• Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Aangemelde mensen:
    Vampiers:

    - Jennifer woods
    -Nathan Micheals
    -Scarlett Sharp


    Werewolves:
    - Maya Angel Romaro.
    -Danger Belle Katherine Liwe


    Werecats:

    - Rain Thunder
    -Drake Mouse
    - Idrille Mila Chalant
    -

    Witch:
    Vera Hepburn
    Danny Jake Davids.
    Calder Alistair Gold.
    Lynn Withesmith
    Fighters:
    Aurora Trel
    Humans:
    Isaac Benoîte
    Jack Drake Smith.
    Kassandra Summers
    Linkje naar het topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147737&page=1


    Je mag elkaar niet doden tenzij je toestemming hebt van de eigenaar van het karakter, je mag ze niet besturen en of de wonden bepalen.

    Als je je wilt aanmelden:

    Naam character:
    Wat wil je zijn:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Boy/girl:

    Mijn lijstje:
    Naam character: Rain Thunder
    Wat wil je zijn: WERECAT!
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Rain is een stoere meid die wel wat durft ookal rent ze weg van fighters, bang voor werewolfs is ze niet. Ze maakt snel vrienden, maar in gevechten kan zij goed zijn.
    Uiterlijk: Zwart haar, blanke huid een zwart hemd aan en zwarte broek en geen schoenen. Als ze in een kat verandert krijgt ze een helemaal lange zwarte vacht, staart en oren, haar kattenneus word ook zwart. Ze heeft bruine ogen.
    Boy/girl: Girl (H)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:33 ]


    May StarClan light your path.

    @DreamerN ik vond dit plaatje en ik vond hem wel bij je weerkat rol passen ^^


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    @DreamerN ik vond dit plaatje en ik vond hem wel bij je weerkat rol passen ^^



    Bedankt (:
    Ik ben zelf begonnen aan het bewerken van een plaatje voor een beetje hetzelfde effect (half tijger half meisje.) jammer genoeg kon ik daar nog niet echt aan werken door mijn hoeveelheid huiswerk... maar als die af is zou ik hem hier posten (:


    Credendo Vides

    Het rpg topic word verlaten als er niemand meer post >.<


    May StarClan light your path.

    Mag ik misschien nog een Vampier zijn? :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja hoor.

    Had je je al aangemeld? Zo ja dan zag ik het dus niet O.o


    May StarClan light your path.

    Sorry voor de bump maar er staat een nieuw iemand bij de werecats:
    Jamie Rosefield,
    een vriendin van mij wou meedoen maar ze wist niet goed hoe het lijstje ding werkte,
    dus heeft ze haar rol op skype verteld,
    dus dat is de reden dat er oppeens iemand bij staat :3


    May StarClan light your path.

    Ik hoop dat er ook snel een reactie met de heks Vera Hepburn komt... zit nu echt al lang te wachten en zo kan ik maar niet verder met Calder ):


    Credendo Vides

    1e speeltopic is alweer vol


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Als het mag maak ik zo een nieuw topic aan en dan zet ik direct de gegevens van de deelnemers er overzichtelijk in.
    Maar ik weet dus niet of dat goed is / mag...


    Credendo Vides

    er staat ook nergens dat het het niet mag, maar ik denk dat ze er vannavond is. de gegevens erbij zetten is inderdaad een goed idee. Misschien is een kletstopic ook handig zoals ik al eerder had vermeld.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik zou gewoon een nieuwe aan maken (Maar dat is vooral omdat ik niet veel geduldt heb :) )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Misschien maak ik wel een nieuwe start met Drake


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oke :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Oke, zodra ik op mijn laptop kan maak ik een nieuw speeltopic aan (:
    Iemand ook bezwaar als ik een cover maak ? Verveek me een beetje XD
    Al heb ik geen idee wat ik er dan allemaal in / op moet zetten..


    Credendo Vides

    Een cover erbij is wel leuk, maar om twee uur ga ik naar de kapper en vanwege mijn haar lengte zit ik daar nog wel even. (Heb echt mega lang haar)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!