• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Meeeh. Ik heb pas de helft gezien, de rest kijk ik morgen, anders duurt de lange week nog langer. :Y)

    Dragneel schreef:
    Meeeh. Ik heb pas de helft gezien, de rest kijk ik morgen, anders duurt de lange week nog langer. :Y)


    Hoe krijg je dat voor elkaar met zo'n spannende episode? o.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    hmm...heb dus alleen de eerste episode van dit gekeken...mischien toch maar eens verder gaan xD


    me: 5% reality, 95% dreams

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hoe krijg je dat voor elkaar met zo'n spannende episode? o.o


    Ik ben het met jou eens!
    Ik vind het sowieso al lastig om halverwege een aflevering te stoppen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik ben het met jou eens!
    Ik vind het sowieso al lastig om halverwege een aflevering te stoppen xd.


    Ja idd! Ik kan dat echt niet! Dan heb je gewoon de hele tijd zo'n drang om verder te kijken -_-


    To live is to fight ~ Shinku

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hoe krijg je dat voor elkaar met zo'n spannende episode? o.o

    Héél veel training. :Y)
    Nee, ik heb morgen best wel een klote-rooster, dus dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken.

    WAIT, WAT.
    Volgende week is Amnesia's laatste episode.

    WAAROM MOET ELKE GOEDE ANIME NOU VOLGENDE WEEK EINDIGEN?
    Blijkbaar heeft de wereld het niet uit op de heroine, maar op mij. :')

    Niet alleen tegen jou hoor ;d Bij mij eindigt er 1 deze week ): en daarna volgende week een boel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Niet alleen tegen jou hoor ;d Bij mij eindigt er 1 deze week ): en daarna volgende week een boel

    Volgende week:
    Amnesia
    Fairy Tail.

    Nog toevoegingen, iemand?
    Gelukkig gaat de Fairy Tail manga wel door, dat is iets.

    Dit weekend; Cuticle Tantei Inaba
    Volgende weekend; Oreshura, Zetsuen no Tempest.
    Deze dinsdag; Sakurasou
    Volgende week maandag; The unlimited

    Afgelopen weekend was Mondaji-Tachi afgelopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Guys, ik moet Fairy Tail nog kijken. D:
    Iedereen heeft zo z'n eigen mening erover, maar vinden jullie het waard om te kijken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Guys, ik moet Fairy Tail nog kijken. D:
    Iedereen heeft zo z'n eigen mening erover, maar vinden jullie het waard om te kijken?

    Helemaal. Geweldige anime, maar ik vind het wel een beetje balen dat het best wel voor kinderen is, ondanks de big boobs everywhere. Ik bedoel, ze lossen elk gevecht op met "de kracht van vriendschap". Het is een of twee keer leuk, maar het houdt toch een keer op. :')
    Er gaat trouwens ook nooit iemand dood. De enige van wat ik nog weet die doodgaat is
    Purehito/Hades


    Los van dat, zeker kijken! Mijn Q naam en pf komen er ook vandaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:27 ]

    Ik vraag me af of er daarna weer leuke nieuwe anime's komen^^ als al die andere die straks of volgende week gaan eindigen.
    Ik vraag me echt af hoe amnesia gaat eindigen!

    Denk wel dat er leukes komen ;D Heb wel beetje gekeken en naar mijn mening komen er wel wat interessante eraan ;d
    & ik ben ook benieuwd hoe het gaat eindigen ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het jammer dat ze niet alle jongens nog eens langs gingen. ;__; Vooral Shin en Toma. Ken een beetje jammer, but IDGAF about Ikki. |:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:59 ]