• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    misschien moet je ook naar het huis van de fighter gaan? Ik ben nog aan het nadenken of ik een mannelijke heks ga maken maar weet het niet zeker.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Heb na lopen denken en ga toch een mannelijke heks maken hier komt die:

    Naam character: Danny Jake Davids
    Wat wil je zijn:Heks (Wat ben je als je een mannelijke heks bent?)
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Danny is dol op humor. Maar hoe dol hij dan ook is op humor er zijn moment waar op hij serieus kan zijn. Deze momenten hebben meestal met magie te maken. Waarneer hij verdrietig is verbergt hij dit door te lachen, Hij doet dit ,omdat hij niet wilt dat mensen bezorgt om hem zijn. Danny is dapper,vriendelijk en geeft om anderen.
    Uiterlijk:


    (Atticus Mitchell)
    Danny als hij magie gebruikt:


    (Benny Weir/Atticus Mitchell ui My Babysitter's a Vampire 'Blue Moon')
    Boy/girl:Boy
    Extra: hij heeft altijd zijn spreuken boek bij zich. Dit boek is in het latijn geschreven.
    Zijn ouders gescheiden. Hij woont bij zijn moeder.
    Hij kan niet goed met zijn moeder opschieten.
    Zijn tweede taal is Latijn (Sommige stukjes woorden ook in het Latijn gezegt ik ga dit doen met google translate)


    IK hoop dat hij word toegelaten

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 20:36 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Hoop ik ook, hebben we er nog een actief personage bij :P inderdaad een goed idee om jongens toe te voegen.. Op zich zou ik ook wel een extra personage willen aanmaken, maar dan ben ik bang dat het even te gecompliceerd wordt :') of er komt een tweede story bij, tijdelijk voor de nieuwere personages, dat is natuurlijk ook een optie.


    Does the mirror see the same as the heart?

    Hmmm.....danny is nog niet aagemeld. Mag je er al mee RPGen als iets niet is aangemeld


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Nee je mag nog niet met dat persoontje RPGen als het persoontje nog niet is aangemeld


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    De eigenaar zei eerder ook al dat het niet uitmaakte en dat je dan alvast mocht spelen (toch? Ik ben even te lui om zelf terug te lezen). Zeker met een tweede personage denk ik dat het mag, want alle gegevens zijn volledig, dus dan is er volgens mij geen probleem met alvast RPG'en. Veel meer dan één of twee berichten zul je niet geplaatst hebben tot je officieel aangemeld staat.


    Does the mirror see the same as the heart?

    Geaccepteerd je mag wel posten, sorry heb nog geen tijd gehad om iedereen er bij te zetten.

    Mannelijke heks is denk ik een tovenaar. XD

    En als ik erg lang duur mag je wel beginnen hoor met posten.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 2:46 ]


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Geaccepteerd je mag wel posten, sorry heb nog geen tijd gehad om iedereen er bij te zetten.

    Mannelijke heks is denk ik een tovenaar. XD

    En als ik erg lang duur mag je wel beginnen hoor met posten.


    Als je er nog nie bij staat en het is 1 week verder mag je tegen me gaan zeuren XD


    May StarClan light your path.

    Hey Ninuturu ,
    ik heb Danny naar Drake gestuurd omdat je zei dat je loner speelde.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    @ Marijncraft misschien is het handig om een praat/kletstopic voor het RPG op te starten voor vragen en overleg. Het is maar een tip(flower)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Is het nog mogelijk om mee te doen ?


    Credendo Vides

    Ja, het is mogelijk om nog mee te doen ^^

    @mbav4ever Misschienwel ^^ ik open het morgen wel even (vandaag het is 00:53)


    May StarClan light your path.

    Dan wil ik een meisjes weerkat en een jongens Witch.
    Mijn eerste rol komt zo (:


    Credendo Vides

    Hier dus mijn eerste rol, als er iets niet klopt hoor ik het graag dan kan ik haar nog verbeteren ;

