• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Dat wil ik graag horen, Nialler' lachte ik. Ik omhelsde Niall even en zag hoe Drake lachte. 'Niall? Drake heeft zijn eerste woordje geleerd!' zei ik helemaal enthousiast. 'Drake' zei ik en gelijk glimlachte Drake. 'Papa!' kirde hij vrolijk en ik grinnikte. Na even een gezichtsuitdrukking gesprek wat zo'n vijf seconden duurde, zette ik Drake neer die gelijk rondjes ging rennen. Oké, hij had dus toch wel wat rarigheid van mij weg. 'Dus, vertel op' grijnsde ik naar Niall en ik keek hem vragend aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik zwaai even naar Eirwen en kijk dan op naar Liam die graag wil horen wat ik te vertellen heb. "Niall? Drake heeft zijn eerste woordje geleerd!" Blij kijk ik naar Liam en Drake. "Papa!" Kirt Drake. "OMG! Mag zijn volgende woord dan Niall zijn?" Vraag ik met een grijns. Ik til Drake op die hyperactief bezig is. "Zeg maar, Niall. N-I-A-L-L. Dubbelle -l." Leg ik hem uit. Hij kijkt me moeilijk aan waardoor ik begin te lachen. "Dus, vertel op" Grijnst Liam. Ik trek hem met mijn vrije hand mee naar het bankje waar Eirwen zit en duw hem erop. Ik til Drake naast hem en ga weer recht staan. "Okee, neem dit heel serieus!" Waarschuw ik hem. "Nou... Kijk, euh... Kan One Direction niet terug bij elkaar komen?" Ineens ben ik niet meer zeker van het plan. Lip-bijtend kijk ik hem aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Ik zwaai even terug naar Naill. Lieve jongen is het toch. Ik grinnek zacht als hij Drake optilt en hem probeert zijn naam te leren, maar Drake lijkt het niet te snappen. Als ze mijn kant op komen ben ik opzich wel bij. Dit luisteren voelde als afluisteren, wat het waarschijnlijk ook was maar goed. Ik trok Drake, die mij nu met grote ogen aan keek op schoot en aaide zacht over zijn hoofdje terwijl ik naar Naill keek. Hij waarschuwde dat hij dat serieus meent. Wat zou het in hemels naam zijn? Mijn ogen worden groot als hij dat voorstel doet. Ik weet dat Liam dit ook graag wil, maar hij heeft Drake. Ik had hem vaak genoeg vertelt dat ik echt wel op hem wilde passen enzo, maar Liam had er in ieder geval tot nu toe niks van willen weten. Ik hield Drake rustig op zijn plek op mijn schoot en legde zacht zijn handje op mijn buik zodat hij Ofwel Dan ofwel Finn zou voelen trappen. "Papa?" vroeg hij, eerst kijkend naar mij, dan naar Liam, en dan weer terug. Ik schudde even mijn hoofd. "Nee, Liam is niet de vader." Ik aaide zacht over Drake's haar die nu gefascineerd aan mijn buik voelde, maar gelukkig wel zacht.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ik moest lachen om Niall, vooral omdat Drake er niks van begreep. 'Niall, ik denk niet dat, dat zijn tweede woordje word' grinnikte ik. Ik ging zitten en keek Niall nieuwsgierig aan. 'Nou... Kijk, euh... Kan One Direction niet terug bij elkaar komen?' vroeg hij. Ik zag dat hij het graag wilde maar schudde lichtjes mijn hoofd. 'Dat is onmogelijk, Niall. Misschien een optreden als afsluiting maar kijk nou. Jij hebt Skyler en Jayden, je wilt hem zien opgroeien. Ik heb Drake, ik ben alleen en ik wil er voor Eirwen zijn als ze de twee kleine heeft. Ik weet hoe moeilijk dat is, en voor Eirwen is dat dubbel. Harry heeft Puck, Serena en heeft net te horen gekregen dat ie al een paar jaar een dochter van hem op de wereld rondloopt door een domme One-Night-Stand. Zayn heeft het waarschijnlijk druk, Louis heeft zijn drama klas en we hebben geen eens een management. Hoe moeten we dat doen?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik ging naast Eirwen zitten en zuchtte. "Ik snap niet hoe jongens weglopen als hun vriendin opeens zwanger is, dan zou je toch blij moeten zijn? Dan krijg je een kind." Dacht ik hardop na en ook tegen Eirwen zeggend. Drake waggelde naar me toe en prikte me in mijn buik. "Papa?" vroeg hij en wees naar Liam. Ik schudde lachend mijn hoofd en grinnikte. "Nee Drake. Ik ben nog geen eens zwanger." Glimlachte ik en zette Drake tussen mij en Eirwen in. "Ik wed dat hij dat aan elke vrouw gaat vragen." Grinnikte ik en aaide hem over zijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Fuck, ga maar vergeten dat iedereen uit de afgesproken richting is gegaan... Goed zo, Niall! "Euh... Ja, je hebt gelijk... Ik ga maar eens iets beters verzinnen om een goed plan te bedenken..." Mompel ik, lichtje gebroken. Ik zwaai en draai me om. Eigenlijk had ik een 'Ja, tuurlijk!' verwacht, maar dit kon natuurlijk ook komen. Ik loop langs het water en laat me neer ploffen. Dus, nu ben ik waarschijnlijk nog dommer overgekomen... Ik kijk naar de lucht. Waar zijn we dan de fout in gegaan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Ik heb het idee dat ik hier iets ben vergeten..Hmm)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik zucht even en kijk naar