• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    Nee, niet doen! D: Ik heb gejankt als een klein kind bij die game. Echt waar, ik moest mijn make-up opnieuw opdoen. Ook toen Kenny verdween trouwens.




    :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    :Y)

    You, my friend, you understand it. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    You, my friend, you understand it. :Y)


    Kenny was awesome. Ik vond het zo erg toen hij Duck & zijn vrouw verloor. Hoewel ik Duck niet echt mocht, was hij eigenlijk wel stoer. Vooral toen hij Lee's "rechterhand" wilde zijn (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Kenny was awesome. Ik vond het zo erg toen hij Duck & zijn vrouw verloor. Hoewel ik Duck niet echt mocht, was hij eigenlijk wel stoer. Vooral toen hij Lee's "rechterhand" wilde zijn (:

    Dat is hij zeker! Hij was mijn favoriete personage in the game, ghehe. En ik weet dat het een onpopulaire mening is, maar ik vond Duck eigenlijk vanaf het begin al leuk. Hij was nog zo vrolijk, enthousiast en hoopvol ondanks alles. Ik heb ook echt moeten slikken toen ik hem moest neerschieten. The Walking Dead is zonder twijfel mijn favoriete game.
    Toen mijn huidige vriend (toen hadden we nog niks trouwens) de laatste aflevering speelde, zat ik er naast, en ondanks dat ik hem al had gespeeld, moest ik gewoon weer huilen. Haha, ik kan er niks aan doen, ik vind dat verhaal wel zo ontzettend sterk.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is hij zeker! Hij was mijn favoriete personage in the game, ghehe. En ik weet dat het een onpopulaire mening is, maar ik vond Duck eigenlijk vanaf het begin al leuk. Hij was nog zo vrolijk, enthousiast en hoopvol ondanks alles. Ik heb ook echt moeten slikken toen ik hem moest neerschieten. The Walking Dead is zonder twijfel mijn favoriete game.
    Toen mijn huidige vriend (toen hadden we nog niks trouwens) de laatste aflevering speelde, zat ik er naast, en ondanks dat ik hem al had gespeeld, moest ik gewoon weer huilen. Haha, ik kan er niks aan doen, ik vind dat verhaal wel zo ontzettend sterk.


    Inderdaad. Er zit zoveel verhaal in. Lee was mijn favoriet, eigenlijk. Ik weet het niet, hij was zo lief voor Clemmy en psssh. Waarom moest hij nu dood? D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    Wat een schatje is het hè? :Y) Al vind ik wel dat Norman een van die mensen is die er met de tijd gewoon beter uit gaat zien. _O_


    Yessss. Dat vind ik trouwens ook, hij ziet er niet meer zo uit als een broekkie, hahaha. Net als Robert Downey Jr. trouwens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yessss. Dat vind ik trouwens ook, hij ziet er niet meer zo uit als een broekkie, hahaha. Net als Robert Downey Jr. trouwens.

    Precies! Dat is ook zo'n man die er beter gaat uitzien met de jaren.


    ars moriendi

    Bwah, ik vind dit echt een leuke RPG.


    ars moriendi

    Hahahahahahaha. Ik ook trouwens. 8D Mijn favoriete op het moment.


    Your make-up is terrible



    Nomnomnormy. Hij speelt ook zo vaak de badboy, he. :'D <3


    ars moriendi

    Awh, heerlijk zonder geluid yeah. Hij zit er af en toe wel wat awkward bij, tough, maar onnomnomnonmonom. :9~


    Your make-up is terrible

    Ik zou er ook awkward bij staan als Lady Gaga lippenstift op mijn gezicht zou smeren, hoor :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Ik zou er ook awkward bij staan als Lady Gaga lippenstift op mijn gezicht zou smeren, hoor :'D

    x'D Hahaha.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    x'D Hahaha.


    Lol, Daryl haat echt al mijn personages, wat ik ze ook laat doen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Lol, Daryl haat echt al mijn personages, wat ik ze ook laat doen :'D

    One love! <3 En ja, hij ziet Ryan nu echt als een bedreiging, maar dat kan goed komen als Ryan zijn vertrouwen wint. Rebecca en hij liggen elkaar wel gewoon echt niet en daar komt nog bovenop dat zij haar broer wel nog heeft.


    ars moriendi