• Nee, niet her horrorspel, maar de nieuwe anime!

    Er zijn pas 2 afleveringen uit.

    Ik vind het zelf een leuke anime, alleen is de hoofdpersoon nou net zo'n type waar ik altijd in anime een hekel aan heb.
    Verlegen, buigt voor alles en iedereen, zegt sorry om geen reden, etc.
    Als je de hoofdpersoon niet leuk vind, wordt de anime gelijk een stuk minder leuk. Dat vind ik tenminste.

    I'm digging the guys, though. Ik hoop dat er wat actie in de anime komt. Als dat er is, zal het vast door de jongens komen en zeker niet door het meisje.

    Hiromu Arakawa, mangaka van Fullmetal Alchemist, zei zelf in de extra's van de manga dat ze al haar mannelijke mensjes erg gespierd tekent omdat het anders lijkt of ze niet genoeg te eten krijgen. :') Ik dacht, pff, bullcrap, maar ik merk het wel in Amnesia. Alle jongens zijn best wel dun, maar dat maakt niet zoveel uit. (krul)

    Dus, heb jij de anime al gezien? Wat vond je ervan?
    Also, spam je fangirl-thoughts maar hier over Ikki, Toma, Shin, Ken, en alle jongens die nog gaan komen. :Y)

    XInnocenceX schreef:
    aaah dinsdag is nog zó ver weg :'(

    Troost je, op maandag is de raw al uit.
    Je hebt geluk dat je niet in Japan woont, daar moeten ze echt tot woensdag wachten, wij hebben 'm eerder al!

    Dragneel schreef:
    (...)
    Troost je, op maandag is de raw al uit.
    Je hebt geluk dat je niet in Japan woont, daar moeten ze echt tot woensdag wachten, wij hebben 'm eerder al!

    Aan die eerste heb ik niet zo veel aan XD Mijn Japans is nog niet zo goed xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)
    Aan die eerste heb ik niet zo veel aan XD Mijn Japans is nog niet zo goed xd

    Mijne is nog net goed om het een beetje te kunnen begrijpen, dat heb ik wel begrepen bij Fairy Tail the movie en de OVA 4. :"D

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mijne is nog net goed om het een beetje te kunnen begrijpen, dat heb ik wel begrepen bij Fairy Tail the movie en de OVA 4. :"D


    Ik ken wel wat Japans maar niet genoeg om alles te begrijpen. Ha ik was in een Japans restaurant en toen ik een aantal Japanse woorden zei, gingen die mensen gelijk helemaal in het Japans tegen me praten xD


    To live is to fight ~ Shinku

    Dragneel schreef:
    (...)
    Mijne is nog net goed om het een beetje te kunnen begrijpen, dat heb ik wel begrepen bij Fairy Tail the movie en de OVA 4. :"D

    Teach me ;D Heb ooit 1 OVA gekeken -Horimiya- en dat kon ik een beetje volgen doordat ik de manga had gelezen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Ik ken wel wat Japans maar niet genoeg om alles te begrijpen. Ha ik was in een Japans restaurant en toen ik een aantal Japanse woorden zei, gingen die mensen gelijk helemaal in het Japans tegen me praten xD

    Haha lol. Ik durf het niet eens, misschien als ik het later vloeiend kan spreken of zo. :')

    Gasai schreef:
    (...)
    Teach me ;D Heb ooit 1 OVA gekeken -Horimiya- en dat kon ik een beetje volgen doordat ik de manga had gelezen XD

