• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    One love! <3 En ja, hij ziet Ryan nu echt als een bedreiging, maar dat kan goed komen als Ryan zijn vertrouwen wint. Rebecca en hij liggen elkaar wel gewoon echt niet en daar komt nog bovenop dat zij haar broer wel nog heeft.


    One love?
    Lol. Het is zo tegenstrijdig als je zelf Daryl leuk vind en dan moet schrijven dat je hem niet mag :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    One love?
    Lol. Het is zo tegenstrijdig als je zelf Daryl leuk vind en dan moet schrijven dat je hem niet mag :'D

    Ghehe, die was sarcastisch bedoelt x) En haha, ja dat begrijp ik wel. Maar Daryl is ook best wel een eikel in de serie hoor, vooral in het eerste en tweede seizoen, dus ik wil hem ook niet meteen zo begripvol en aardig naar iedereen toe maken.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ghehe, die was sarcastisch bedoelt x) En haha, ja dat begrijp ik wel. Maar Daryl is ook best wel een eikel in de serie hoor, vooral in het eerste en tweede seizoen, dus ik wil hem ook niet meteen zo begripvol en aardig naar iedereen toe maken.


    Moet niet. Ik vind het ook wel tof om sarcastisch tegen hem te doen c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik weet niet of ik Jess nu leuk moet vinden of niet haha.


    Your make-up is terrible

    Ik ook niet, ze zit gewoon uit te testen hoever ze hem om haar vinger kan winden, haha.


    ars moriendi

    Jua, daarom hahaha.


    Your make-up is terrible

    Daryl is helemaal onder de pannen met zijn alcohol :'D Dat gaat 'em nog tegenstaan.


    ars moriendi

    Ghehe, wacht maar af tot de kater. 8D


    Your make-up is terrible

    Dubbelpost strikes again.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 16:11 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ghehe, wacht maar af tot de kater. 8D

    Precies. (cat)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Precies. (cat)


    Hahaha, dat wordt nog leuk.


    Your make-up is terrible

    kjnemk dvbgjfv Ik moet niet meer op Tumblr gaan. Elke keer zie ik die plaatjes van de laatste aflevering en dan heeft Daryl zo'n sad face en dan is het Fuck you laptop, ik ga je het raam uitgooien en vervolgens komen er altijd plaatjes na van Daryl met Judith en dan is het in één keer 'ovary eplodeeeee' en dan is alles in de war. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    kjnemk dvbgjfv Ik moet niet meer op Tumblr gaan. Elke keer zie ik die plaatjes van de laatste aflevering en dan heeft Daryl zo'n sad face en dan is het Fuck you laptop, ik ga je het raam uitgooien en vervolgens komen er altijd plaatjes na van Daryl met Judith en dan is het in één keer 'ovary eplodeeeee' en dan is alles in de war. :c

    I know right! Messing with your feelings like a mofo! Haha damn, maar Tumblr is zo verslavend. En ik ben zo bang voor Merle's leven in de volgende aflevering, fuuuuck. Daryl overleeft het vast wel, maar ik wil niet dat hij zijn broer moet vermoorden of zo. ):

    Wat is jou Tumblr?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I know right! Messing with your feelings like a mofo! Haha damn, maar Tumblr is zo verslavend. En ik ben zo bang voor Merle's leven in de volgende aflevering, fuuuuck. Daryl overleeft het vast wel, maar ik wil niet dat hij zijn broer moet vermoorden of zo. ):

    Wat is jou Tumblr?


    Ja, het is echt een bitch lol. Maar ik wil niet dat Merle dood gaat omdat het zielig is voor Daryl en omdat ik meer wil weten van ze, haha. Maar voor de rest vind ik hem toch niet aardig. :c

    Ik heb geen Tumblr, ik stalk alleen die van anderen. :x

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 11:19 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, het is echt een bitch lol. Maar ik wil niet dat Merle dood gaat omdat het zielig is voor Daryl en omdat ik meer wil weten van ze, haha. Maar voor de rest vind ik hem toch niet aardig. :c

    Ik heb geen Tumblr, ik stalk alleen die van anderen. :x

    ik wil meer scenes van hun als broers zien omdat Daryl toch op een bepaalde manier naar hem opkijkt en ik die band echt interessant vind. c:

    En deze is leuk. (cat)


    ars moriendi