• ik heb een vraag, op internet kan ik het antwoord niet vinden dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)
    Ik heb een keer waterpijp gerookt en dan was de eerste keer dat ik iets rookte zegmaar, maar mijn vraag is of als je een sigaret rookt of wiet ofiets of dat dan hetzelfde is zegmaar. want met die waterpijp moest ik niet hoesten, maar ben bang dat ik met iets anders wel moet hoesten. haha beetje rare vraag misschien...
    alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    Scooby schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook gedaan om te proberen hoe het is. Het is niet het einde van de wereld, als je er met een beetje verstand mee om gaat. Ik ben niet verslaafd aan roken en ook niet aan waterpijp. Tadam. Wat een wonder. (cat)


    iemand die me begrijpt :)


    ailoveejoee.

    Scooby schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook gedaan om te proberen hoe het is. Het is niet het einde van de wereld, als je er met een beetje verstand mee om gaat. Ik ben niet verslaafd aan roken en ook niet aan waterpijp. Tadam. Wat een wonder. (cat)


    Lol, velen hebben dat verstand niet en ik zeg ook niet per definitie dat iedereen verslaafd raakt. Het is gewoon mijn mening, dat ik zulk soort dingen dom vind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Oke jou mening, misschien inderdaad wel slimmer dan die van mij maar ben nogal nieuwsgierig aangelegd..., ik laat over een paar weken wel weten of ik verslaafd ben :)

    je bent niet binnen een paar weken verslaafd ><
    duidelijk weet je echt niets van drugs af. ik zou je even in gaan lezen voordat je ergens aan begint meis..
    want ik weet niet hoe oud je bent. maar je kont gewoon over als een meisje dat stoer wilt doen. En als je daarom aan de wiet gaat, ben je wel heel stom.
    want als je wilt weten hoe het is, kan ik je het zo ook wel vertellen. En dan ligt het er ook nog eens aan welke wiet je neemt.
    want op elke wiet reageer je anders.
    maar ik denk niet dat je dat ook weet,.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Oke jou mening, misschien inderdaad wel slimmer dan die van mij maar ben nogal nieuwsgierig aangelegd..., ik laat over een paar weken wel weten of ik verslaafd ben :)

    Dat weet je dan nog niet, er zit een hééééééle lange ontkenningsfase aan vast :'D


    Let it come and let it be

    Jaimes schreef:
    (...)

    Lol, velen hebben dat verstand niet en ik zeg ook niet per definitie dat iedereen verslaafd raakt. Het is gewoon mijn mening, dat ik zulk soort dingen dom vind.

    Dat kan. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ikbenblond schreef:
    (...)

    staat er alles? ga dan lekker op de bank zitten en niks doen als je denk dat als je iets probeert dat het dan gelijk mis gaat. ga leven ofz


    Dat denk ik niet, maar je moet er wel rekening mee houden , en niet met zo'n schijnheilig argument komen aanzetten van 'ik raak toch niet verslaaft' want dat weet je niet als je het nog nooit hebt geprobeerd, slimbo. En jou reden om het te proberen is alleen maar 'omdat het spannend is' , dus dan denk ik dat je net zo goed nog heel veel andere dingen kunt doen, zoals in de sloot springen omdat anderen het ook doen (meelopersgedrag).


    Aan niets denken is ook denken.

    Jaimes schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar als je het wilt proberen om te weten hoe het is, vind ik je inderdaad blond :'D -overigens niets tegen blonde mensen, but you know what I mean-.

