• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha, you shouldn't have said that! Nu ben ik er heel erg benieuwd naar, hoe ze eruit zien. :].
    Ze zullen toch niet zó erg zijn dat je per direct de grond inzakt? Lol.

    Weet ik niet, vooral de Avatar Chats die ik maakte zijn rampzalig, ik snap niet dat mensen dat echt keken. Ik had superslechte grammar en maakte er gewoon een fanfiction van.
    Als je mijn AMV's zo nodig moet zien, zoek thecrazyzenzy op Youtube maar op. :')

    i'm going to regret saying my youtube name, i swear

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:39 ]

    Eerste gedachte toen ik op de helft was; Dat word een shit einde...
    Ik kijk verder; Yee geen shit einde? ;D
    Orion verteld verder; Dat word een shit einde..
    Afgelopen; The fck is dit voor schijteinde!! D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En we weten nog helemaal niks lalalaaaa.
    Ukyo's arc was awesome, though.
    Wat vond ik van amnesia? Ik vond het altijd leuk om te kijken, de Art was prachtig, maar eerlijk is eerlijk: het plot was bagger.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gisteren laaste aflevering gekeken. Jammer op het einde was het juist een stuk beter dan op begin. Ik heb het uit eindelijk een 7 van de 10 gegeven.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik moet vandaag nog kijken. .__. Ik weet niet wat ik nu moet geloven.

    Mij moet je geloven!

    This alleen een shit einde, omdat het een open einde is ...
    Want ze komt terecht in een kamertje met alle kaarten, ze kijkt blij, ze rent en BAM afgelopen..
    Mja, Neil-san zei dat ze naar haar originele wereld ging en blabalabla ofzo, toch? Dat is toch waar ze met Shin had?
    aangezien Neil-san zei dat hij/haar/het Heroine maar 1 keer expres verplaatst had naar een ander wereld en dat was toen ze van een klif af viel en dat was de wereld waar ze met Shin had, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mij moet je geloven!
    This alleen een shit einde, omdat het een open einde is ...
    Want ze komt terecht in een kamertje met alle kaarten, ze kijkt blij, ze rent en BAM afgelopen..
    Mja, Neil-san zei dat ze naar haar originele wereld ging en blabalabla ofzo, toch? Dat is toch waar ze met Shin had?
    aangezien Neil-san zei dat hij/haar/het Heroine maar 1 keer expres verplaatst had naar een ander wereld en dat was toen ze van een klif af viel en dat was de wereld waar ze met Shin had, toch?


    Dat dacht ik eigenlijk ook, maar het is toch niet zo. Het einde met de kaarten schijnt overeen te komen met het begin van de game (waarvan de anime is gemaakt), dus; je kiest een symbool en krijgt de route met de gast die erbij hoort. Om de game te volgen en - denk ik - ook er reclame voor te maken, hebben ze denk ik dit einde gekozen. Ze eindigt gewoon met de jongen die jij wilt en dat is hier ook.
    Maar ik vind het stom. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, spoilers are safe now, ik heb het afgekeken. c:

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eigenlijk ook, maar het is toch niet zo. Het einde met de kaarten schijnt overeen te komen met het begin van de game (waarvan de anime is gemaakt), dus; je kiest een symbool en krijgt de route met de gast die erbij hoort. Om de game te volgen en - denk ik - ook er reclame voor te maken, hebben ze denk ik dit einde gekozen. Ze eindigt gewoon met de jongen die jij wilt en dat is hier ook.
    Maar ik vind het stom. :3

    Meestal heb ik het de eerste dag zwaar met een open einde van een anime, maar kan ik het accepteren. Hier kon ik het na vijf minuten al. :') Het plot was wel oké, kon beter, kon slechter.
    Ik zou niet weten waar je dat spel moet spelen. Links zijn welkom.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eigenlijk ook, maar het is toch niet zo. Het einde met de kaarten schijnt overeen te komen met het begin van de game (waarvan de anime is gemaakt), dus; je kiest een symbool en krijgt de route met de gast die erbij hoort. Om de game te volgen en - denk ik - ook er reclame voor te maken, hebben ze denk ik dit einde gekozen. Ze eindigt gewoon met de jongen die jij wilt en dat is hier ook.
    Maar ik vind het stom. :3


    Kom maar hier joker ;D Of die dingetje van Kent, hij was schattig ;d.
    Maar het had alsnog een schijteinde.. (:
    Maar wat Dragneel ook zei.. hier heb ik er toch minder moeite mee..

    Meer van; Schijteinde!... klaar..
    Bij een andere wil ik gewoon weten wat er verder gebeurd -.- maar dat krijg ik niet -.- Zoals bij elfen lied..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Kom maar hier joker ;D Of die dingetje van Kent, hij was schattig ;d.
    Maar het had alsnog een schijteinde.. (:
    Maar wat Dragneel ook zei.. hier heb ik er toch minder moeite mee..

    Meer van; Schijteinde!... klaar..
    Bij een andere wil ik gewoon weten wat er verder gebeurd -.- maar dat krijg ik niet -.- Zoals bij elfen lied..

    Right, ik accepteer dat de mangaka/producer geen vervolg gaat maken. Move on to the next anime and maybe rewatch this one.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Meestal heb ik het de eerste dag zwaar met een open einde van een anime, maar kan ik het accepteren. Hier kon ik het na vijf minuten al. :') Het plot was wel oké, kon beter, kon slechter.
    Ik zou niet weten waar je dat spel moet spelen. Links zijn welkom.


    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het spel nog niet is vertaald naar het Engels... Maar zodra ik iets vind laat ik het wel weten. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Kom maar hier joker ;D Of die dingetje van Kent, hij was schattig ;d.
    Maar het had alsnog een schijteinde.. (:
    Maar wat Dragneel ook zei.. hier heb ik er toch minder moeite mee..

    Meer van; Schijteinde!... klaar..
    Bij een andere wil ik gewoon weten wat er verder gebeurd -.- maar dat krijg ik niet -.- Zoals bij elfen lied..


    Mja. Maar toch. Ik vind het niet leuk dat de Heroine niet kiest. Nou heeft ze nog steeds amper persoonlijkheid. Ze had voor mij gewoon bewezen dat ze een sterk en eigen karakter had, als ze echt voor iemand had gekozen.
    Maarja. Dat komt omdat het een game was; in de game kies je zelf, daar heeft dat meisje ook geen persoonlijkheid, want jij speelt haar. Jij bepaalt wat ze doet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het spel nog niet is vertaald naar het Engels... Maar zodra ik iets vind laat ik het wel weten. ^^

    Ah, ik ben nog niet zo goed in Japans lezen. (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ah, ik ben nog niet zo goed in Japans lezen. (krul)


    Me neither. (': Ik wilde dat ik het kon.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)