speelde de Italianen niet geweldig.

    Ik schaam me wel hoor, als ik zou hoe Nederlanders zich gedragen tegenover Balotelli.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb me verbaasd over de 'kwaliteit' van Nederland. Al speelde de Italianen niet geweldig.

    Ik schaam me wel hoor, als ik zou hoe Nederlanders zich gedragen tegenover Balotelli.

    Ik was meer dan opgelucht met het spel gisteren. Omdat ze nog zo jong en "vers" bij het NL elftal zitten, willen ze, ondanks dat dit maar een friendly was, alles maar dan ook alles geven van de eerste tot de laatste minuut, en dat begon ik steeds meer te missen bij de routiniers.

    En hoe bedoel je?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik was meer dan opgelucht met het spel gisteren. Omdat ze nog zo jong en "vers" bij het NL elftal zitten, willen ze, ondanks dat dit maar een friendly was, alles maar dan ook alles geven van de eerste tot de laatste minuut, en dat begon ik steeds meer te missen bij de routiniers.

    En hoe bedoel je?


    Hij werd behoorlijk belachelijk gemaakt door sommige Nederlandse supporters. Ik heb maar even gekeken, hoor dus veel concrete voorbeelden heb ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het verbaasde me eigenlijk ook. Heb de helft van de wedstrijd gezien, tot einde van de eerste helft aangezien ik daarna wegmoest, maar de eindstand. Ik had het echt veel erger verwacht, echt een zwaar verlies voor de Nederlanders als ik heel eerlijk ga zijn. Dus ik ben hier super tevreden mee en echt een mooi doelpunt van Lens!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Hij werd behoorlijk belachelijk gemaakt door sommige Nederlandse supporters. Ik heb maar even gekeken, hoor dus veel concrete voorbeelden heb ik niet.

    Mwah, Balotelli is ook geen schatje hoor. Is een beetje hetzelfde als wat soms met Zlatan Ibrahimovic gebeurt. Sommige voetballers hebben gewoon zo'n imago, daar doe je niet zoveel aan. Ik vond het zelf wel meevallen moet ik eerlijk zeggen. Er werd soms met van die klotelichtjes in zijn ogen geschenen, maar dat deden ze ook bij Robben.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Mwah, Balotelli is ook geen schatje hoor. Is een beetje hetzelfde als wat soms met Zlatan Ibrahimovic gebeurt. Sommige voetballers hebben gewoon zo'n imago, daar doe je niet zoveel aan. Ik vond het zelf wel meevallen moet ik eerlijk zeggen. Er werd soms met van die klotelichtjes in zijn ogen geschenen, maar dat deden ze ook bij Robben.


    Balotelli had voor de wedstrijd ook alweer ruzie gehad met de trainer en tijdens de wedstrijd was ie ook boos om een beslissing van de scheids en toen schoot hij vet kwaad de bal tegen een reclamebord las ik. Ik vind hem alles behalve sympathiek, maar dat komt ook door zijn gedragdsprobleem. En die heeft ie echt want dat is door zijn familie bekend gemaakt in een media en zijn trainer zei het ook al eens.

    Mja ik vind het maar een naar ventje:$


    ~

    Vanaaf Real Madrid - Manchester United*O*


    ~

    Oh, ja, ik was dat totaal vergeten :'D Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik geloof dat ik eindelijk een keer een verhaal ga afronden, excited.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Vanaaf Real Madrid - Manchester United*O*

    Heb 'em gezien met mijn United-supporter-boyfriend, haha. Was een erg spannende wedstrijd. Can't wait for my Bayern - Arsenal op dinsdag. (:


    ars moriendi

    Was inderdaad spannende wedstrijd! Ik dacht echt dat Robin ging scoren, maar omy, Xabi redde hem echt net, had ik eigenlijk niet verwacht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.