• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Helemaal. Geweldige anime, maar ik vind het wel een beetje balen dat het best wel voor kinderen is, ondanks de big boobs everywhere. Ik bedoel, ze lossen elk gevecht op met "de kracht van vriendschap". Het is een of twee keer leuk, maar het houdt toch een keer op. :')
    Er gaat trouwens ook nooit iemand dood. De enige van wat ik nog weet die doodgaat is
    Purehito/Hades


    Los van dat, zeker kijken! Mijn Q naam en pf komen er ook vandaan. :Y)

    Oh god. Het is toch niet zó ecchi hé? Want dat zou ik dan wel weer jammer vinden..
    I mean, ik vind het soms nog niet eens zo erg, maar bij bepaalde verhaallijnen vind ik het ronduit jammer dat ze het zo hebben gedaan.

    Ik zal toch wel eens even een kijkje nemen en als ik er niets aan vind, stop ik er gewoonweg mee.
    But thanks for the feedback! ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh god. Het is toch niet zó ecchi hé? Want dat zou ik dan wel weer jammer vinden..
    I mean, ik vind het soms nog niet eens zo erg, maar bij bepaalde verhaallijnen vind ik het ronduit jammer dat ze het zo hebben gedaan.

    Ik zal toch wel eens even een kijkje nemen en als ik er niets aan vind, stop ik er gewoonweg mee.
    But thanks for the feedback! ;].

    Nee nee, alleen hebben zo'n beetje alle meiden daar big bewbs en als ze al een sexy outfit aantrekken wordt er nog grappig mee gedaan. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Helemaal. Geweldige anime, maar ik vind het wel een beetje balen dat het best wel voor kinderen is, ondanks de big boobs everywhere. Ik bedoel, ze lossen elk gevecht op met "de kracht van vriendschap". Het is een of twee keer leuk, maar het houdt toch een keer op. :')
    Er gaat trouwens ook nooit iemand dood. De enige van wat ik nog weet die doodgaat is
    Purehito/Hades


    Los van dat, zeker kijken! Mijn Q naam en pf komen er ook vandaan. :Y)


    Je vergeet Simon! :Y)


    Fairy Tail is awesooooooooome! Maar inderdaad, het is nogal 'wij overwinnen alles met onze vriendschap'-achtig en dat maakt de boel een beetje ongeloofwaardig. Still an awesome anime, though. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh god. Het is toch niet zó ecchi hé? Want dat zou ik dan wel weer jammer vinden..
    I mean, ik vind het soms nog niet eens zo erg, maar bij bepaalde verhaallijnen vind ik het ronduit jammer dat ze het zo hebben gedaan.

    Ik zal toch wel eens even een kijkje nemen en als ik er niets aan vind, stop ik er gewoonweg mee.
    But thanks for the feedback! ;].


    Naaaah. Alleen in de OVA's.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Naaaah. Alleen in de OVA's.

    Lol, vooral the eerste en laatste.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Lol, vooral the eerste en laatste.


    Haha ja (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Well, thanks for the feedback guys. Zal zo meteen, nadat ik wat aan mijn verhaal geschreven heb, een aflevering ervan kijken en oordelen of ik er meer van wil zien of iets heb van 'neh, nothing for me.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanted to share some AMV's. :Y)




    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wanted to share some AMV's. :Y)




    Ik vind fanmade AMV's zo awkward omdat ik het tot een paar jaar geleden zelf ook deed. en ik maakte echt vreselijke.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik vind fanmade AMV's zo awkward omdat ik het tot een paar jaar geleden zelf ook deed. en ik maakte echt vreselijke.

    Oh, breek me de bek niet open hahaha. Same here, joh!
    Een paar maanden geleden zag ik ze nog eens en heel wijs heb ik ze ge-delete. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mij lijkt het leuk om dat eens te maken, maar ik ben simpel weg te lui.. XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Mij lijkt het leuk om dat eens te maken, maar ik ben simpel weg te lui.. XD


    Same here. :Y) Ik heb gewoon geen zin om al die fragmenten op te zoeken en te downloaden. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Same here. :Y) Ik heb gewoon geen zin om al die fragmenten op te zoeken en te downloaden. ;p


    Dat vooral xd. Mja, meestal eindigt het bij mij bij een idee.. Ik download de dingen en terwijl ik bezig ben heb ik een heel ander idee en gebruik ik bijna niets van wat ik gedownload heb en heb ik nieuwe gedownloade dingen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh, breek me de bek niet open hahaha. Same here, joh!
    Een paar maanden geleden zag ik ze nog eens en heel wijs heb ik ze ge-delete. :].

    Ik maakte een paar jaar geleden van die AMV's op verschillende muziek voor Avatar. Ik wil ze verwijderen, maar ik durf ze niet eens meer op te zoeken om te verwijderen, want dan zak ik per direct de grond in.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik maakte een paar jaar geleden van die AMV's op verschillende muziek voor Avatar. Ik wil ze verwijderen, maar ik durf ze niet eens meer op te zoeken om te verwijderen, want dan zak ik per direct de grond in.

    Hahaha, you shouldn't have said that! Nu ben ik er heel erg benieuwd naar, hoe ze eruit zien. :].
    Ze zullen toch niet zó erg zijn dat je per direct de grond inzakt? Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.