• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    Mijn tweede rol komt er ook zo snel mogelijk aan (:
    Zoals ik al verteld heb is dat een Mannelijke heks.
    Daarnaast vraag ik me nog steeds af of mijn Weerkatrol goed is gekeurd... Al is het wel één van mijn kortste rollen.


    Credendo Vides

    Ik vind hem goed,maar ik heb daar niks over te zeggen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    En mijn tweede rol..

    Naam character:Calder Alistair Gold.
    Wat wil je zijn:Heks.
    Leeftijd: 24

    Innerlijk:
    Calder komt op iedereen geheel charismatisch over, wat hem soms een beetje een arrogant trekje geeft wat hij eigenlijk helemaal niet is.
    Hij heeft een snelle babbel op de meeste momenten en hij weet zich er bijna altijd wel uit te praten, hoe benauwd de situatie ook is.
    Hij is geen rokkenjager, maar soms lijkt het alsof hij meisjes gewoon aantrekt, maar hij hoeft ze helemaal niet, hij zoekt zelf een meisje en niet eentje die om hem heen hangt als een irritante mug.
    Hij is een redelijk gevorderde heks en hij weet vele spreuken, bezweringen, rituelen en talismannen uit zijn hoofd en anders kan hij ze gemakkelijk opzoeken, zowel in zijn mobiel als in zijn boekenkasten in zijn kelder in zijn huis, die hij samen met zijn beste vriend deelt, al zien ze elkaar amper aangezien zijn beste vriend vaak weg is voor zijn werk, wat soms wel weken aaneengesloten duurt.
    Zijn ouders, oudere broer en jongere broertje wonen in het andere gedeelte van de gemeenschap en hij gaat regelmatig bij hen op bezoek, maar zij maken zich niet echt druk om hun gaven en gebruiken die eigenlijk maar zelden, in tegendeel tot Calder en zijn beste vriend.
    Mocht jij je afvragen; is hij gay ? Nee, dat is hij niet.
    Hij heeft een duidelijke stem als het gebulder van water van een waterval, maar hij kan ook zo zacht praten als een zuchtje wind die langs je oren strijkt.
    Door de krachten en kennis die hij heeft kan hij soms een beetje verwaand over komen, maar dit houd hij voornamelijk voor zichzelf en voor de mensen die zelf ook al hoogmoedig naar hem toekomen en hem uitdagen.
    Hij heeft een soort huisdier, niet dat het echt een huisdier is, maar die twee zijn al sinds jaren aan elkaar verbonden ; een grote sneeuwuil genaamd Nive (spreek uit als Nief) met doordringende zwarte ogen en maar een paar grijze stippen op diens vleugels.
    Hij blijft altijd in de buurt van het huis en Calder gebruikt hem soms om berichten door te sturen, niet dat die altijd goed aankomen,maar daar werken ze nog aan.
    Zelf heeft hij ook werk, alleen houd hij dat voor de meeste heksen geheim omdat ze hem anders zouden plunderen.
    Calder is namelijk een verzamelaar van magische en grotendeels zeldzame objecten.
    Zijn beste vriend spoort ze op en soms doet Calder het zelf en ze brengen het naar hun kelder, die vele malen groter is dan het huis.
    Soms verkopen ze iets door, maar dat is een zeldzaamheid.
    Hij kan soms ook geintjes uithalen zowel met als zonder één van zijn magische objecten en hij is hierdoor al een paar keer bedreigt om voor de raad te verschijnen, maar het is er nog nooit op uitgedraaid omdat hij zich er altijd onderuit wist te praten.
    Wonderbaarlijk genoeg ligt hij goed in de gemeenschap en velen knikken hem altijd vriendelijk toe wanneer hij langskomt , en hij knikt altijd net zo vriendelijk terug.

