• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhihihi, hebben jullie al 1 gezien of nog niet?:)


    Er zijn er genoeg. Hahaha. En ze zijn allemaal leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Er zijn er genoeg. Hahaha. En ze zijn allemaal leuk.


    Hahahha ja dat is meestal het geval idd xD Maar jullie hebben dus nog niet een gekozen?(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hahahha ja dat is meestal het geval idd xD Maar jullie hebben dus nog niet een gekozen?(flower)


    Nee, over twee weekjes willen we hem hebben, dan hebben we ook alle spulletjes binnen dus we hebben nog tijd zat om te kijken en kiezen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nee, over twee weekjes willen we hem hebben, dan hebben we ook alle spulletjes binnen dus we hebben nog tijd zat om te kijken en kiezen.


    Dat gaat al best snel:) Je moet dan wel een foto maken hoor(flower)


    ~

    Girls dit is baby Milan van Gerry en Shakira(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Girls dit is baby Milan van Gerry en Shakira(flower)


    Hij is zo cute he (:

    Het nieuwe uittenue ziet er sharp uit, al vond ik die vorige veel gevaarlijker ogen. Ben best wel bang voor woensdag.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Het nieuwe uittenue ziet er sharp uit, al vond ik die vorige veel gevaarlijker ogen. Ben best wel bang voor woensdag.


    Heb hem ook gezien vanmorgen, ik vind hem wel cool (:

    Stuttgart schreef:
    Girls dit is baby Milan van Gerry en Shakira(flower)



    Ik had hem al gezien inderdaad! Zooooo schattig. Haha.

    En foto's komen sowieso.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Toulon schreef:
    (...)
    Hij is zo cute he (:


    Zekers(flower)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Het nieuwe uittenue ziet er sharp uit, al vond ik die vorige veel gevaarlijker ogen. Ben best wel bang voor woensdag.



    Hij is wel vet mooi, maar idd die andere had iets. Die was ook stoer en zag er idd gevaarlijker uit:)


    ~

    Het thuisshirt is toch gewoon dezelfde, maar dan oranje? Haha. Vind het wel leuk hoor, hoewel ik de vorige eerlijk gezegd wat meer vond hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Het thuisshirt is toch gewoon dezelfde, maar dan oranje? Haha. Vind het wel leuk hoor, hoewel ik de vorige eerlijk gezegd wat meer vond hebben.

    Dat zwart had inderdaad wel wat
    Maar als ik heel eerlijk ben, dan vind ik deze toch mooier

    Everdeen schreef:
    Het thuisshirt is toch gewoon dezelfde, maar dan oranje? Haha. Vind het wel leuk hoor, hoewel ik de vorige eerlijk gezegd wat meer vond hebben.


    Het thuisshirt is idd hetzelfde alleen zijn die vlakken wat donkerder oranje dan de rest xD


    ~

    Girls ik ben geslaagd voor mijn stage met een 8(flower)


    ~