    Ik ben zelf blond, maar ik vind hetzelfde :3

    Je moet t natuurlijk zelf weten allemaal, ik ga je niet tegenhouden.
    Maar ik zou het zelf niet proberen, alleen om te weten hoe het is. Ik heb bijvoorbeeld zelf nog nooit een sigaret, waterpijp of wiet/andere drugs aangeraakt, en ik heb nog niks van de wereld gemist hoor ;p
    Je kunt je leven ook leiden en je amuseren zonder al die rotzooi (: Maargoed dat is mijn mening ;p

    En voor jullie allemaal, onthoud: Ben altijd de BLOW! (Bewust Legale Ongedrogeerde Weggebruiker) :Y)
    Heb ik vorig jaar met mijn klas voor een schoolproject bedacht ^^


    Inspiration can hit you any time

    Sikowitz schreef:
    (...)
    je bent niet binnen een paar weken verslaafd ><
    duidelijk weet je echt niets van drugs af. ik zou je even in gaan lezen voordat je ergens aan begint meis..
    want ik weet niet hoe oud je bent. maar je kont gewoon over als een meisje dat stoer wilt doen. En als je daarom aan de wiet gaat, ben je wel heel stom.
    want als je wilt weten hoe het is, kan ik je het zo ook wel vertellen. En dan ligt het er ook nog eens aan welke wiet je neemt.
    want op elke wiet reageer je anders.
    maar ik denk niet dat je dat ook weet,.


    Ik bedoel gewoon of het bij een keer is gebleven. & je kent me niet dus zeg niet dat ik stoer wil doen en daarom aan de wiet ga. En als ik wil weten hoe het is lees ik dat wel op internet maar je moet het denk ik zelf beleven om te weten hoe het echt is. waarom denk je dat iemand het probeert. (doeg)


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik bedoel gewoon of het bij een keer is gebleven. & je kent me niet dus zeg niet dat ik stoer wil doen en daarom aan de wiet ga. En als ik wil weten hoe het is lees ik dat wel op internet maar je moet het denk ik zelf beleven om te weten hoe het echt is. waarom denk je dat iemand het probeert. (doeg)


    Groepsdruk,
    om stoer te doen,
    om cool te zijn,
    om niet uit de toon te vallen,
    ...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat denk ik niet, maar je moet er wel rekening mee houden , en niet met zo'n schijnheilig argument komen aanzetten van 'ik raak toch niet verslaaft' want dat weet je niet als je het nog nooit hebt geprobeerd, slimbo. En jou reden om het te proberen is alleen maar 'omdat het spannend is' , dus dan denk ik dat je net zo goed nog heel veel andere dingen kunt doen, zoals in de sloot springen omdat anderen het ook doen (meelopersgedrag).


    dit is wel ff wat anders dan in de sloot springen.


    ailoveejoee.

    Galinda schreef:
    (...)

    Groepsdruk,
    om stoer te doen,
    om cool te zijn,
    om niet uit de toon te vallen,
    ...


    Je haalt me de woorden uit de mond ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik bedoel gewoon of het bij een keer is gebleven. & je kent me niet dus zeg niet dat ik stoer wil doen en daarom aan de wiet ga. En als ik wil weten hoe het is lees ik dat wel op internet maar je moet het denk ik zelf beleven om te weten hoe het echt is. waarom denk je dat iemand het probeert. (doeg)

    Ik weet heel goed waarom iemand het probeert, want ik ben zelf ook een keert begonnen. ook met als ingeving. Ow, gewoon leuk om een keer te proberen.. onderhand moet ik 2 joint wegwerken voordat ik wat voel. En ik riep ook heel hard dat het maar voor een keertje was.
    en nee, ik ben er neit trots op en het is al helemaal niet stoer!
    Ik wil alleen zeggen dat je er duidelijk niets vanaf weet en het toch wil doen. daaruit haal ik dat je het dus alleen doet om stoer te doen. want ik betwijvel of je weet wat er gebeurt als je stoned ben..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ikbenblond schreef:
    (...)

    dit is wel ff wat anders dan in de sloot springen.


    Het is meer figuurlijk bedoelt, ken je die uitdrukking ; 'Als de een in de sloot springt, springt de ander erachteraan'


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Het is meer figuurlijk bedoelt, ken je die uitdrukking ; 'Als de een in de sloot springt, springt de ander erachteraan'


    dat is dus niet het geval dat ik het ook wil proberen omdat andere het ook doen :Y)


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    dat is dus niet het geval dat ik het ook wil proberen omdat andere het ook doen :Y)

    Dat lijkt er anders verdomde veel op. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.