• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    Gasai schreef:
    Ik vind hem daar tenminste niet eng en psycho zoals in de vorige XD Deze persoonlijkheid van hem is nog wel leuk xd.


    Ja, idd, ik vond hem echt lief hier, terwijl hij daar echt een enge creep was. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    XInnocenceX schreef:
    klopt hij is ineens super lief terwijl hij eerst gewoon gestoord en eng was....
    Het is verwarrend xd


    Hij was niet altijd eng.. 1 van de eerste keren dat ze hem tegen kwam was hij ook gewoon aardig ;d -of ik moet het wel heel slecht hebben onthouden..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Hij was niet altijd eng.. 1 van de eerste keren dat ze hem tegen kwam was hij ook gewoon aardig ;d -of ik moet het wel heel slecht hebben onthouden..-


    Nee, volgens mij heb je gelijk. Ik dacht me ook zoiets te herinneren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gasai schreef:
    (...)

    Hij was niet altijd eng.. 1 van de eerste keren dat ze hem tegen kwam was hij ook gewoon aardig ;d -of ik moet het wel heel slecht hebben onthouden..-


    Ehm oh ja klopt...Maar het verschil met nu en de vorige episodes was wel erg groot :p


    To live is to fight ~ Shinku

    Volgens mij blijft Ukyo ook steeds dezelfde persoon dus dat hij ook mee reist met de heroine.......En dat hij niet iemand anders is. (als je weet wat ik bedoel XD)

    bkx98 schreef:
    Volgens mij blijft Ukyo ook steeds dezelfde persoon dus dat hij ook mee reist met de heroine.......En dat hij niet iemand anders is. (als je weet wat ik bedoel XD)


    Ja zo'n idee had ik ook al!


    To live is to fight ~ Shinku

    bkx98 schreef:
    Volgens mij blijft Ukyo ook steeds dezelfde persoon dus dat hij ook mee reist met de heroine.......En dat hij niet iemand anders is. (als je weet wat ik bedoel XD)

    Hmm dat idee had ik al toen we hem voor de tweede keer tegenkwamen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bkx98 schreef:
    Volgens mij blijft Ukyo ook steeds dezelfde persoon dus dat hij ook mee reist met de heroine.......En dat hij niet iemand anders is. (als je weet wat ik bedoel XD)


    Dat was ik me inderdaad ook aan het bedenken. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    bkx98 schreef:
    Volgens mij blijft Ukyo ook steeds dezelfde persoon dus dat hij ook mee reist met de heroine.......En dat hij niet iemand anders is. (als je weet wat ik bedoel XD)

    Ik moet elke keer denken dat hij haar naar de andere wereld "vliegt", omdat hij zo'n vaag pilotenpetje heeft. (krul)
    Hij is zo'n beetje de master of timetravel. c:

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 19:52 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik moet elke keer denken dat hij haar naar de andere wereld "vliegt", omdat hij zo'n vaag politenpetje heeft. (krul)
    Hij is zo'n beetje de master of timetravel. c:

    politen? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    politen? xd

    Excuse my dumbassness. (cat)
    The editing shall start soon after this comment.

    OH MY GOOOOOOOOOD WAT EEN EPISODE D: Dit was echt de beste episode ooit. The suspense is killing me. Ik heb echt medelijden met arme Ukyou. En met Heroine natuurlijk, die eindelijk wat persoonlijkheid krijgt, omdat ze gevoelens voor Ukyou begint te krijgen. Echt, ik dacht dat ik een hekel aan Ukyou zou krijgen, maar nu is hij echt wel mijn favoriet, haha. Omdat hij eindelijk wat actie in de anime brengt natuurlijk, hehe. Maar ook gewoon omdat hij harstikke lief enzo is, maar wordt verdrongen door die split personality van hem. ;c Poor, poor, Ukyou...
    DAAAAAMN NOG MAAR ÉÉN EPISODE D:
    excuses voor de hysterie


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had had al zo;n idee dat dat gebouw in de fik ging.. xd...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vond episode 11 het leukst tot nu toe!

    bkx98 schreef:
    Ik vond episode 11 het leukst tot nu toe!


    *O* Moi aussi~!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)