    Naam character: Idrille Mila Chalant, velen noemen haar gewoon Mila, maar zelf vind ze Idrille mooier en word ze liever daarmee aangesproken.
    Wat wil je zijn: Weerkat
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Idrille is een dromerig en slim meisje, maar ze kan ook heel scherp, wantrouwend en doortastend door de bocht komen, zeker aangezien ze zichzelf sinds haar 15e levensjaar zo wat heeft afgesloten van de rest, puur omdat ze de rest van de weerkatten verwijt van de dood van haar ouders, die door toedoen van een ongeluk veroorzaakt door een groepje weerkatten die te gevaarlijk bezig waren, haar ouder probeerden dit te verhinderen maar moesten daardoor zelf de consequenties dragen, wat in hun dood eindigde.
    Haar vertrouwen heeft daardoor een grote deuk gekregen.
    Verder heeft ze geen familie meer, haar moeder was in verwachting van een broertje, maar die overleed met haar.
    Zelfstandig leeft Idrille in het bos, in een huisje dat oorspronkelijk ook van haar ouders was geweest en wat zij over had genomen, dit huis staat helemaal aan de rand van het ‘Territorium’ van het weerkattenvolk.
    Ondanks ze niet meer zo’n grote dunk heeft van haar mede weerkatten is ze toch behulpzaam en dat niet alleen naar haar soortgenoten toe, ze helpt ook normale dieren en zelfs de andere volken, waarbij ze stiekem een aantal vriendschappen heeft opgedaan, ze kunnen allemaal naar haar toe komen voor een hapje en een drankje of voor hulp met van alles en nog wat, dan zou Idrille proberen hetgeen te doen wat haar het best lijkt.
    Zoals al genoemd is, is ze slim en leert ze veel uit enorme boekenkasten die haar ouders voor haar achter gelaten hebben in het huis, boeken over geneeskrachtige planten, kookboeken, maar ook alchemie en magie boeken.
    Zelf is ze een kei in het vertellen van leugens, alleen kan ze die ook heel makkelijk oppikken bij anderen, alleen heeft ze er vaak niet echt zin in om erop te letten.
    Ze heeft 1 hele goede vriend; een normale kat genaamd Hestia, omdat je haar aanwezigheid direct aan kan voelen als ze er is en met haar bijna onmenselijke ogen lijkt ze dwars door je heen te kunnen kijken.
    Ze traint en houd ervan om parcours af te leggen, daarnaast traint ze zichzelf in verschillende vechtkunsten en zorgt ervoor dat ze haar lichaam soepel houd en ze heeft een licht fotografisch geheugen.

    Meer komt eventueel nog.

    Uiterlijk:



    skyler samuels
    Ze heeft lang goudblond haar dat in krullen over haar schouders vallen tot onder haar schouderbladen, haar ogen zijn normaal van een normaal kleur groen, maar zodra ze haar weerkatkrachten gebruikt lichten ze fel op.
    Daarnaast is ze rond de 1.70 en heeft ze een sportief en goed gebouwd lichaam.
    Ze is lenig en wendbaar, dit komt door alle oefeningen die ze dus doet zodat zijzelf, als zowel de kat in haar lenig en soepel blijft en altijd klaar is voor actie.
    Wanneer ze geheel in een kat veranderd, veranderd ze in een tijger met extreem groene ogen en haar vacht lijkt meer te schijnen dan die van normale tijgers.
    Dit heeft ze geërfd van haar ouders, die beiden ook tijgers waren en daarbij onder de weerkatten een nieuw soort vertakking vormden ; de weertijgers.


    Waar het precies vandaan komt weet niemand, maar volgens sommigen is het al eeuwenoud, maar enorm zeldzaam.
    Boy/girl: Als je het misschien nog niet doorhad, ze is een meisje (;

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:49 ]


    Credendo Vides

    Ja, besloten tot een nieuw personage, heel misschien dat deze meer een opvullend karakter krijgt in het hele verhaal, een wat passievere rol. Ik dacht: we hebben een human nodig, en een jongen, dus hier is hij dan.. ;P

    Naam character: Isaac Benoîte
    Wat wil je zijn: Human
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Een rustige jongen, omdat hij niet altijd begrijpt wat er gezegd wordt (vooral bij uitdrukkingen) en omdat hij zich ook niet goed uit kan drukken. Dit komt doordat hij afkomstig is uit Frankrijk. Verder is hij een redelijk strenge Christen en gelooft hij dat wat voor wezens dan ook in de buurt zouden leven, afkomstig zijn van de duivel. Ondanks dit geloof is hij vriendelijk tegen ieder medemens (naastenliefde), omdat hij ook niet op de hoogte is van het feit dat deze 'monsters uit de hel' er redelijk humaan uit kunnen zien.
    Uiterlijk:



    Redelijk knap, maar ook gewoon met zijn blonde haar en blauwe ogen. Verder is hij redelijk gespierd, maar in geen enkel opzicht meer dan normaal. Dit doet hij uit het principe dat je gematigd moet leven volgens het christendom. Daarom draagt hij ook niet vaak heel hippe kleding, maar een shirt of overhemd met een spijkerbroek.
    Boy/girl: Boy, natuurlijk ;)


    Does the mirror see the same as the heart?