    Meer komt eventueel nog.
    Uiterlijk:


    Calder heeft zwart haar, wat meestal een beetje stijl plat op zijn hoofd staat tot in zijn nek, maar er zijn ook van die dagen dat de plukken wild door elkaar zitten en hem een woestere uitdrukking geeft.
    Zijn huid is blank, blanker dan de mensen en misschien zelfs wel blanker dan sommige vampiers.
    Alsof dat nog niet genoeg is heeft hij ogen zo blauw dat ze lijken alsof ze van ijs gemaakt zijn.
    Hij is lang ; 1.87 en is dun, maar dat je niet van de wijs brengen, hij is snel en heeft onder zijn kleding goede spieren zitten waarmee hij een behoorlijk eind dingen kan sjouwen, vaak zelfs boven zijn eigen lichaamsgewicht, wat een gewicht van 70 inhoud.
    Hij heeft een litteken op zijn linker schouderblad in de vorm van een fleur de lie.
    Daarnaast heeft hij op zijn rechter pols een tatoeage van een Dromenvanger, dit is zijn katalysator voor wanneer hij grote spreuken of bezweringen uit gaat voeren.
    Dit doet hij door zijn linkerduim erop te leggen zodat hij zich erop kan concentreren.
    Als hij verder magie gebruikt is er eigenlijk niet heel veel boeiends te zien, alleen een licht kleurverschil in zijn ijsblauwe ogen die een soort ijzige paarse gloed erin krijgen, maar dit duurt altijd hooguit twee seconden, ook al duurt het magie gebruik langer.
    Hij draagt vaak ruim zittende shirts en broeken, omdat hij het fijn vind om zichzelf de ruimte te kunnen geven, goede schoenen die het volhouden om lang te moeten lopen.
    Kleren die hij aanheeft wanneer hij op avontuur gaat, broeken met veel zakken dus,maar soms draagt hij ook een net pak, maar hij heeft altijd wel iets met een capuchon mee, omdat hij ervan houd zich te laten verdwijnen in de schaduwen van het ding.
    Wat soms ook letterlijk gebeurd.


    Boy/girl:Boy.

    Ik hoor het wel of het goed is of niet, hopelijk snel, zodat ik ook in kan springen in de RPG.
    Mogelijk ga ik mijn rollen nog wat verder uitbreiden, maar dat zie ik dan nog wel.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 17:36 ]


    Credendo Vides

    Ik vind het een heel erg leuk karakter, maar wat is de naam van zijn uil? (:


    Does the mirror see the same as the heart?

    SermenaRiver schreef:
    Ik vind het een heel erg leuk karakter, maar wat is de naam van zijn uil? (:


    Oh ja, goed dat je dat even zei XD Ik was er al wel mee bezig, maar blijkbaar was ik het toch vergeten erin te zetten.
    Zijn naam is Nive (spreek uit als Nief), wat sneeuw is in het Latijns.


    Credendo Vides

    Geaccepteerd.


    May StarClan light your path.

    En mijn eerste rol dan ? Aangezien ik die nog niet in het overzicht zie staan..


    Credendo Vides

    Die ook, zet de 2 er vandaag bij.

    Enjoy the roleplaying.


    May StarClan light your path.

    Even een opmerking: misschien moeten we Delano eruit halen, die heeft maar één berichtje gepost op de eerste pagina. :s


    Does the mirror see the same as the heart?

    Misschien is het ook handig om het speeltopic in de beginpost te zetten, is altijd wel handiger.
    Hebben jullie trouwens al ervaring met RPGen ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Misschien is het ook handig om het speeltopic in de beginpost te zetten, is altijd wel handiger.
    Hebben jullie trouwens al ervaring met RPGen ?


    Ik wel.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ik wel.(:


    Haha, dat weet ik (;


    Credendo Vides

    Alleen katten rpg's xD
    Warrior Cats en zo :P


    May StarClan light your path.

    Jawel, eerder op van die fake habbo-sites, maar dat is eigenlijk maar heel weinig ervaring, het lag me op die manier ook niet echt. Ik vind vooral lezen en schrijven superleuk, dus ik haal mijn ervaring daaruit. Daarom spreekt dit me meer aan dan de andere rpg-vorm die ik geprobeerd heb, omdat dit meer verhalend is. :)


    Does the mirror see the same as the heart?

    Beginpost gewijzigt! Link er bij voor het topic, en de namen die ik nog moest neerzetten als ik nog vergeten ben zeg het dan.
    en nog 1 ding:

    Er kan nog maar één Witch of Tovenaar in de RPG komen. Reseveren mag, wees snel!


    May StarClan light your path.