    Teach you? Pfft mens ik ben 12.
    Gewoon een shitload van anime kijken en af en toe woorden opzoeken/vertalen/leren. Ik ben alles tegelijk aan het leren; vertalingen, grammar, alle higirana en kanji. Ik ben hier nu zo ongeveer een jaar mee bezig. Het verstaan gaat beter dan het spreken, want het is zo lastig D: bijv. "warrateiru" is "hij lacht". "Warrateira" is "ik lach". Zo ongeveer, tenminste. Dus dafuq. Dat gaat nog wel even bij mij duren.
    'tis Makkelijker als je iemand hebt die het ook wil leren, zo kun je kennis uitwisselen en steeds in het Japans tegen elkaar praten. Ik ken persoonlijk niemand die dat wil, een hoop mensen vinden me er alleen maar raar door. (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Teach you? Pfft mens ik ben 12.
    Gewoon een shitload van anime kijken en af en toe woorden opzoeken/vertalen/leren. Ik ben alles tegelijk aan het leren; vertalingen, grammar, alle higirana en kanji. Ik ben hier nu zo ongeveer een jaar mee bezig. Het verstaan gaat beter dan het spreken, want het is zo lastig D: bijv. "warrateiru" is "hij lacht". "Warrateira" is "ik lach". Zo ongeveer, tenminste. Dus dafuq. Dat gaat nog wel even bij mij duren.
    'tis Makkelijker als je iemand hebt die het ook wil leren, zo kun je kennis uitwisselen en steeds in het Japans tegen elkaar praten. Ik ken persoonlijk niemand die dat wil, een hoop mensen vinden me er alleen maar raar door. (krul)


    Ik ehh hou het wel bij wat ik kan ;D Te veel werk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)

    Ik ehh hou het wel bij wat ik kan ;D Te veel werk

    It'll pay off eventually. If nothing else, kun je altijd mensen in het Japans uitschelden en ze het als een compliment laten aannemen. (krul)

    Dragneel schreef:
    (...)
    It'll pay off eventually. If nothing else, kun je altijd mensen in het Japans uitschelden en ze het als een compliment laten aannemen. (krul)


    Het is wel heel erg leuk om mensen 'usagi' ofzo te noemen zonder dat ze door hebben wat dat betekent, ja. ;D Maar veel Japans hoef je daarvoor nou ook weer niet te kunnen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het is wel heel erg leuk om mensen 'usagi' ofzo te noemen zonder dat ze door hebben wat dat betekent, ja. ;D Maar veel Japans hoef je daarvoor nou ook weer niet te kunnen. (':

    Usagi. Meh.
    Als je iemand in het Nederlands konijn noemt, is het niet echt een scheldwoord, no?
    Al zijn er niet zoveel scheldwoorden in Japan, geloof ik. Kuuso, weet ik wel. Het duurde me even om erachter te komen dat ze dat gewoon als "Ksoh" zeggen, net als suki gewoon als "ski" word gezegd. En dan heb je nog baka. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Usagi. Meh.
    Als je iemand in het Nederlands konijn noemt, is het niet echt een scheldwoord, no?
    Al zijn er niet zoveel scheldwoorden in Japan, geloof ik. Kuuso, weet ik wel. Het duurde me even om erachter te komen dat ze dat gewoon als "Ksoh" zeggen, net als suki gewoon als "ski" word gezegd. En dan heb je nog baka. :Y)


    Jaaa, maar het is leuk om iemand konijn te noemen. (cat)
    En baka gebruik ik ook vaak genoeg. (': Kuuso herken ik trouwens ook wel uit anime's.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Jaaa, maar het is leuk om iemand konijn te noemen. (cat)
    En baka gebruik ik ook vaak genoeg. (': Kuuso herken ik trouwens ook wel uit anime's.

    En in liedjes van anime!
    Mirai Nikki op 1 - Kuusou Mesorigiwi
    Goku Sayonara Zetsubou Sensei op 3 - Kuuso Rumba Rap

    Dragneel schreef:
    (...)
    Usagi. Meh.
    Als je iemand in het Nederlands konijn noemt, is het niet echt een scheldwoord, no?
    Al zijn er niet zoveel scheldwoorden in Japan, geloof ik. Kuuso, weet ik wel. Het duurde me even om erachter te komen dat ze dat gewoon als "Ksoh" zeggen, net als suki gewoon als "ski" word gezegd. En dan heb je nog baka. :Y)


    Scheldwoorden:
    Baka
    Dobe
    Teme
    Usuratonkachi
    Rokudenashi
    Manuke


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Scheldwoorden:
    Baka
    Dobe
    Teme
    Usuratonkachi
    Rokudenashi
    Manuke


    Yeaaah, dat ga ik maar eens uit mijn hoofd leren. :Y)
    Even on topic; met wie denken jullie dat de Heroine uiteindelijk eindigt? Of denken jullie met niemand? Als je er logisch naar kijkt, denk ik dat ze met Ukyou zal eindigen; aangezien hij de joker is enzo. Maar ik wil Shin. Of Toma. Als hij nog normaal gaat doen. (':

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)