• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    Mag ik een vrouwelijke vampier reserveren? Ik vul 'm morgen in.


    To love is to destroy.

    Is goed.


    May StarClan light your path.

    Ik reserveer een Werecat :D


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam character: Drake Mouse
    Wat wil je zijn: Werecat
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: verlegen en erg op zichzelf, praat niet graag tegen vreemden en soms ook niet tegen vrienden. Maar als je hem echt goed kent of hij heeft een gekke bui kan hij helemaal gek gaan doen. Dan is hij melig, kinderachtig en soms heel vervelend. Hij houd niet van drukte of ruzie, hij vind het leuker om dat te onderbreken door iets stoms te doen. Drake is liever in zijn katten vorm dan in zijn mensen vorm. Hij houd van jagen en klimmen, omdat hij best atletisch en flexibel is.
    Uiterlijk: Mens: Hij heeft wit haar dat eigenlijk echt geverfd lijkt maar dit is niet zo, dit is zijn natuurlijke haar kleur. Hij draagt graag petten of vesten met een capuchon in combinatie met zonnebril zodat hij zijn haar en vreemde vel groen/gele ogen kan verstoppen. Verder draagt hij graag gescheurde broeken en stevige schoenen.
    Werecat: Helemaal wit en zijn ogen schijnen altijd vel, hij is dun en iets kleiner dan een normale mannetjes werecat, maar dit maakt hem niet uit hij is daardoor sneller en beter in het doen wat hij leuk vind. Zijn staart is altijd dik en pluizig maar als hij boos of bang is blaast deze nog verder op.
    Boy/girl: Boy


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hea mag ik een fighter reserveren??

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 7:29 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een witch reserveren? Lijkt me een geweldige RPG!!!!


    I will keep watch.

    Naam character: Aurora Trel
    Wat wil je zijn: fighter!!!
    Leeftijd: 16 jaar
    Innerlijk: Aurora is al sinds haar vierde een zwaar koppig kind. Ze houd ervan om hard door de bossen te rennen en luistert eigenlijk nooit naar iemand. Ze is wel aardig en creatief en ze houd van schilderen. Haar vader is gestorven door zelfmoord en haar moeder in het kraambed. Zo heeft Aurora voor zichzelf leren te zorgen
    Uiterlijk: ze heeft fel groene ogen die meestal achter haar pony zijn verscholen. Ze heeft golvend donkerbruin haar en een pony. Ze draagt een witte tuniek en een zwarte broek. Ze draagt nooit schoenen want ze wil altijd aarde tussen haar tenen voelen. Als ze een fighter is draagt ze nog steeds dezelfde kleren, maar haar haar doet ze dan meestal in een knot. Haar favoriete wapens zijn haar dolken en pijl en boog.


    Boy/girl: GIRL!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 7:15 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    weet je wat je mag 2 karakterdingmensen aan maken, maar meer niet :)
    * stiekem komt het omdat ik er 2 wil *


    May StarClan light your path.

    iedereen mag reseveren wat ie wil :)


    May StarClan light your path.

    ik ga aurora & drake er bij zetten :)


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.

    Vijanden van elkaar mogen verlieft worden maar als dat gebeurt, in het bos leven ze in groepen, Werecats bij de werecats, Wolfen bij wolfen, Vampire bij vampire etc. Er zijn hier geen leiders van maar als er iets slechts gebeurt zal de hele groep de gene die iets slechts deed verbannen. Iets slechts doen is bijvoorbeeld: Verliefd worden op een wezen van een andere groep, mensen naar de groep toe lokken, en andere dingen dat ze in gevaar komen.

    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods

    - Delano Dacre

    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.

    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse

    Witch:
    Vera Hepburn


    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)


    May StarClan light your path.

    Ik vul nog een char in (: iedereen mag er 2.

    Naam character: Ember Groenveld
    Wat wil je zijn: Witch
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Ember is stoer, maar aardig. Ook kan ze gevechten zo winnen. Toch maakt ze het liefst geneesdrankjes, inplaats van gif.
    Uiterlijk: Bruin haar, lang rode sweater met cappicon en blauwe spijkerbroek, en ookal is ze blind je kunt toch zien dat haar ogen light groen zijn.
    Boy/girl:Girl
    Extra: Ze is blind.


    May StarClan light your path.

    Bedankt voor het toevoegen :)

    Ik zet hier even een linkje naar het topic xD http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wel jammer dat er niet zo veel jongens personages zijn


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    ik ben er, maar ik speel echt loner momenteel :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira