• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Jesus fukcing Christ, zet het in een spoiler, ik heb het nog niet gezien. (cat)


    Aye sir! Zal ik doen, al vind ik het niet een huge spoiler;
    het was wel duidelijk dat ze weer van wereld zou gaan wisselen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gasai schreef:
    The.. ehh.. huh o-o Ik weet nu wel zeker dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft..

    Ik raak nog eens in de war, maar ik wil nu dat het volgende week dinsdag is..


    Echt hè, my mind was blown ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Aye sir! Zal ik doen, al vind ik het niet een huge spoiler;
    het was wel duidelijk dat ze weer van wereld zou gaan wisselen. :Y)

    True dat.
    Alleen het Ukyu part was best wel een spoiler, aangezien je zou verwachten dat ze terug naar Shin's wereld zou gaan.

    Dragneel schreef:
    (...)
    True dat.
    Alleen het Ukyu part was best wel een spoiler, aangezien je zou verwachten dat ze terug naar Shin's wereld zou gaan.


    Weet niet of je het echt een Ukyu part kan noemen.. Hij kwam overal in voor en hij weet van de verschillende werelden.. In plaats van dat ze nu een vriend heeft -Ok Ukyu, maar volgens mij zit daar iets achter ook met die anderen werelden..-, heeft ze gewoon een moordend wereld ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Weet niet of je het echt een Ukyu part kan noemen.. Hij kwam overal in voor en hij weet van de verschillende werelden.. In plaats van dat ze nu een vriend heeft -Ok Ukyu, maar volgens mij zit daar iets achter ook met die anderen werelden..-, heeft ze gewoon een moordend wereld ;D


    Ik denk dat Ukyo haar vriendje is in de 'echte wereld', waar ze vandaan komt. Daarom kwam hij steeds terug en weet hij dat er verschillende werelden zijn (aangezien hij zei dat deze wereld haar probeert te vermoorden).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk dat Ukyo haar vriendje is in de 'echte wereld', waar ze vandaan komt. Daarom kwam hij steeds terug en weet hij dat er verschillende werelden zijn (aangezien hij zei dat deze wereld haar probeert te vermoorden).

    Dat zou best wel fucked up zijn, want volgens mij is Ukyu ergens ruim in de 20, waar de heroine blijkbaar 19 is. Ach, het is legaal. :')

    Ik vind het trouwens wel raar dat de heroine... um.. weinig voorgevel heeft. :"D Ik bedoel, ze is 19. Dat zou toch wel een beetje moeten? Ik dacht eerst dat ze iets van 15 was.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat zou best wel fucked up zijn, want volgens mij is Ukyu ergens ruim in de 20, waar de heroine blijkbaar 19 is. Ach, het is legaal. :')

    Ik vind het trouwens wel raar dat de heroine... um.. weinig voorgevel heeft. :"D Ik bedoel, ze is 19. Dat zou toch wel een beetje moeten? Ik dacht eerst dat ze iets van 15 was.

    Same here, haha.
    I mean, I'm 20 right now en zelfs ik heb meer voorgevel dan zij heeft lolol.
    Anyway, na de eerste aflevering dacht ik ook iets dat ze vijftien / zestien was, waarna ik toch maar ff haar op ging zoeken. Toen ik las dat ze 19 was, dacht ik echt dafuq?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Same here, haha.
    I mean, I'm 20 right now en zelfs ik heb meer voorgevel dan zij heeft lolol.
    Anyway, na de eerste aflevering dacht ik ook iets dat ze vijftien / zestien was, waarna ik toch maar ff haar op ging zoeken. Toen ik las dat ze 19 was, dacht ik echt dafuq?


    Had ik ook; ik schatte iedereen veel jonger, haha. Ik vind het ook vreemd dat Shin achttien is en de Heroine negentien..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk dat Ukyo haar vriendje is in de 'echte wereld', waar ze vandaan komt. Daarom kwam hij steeds terug en weet hij dat er verschillende werelden zijn (aangezien hij zei dat deze wereld haar probeert te vermoorden).


    Ja! Dat wou ik uitleggen, maar ik ben bagger in uitleggen.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat zou best wel fucked up zijn, want volgens mij is Ukyu ergens ruim in de 20, waar de heroine blijkbaar 19 is. Ach, het is legaal. :')

    Ik vind het trouwens wel raar dat de heroine... um.. weinig voorgevel heeft. :"D Ik bedoel, ze is 19. Dat zou toch wel een beetje moeten? Ik dacht eerst dat ze iets van 15 was.


    Is ze 19 dan? o-o Ach ik kijk eigenlijk niet meer raar van op van die leeftijden.. Zoals bij Sekai ichi hatsukoi.. dude van 30 ziet eruit als 18.. en zijn vriend die veel jonger is, ziet er ouder uit.. Mja, blijkbaar is het daar normaal in anime ;D alles is daar zo'n beetje normaal.. Behalve gay zijn.. iedereen is gay, maar het is niet normaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dat zou best wel fucked up zijn, want volgens mij is Ukyu ergens ruim in de 20, waar de heroine blijkbaar 19 is. Ach, het is legaal. :')

    Ik vind het trouwens wel raar dat de heroine... um.. weinig voorgevel heeft. :"D Ik bedoel, ze is 19. Dat zou toch wel een beetje moeten? Ik dacht eerst dat ze iets van 15 was.


    Haha ja idd, ze ziet er sowieso nogal jong uit...
    Ik vind d'r haar trouwens ook veel mooier wanneer het gewoon los zit. Zonder die knot en dat vlechtje, zeg maar ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Haha ja idd, ze ziet er sowieso nogal jong uit...
    Ik vind d'r haar trouwens ook veel mooier wanneer het gewoon los zit. Zonder die knot en dat vlechtje, zeg maar ^^


    Ja, ben ik het mee eens. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 22:08 ]

    Ik heb net de tweede helft van de aflevering gekeken.
    Vaagste ooit.

    Mij lijkt het zo vaag dat Ukyo hier haar vriendje is. Oké, hij is waarschijnlijk begin 20 en zij 19, maar ze lijkt 14 en hij in de 20, dus het lijkt zo vreemd.
    En door zijn lange haar, vreemde kleren en rare pilotenpetje vind ik hem helemaal vaag.
    Vaagheid overload.

    Ik vind hem daar tenminste niet eng en psycho zoals in de vorige XD Deze persoonlijkheid van hem is nog wel leuk xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    klopt hij is ineens super lief terwijl hij eerst gewoon gestoord en eng was....
    Het is verwarrend xd


    To live is to fight ~ Shinku