Kenzie. "Ga daar maar niet vanuit. Mijn vriend wilde juist graag kinderen, maar toen het puntje bij paaltje kwam ben ik nu toch mooi alleen en is hij terug naar indonesie." Ik zucht even. De waarheid was hard en zwaar. Daar kon je niks aan doen. Ik grinnekte even en keek naar Drake. "Dat zal wel."Ik dacht even na over het probleem van Liam. Naill droop ondertussen af. "Wacht! Naill kom terug!" riep ik plots, waardoor er weer een pijnscheut door mijn ribben heen ging. Ik had een vrij goed idee. "Ik heb wat management gedaan toen ik nog voor wat kleine bandjes ook de live-audio deed. Ik zou wel wat kunnen regelen, wat tracks opnemen en misschien een paar shows in London kunnen regelen. Ik heb nog wel wat contacten. Crew is dan ook zo voor elkaar. Denk erover na, doe de shows en zie dan verder. Dan kunnen jullie altijd nog kiezen of het de afscheidsshows worden of de doorstart." Ik glimlach even. Ik was best trots op het idee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Koppig schudde ik mijn hoofd. 'Voor geen goud laat ik Drake bij iemand anders, geen hele dag' mompelde ik. 'Ik waardeer het heel erg dat je dat allemaal wilt regelen, en ik zou ook wel een doorstart willen maken maar ik kan Drake gewoon niet bij iemand anders laten en al helemaal niet meenemen. Ik sla het af' zuchtte ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Zelfs niet als het alleen maar in Engeland of in Londen is' fluisterde ik zacht. Met een nors gezicht stond ik op en liep ik naar het bruggetje, waar ik op ging staan. Kijkend naar de eenden, die druk in het water spartelde in de hoop om sneller vooruit te gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Falend, ik kom zelf uit Indonesië en ga er in juli heen^^ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Gezellig! Ik heb maar gewoon wat verzonnen XD]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    Nog voor ik kan roepen dat ik meedoe slaat Liam het idee af. "Okee, als jij dat wilt." Glimlach ik naar hem. Ik bedank Eirwen voor het voorstel en kijk triest toe hoe Liam wegloopt. Ik ga naast Eirwen zitten en zie hoe Drake naar me toe komt. Hij klimt op mijn schoot en port in mijn buik. "Papa?" Vraagt hij met schuin hoofd. "Drake, ik kan niet eens zwanger zijn." Grijns ik lichtjes naar het jochie dat nog een keer port. "Papa?" Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Ik kan niet zwanger zijn." Herhaal ik. Hij wijst naar Liam op de brug en kijk mij weer aan. "Papa?" Ik volg zijn blik en besluit maar te doen wat hij zegt. Ik sta op en loop naar Liam. Zelfs dat kind is slimmer dan mij. Ik ga naast Liam staan en kijk hem aan. "Is er iets dat ik moet weten?" Ik heb namelijk niet het gevoel dat jij hier echt tegen bent. Nee, ik vraag alleen het eerste.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Ik negeerde Niall toen ie aankwam lopen. 'Is er iets dat ik moet weten?' vroeg hij. 'Nee, niks' mompelde ik. Ik keek vooruit. 'Niall?' vroeg ik en ik keek hem aan. 'Drake is zijn moeder al verloren. Ik wil niet dat ie zijn vader nu minder gaat zien. Geloof me, ik wil het erg graag. Ik wil weer dat One Direction terug komt. Maar het is zo moeilijk, Niall' mompelde ik terwijl ik hem aan keek. 'Ik reageer weer eens overdreven, niet waar? Ja, ik snap het al' zuchtte ik en ik haalde een hand door mijn haar. 'En toch snap ik niet hoe One Direction gestopt is. Waardoor, ook al weer?' vroeg ik aan Niall verbaasd. Het was zes jaar geleden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Het was voor mijn gevoel erg gezellig hier door alle mensen, die ik allemaal even veel miste. Ik zuchtte even en keek om me heen. Niall kwam weer langs en Eirwen riep iets in de richting van Liam en Niall, het gesprek ving ik niet honderd procent op en ik wist ook niet waarover het ging. Ik hoorde alleen een paar keer 'One Direction'. Ik beet wat op mijn lip en pakte mijn telefoon en keek wat op Twitter. Niets interessants. Ik borg mijn telefoon weer op en stond op om naar Eirwen te lopen. "Dat is echt vreselijk, sommige mensen begrijp ik echt niet." Mompelde ik. "En waar was dat over eigenlijk?" Vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    "Ik weet dat je Drake dat gevoel niet wilt geven, maar waarom weiger je dan ook een paar dingen te doen? Terugkrabbelen kan altijd, en ik weet zeker dat niet alleen jij, maar ook Harry terug zal gaan. Hij heeft net een dochter gekregen, hij zal ook niet blij zijn... Maar, ik heb gewoon het gevoel dat je het zelf niet wilt. Dat je er iets op tegen hebt..." Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of hij te heftig reageert. "Nee, ik begrijp het wel..." Ik kijk naar het water. "Waarom zou ik dat weten? Als jij het al niet weet." Mompel ik terwijl ik even zucht. Was het maar nooit misgegaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'