• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Under the Dome (vetaalt Gevangen) van Stephen King vind ik geweldig, haha ;D. Is wel ontiegelijk dik.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Under the Dome (vetaalt Gevangen) van Stephen King vind ik geweldig, haha ;D. Is wel ontiegelijk dik.


    Qua dikte maakt het me niet uit. Dan wil ik die en The Green Mile nog lezen. Die film was zo zielig :c


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Qua dikte maakt het me niet uit. Dan wil ik die en The Green Mile nog lezen. Die film was zo zielig :c

    Hmm dan raad ik hem echt aan. Zit een hele shitload aan karakters in waar je in het begin wel even aan moet wennen, maar het is een geweldig boek. Ik vind bij Stephen King zijn boeken ofwel heel goed, ofwel enorm kut :') . En the Green Mile is een klassieker, hoor!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hmm dan raad ik hem echt aan. Zit een hele shitload aan karakters in waar je in het begin wel even aan moet wennen, maar het is een geweldig boek. Ik vind bij Stephen King zijn boeken ofwel heel goed, ofwel enorm kut :') . En the Green Mile is een klassieker, hoor!


    1984 ook! O, dingetje, hoe heet dat boek. Battle Royale (als er een boek van is) wil ik ook nog lezen.
    Ik heb eigenlijk nog geen Stephen King gelezen, maar ik wilde niet meer sinds ik echt nog een half uur heb zitten janken na die film :'D

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 23:32 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    1984 ook! Ik heb nog geen Stephen King gelezen.
    O, dingetje, hoe heet dat boek. Battle Royale (als er een boek van is) wil ik ook nog lezen.
    Ik heb eigenlijk nog geen Stephen King gelezen, maar ik wilde niet meer sinds ik echt nog een half uur heb zitten janken na die film :'D

    Haha, aahww! x) Die film is echt mooi. Ik weet niet of van Battle Royale een boek is, eigenlijk.. Zou die dan niet Japans (of Chinees?) zijn sinds de film dat ook is?


    ars moriendi

    Je hebt trouwens een perfect momentje om het verhaal weer in te rollen trouwens, haha ;D!


    ars moriendi

    Ik dacht dat ik ooit iets gelezen had op 9gag - fantastische bron -van iets van de voorloper van The Hunger Games, maar minder populair. En daar stond een afbeelding van een boek. Of zou het een manga zijn? Ik weet het niet meer, maar dan hoop ik dat 'ie vertaald is omdat ik de film al niet kon kijken D:
    En ik weet het, maar ik weet niet wat ik moet doen aangezien ik eigenlijk zou moeten slapen en dan is het ook zo lullig voor Swizzle vind ik D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dus... Wat nu? 8D


    Your make-up is terrible

    .. Darry slaapt.. of nou ja, doet alsof. D: Dussehm.. We moeten wachten op de rest.. :c


    ars moriendi

    Of ik laat Rowan op zijn bed springen hahaha. Nee, dat lijkt me een slecht idee, want zij slaapt wel echt, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Of ik laat Rowan op zijn bed springen hahaha. Nee, dat lijkt me een slecht idee, want zij slaapt wel echt, denk ik.

    Haha, zal hij leuk vinden nu hij net ligt te huilen :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, zal hij leuk vinden nu hij net ligt te huilen :')


    Awh. D: Ik vind het echt zo zielig...


    Your make-up is terrible

    Nou, als er morgen nog niemand wat gedaan heeft, ga ik mijn post wat aanpassen hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik ben benieuwd, maar ik zie het morgen wel. Welterusten, Nikki!


    ars moriendi

    Slaap lekker Claire.


    Your make-up is terrible