• ik heb een vraag, op internet kan ik het antwoord niet vinden dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)
    Ik heb een keer waterpijp gerookt en dan was de eerste keer dat ik iets rookte zegmaar, maar mijn vraag is of als je een sigaret rookt of wiet ofiets of dat dan hetzelfde is zegmaar. want met die waterpijp moest ik niet hoesten, maar ben bang dat ik met iets anders wel moet hoesten. haha beetje rare vraag misschien...
    alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    Het is weldegelijk anders. Bij waterpijp roken moet je echt wel hard zuigen om rook je longen in te krijgen, dat is bij een sigaret minder, daarbij krijg je het sneller en in een dikkere vorm binnen. Dit betekent dus dat als je voor het eerst gaat roken (ookal heb je al waterpijp gerookt) je waarschijnlijk toch wel gaat hoesten, da's bijna niet te voorkomen omdat je niet weet hoeveel je kan inhaleren en je longen er niet aan gewend zijn.
    Bij wiet roken is de kans dat je gaat hoesten nóg groter. Ik heb zelf zes jaar gerookt, maar de eerste keer dat ik wiet rookte moest ik vijf minuten bijkomen van een hoestaanval.
    Dussss, ik acht de kans dat je gaat hoesten zeer reeel. ^^


    Bad decisions make good stories.

    ikbenblond schreef:
    Ik weet dat het slecht is maar wil t gewoon een keer proberen, heeft iemand tips? :)


    Oh enne, dit is echt NIET slim. Zo begint het namelijk bij iedereen. Ik ben uiteindelijk zes jaar verslaafd geweest en er met veel moeite vanaf gekomen. Maar ga vooral je gang als je net zoals 60% van de bevolking zo slim wil zijn om je geld en je longen te verkloten aan zoiets onzinnigs.


    Bad decisions make good stories.

    Als je het dan probeert, zorg dat je in een veilige omgeving bent met vrienden die je mag en het niet doet om er bij te horen. Ik heb ooit een keer een jointje geprobeert en ik vond het lekker (voor mensen met Adhd is het gewoon dat je je een keer kan relaxen in plaats van hot naar her springen in je hoofd) Maar mijn principes staan toch voor het feit van relaxed voelen en ik wil gewoon nooit in aanraking voor de rest komen met een sigaret.


    SLOAN.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol, ik denk dat dat juist gebeurd als je een waterpijp hebt.


    Zou jij moest je een waterpijp hebben dat alleen doen?


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    (...)

    Zou jij moest je een waterpijp hebben dat alleen doen?

    Ja, waarom niet? Lekker toch? Je kunt toch ook alleen roken, dus waarom zou je geen waterpijp alleen kunnen doen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ikbenblond schreef:
    Ik weet dat het slecht is maar wil t gewoon een keer proberen, heeft iemand tips? :)

    Heel veel mensen willen het "gewoon een keer proberen". En dan nog één omdat het toch geen kwaad kan, etc. Ik zou het niet doen.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, waarom niet? Lekker toch? Je kunt toch ook alleen roken, dus waarom zou je geen waterpijp alleen kunnen doen?


    ^ This.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, waarom niet? Lekker toch? Je kunt toch ook alleen roken, dus waarom zou je geen waterpijp alleen kunnen doen?


    Ik vind het meer iets om in groep te doen, nuja mijn mening. (laat maar...)


    Keep on smiling

    Ik ben net heel het topic doorgelopen, ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.
    We hebben nu allemaal ons zegje gedaan dat het ongezond is en dat de één het niet erg vind en de ander wel. Mensjes, calm your tits, ze gaat het toch wel doen, dat heb ik wel uit alle comments gelezen. En om haar "de gevaren te leren", dat vind ik vrij nutteloos. Ze heeft duidelijk laten merken dat ze er geen reet om geeft en dat ze toch wel gaat roken of zo, moet ze zelf weten. Ik kan niet zeggen dat ik achter haar sta, maar zo komen we toch ook nergens.

    Dragneel schreef:
    Ik ben net heel het topic doorgelopen, ik moet stiekem toch wel een beetje lachen.
    We hebben nu allemaal ons zegje gedaan dat het ongezond is en dat de één het niet erg vind en de ander wel. Mensjes, calm your tits, ze gaat het toch wel doen, dat heb ik wel uit alle comments gelezen. En om haar "de gevaren te leren", dat vind ik vrij nutteloos. Ze heeft duidelijk laten merken dat ze er geen reet om geeft en dat ze toch wel gaat roken of zo, moet ze zelf weten. Ik kan niet zeggen dat ik achter haar sta, maar zo komen we toch ook nergens.

    Ik heb het perfecte plaatje daarvoor! Even opzoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, echy geniale reacties hier, maar ik weet dat een waterpijp iets met drugs enzo tenmaken heeft maar wat zit er nu eigenlijk echt in? & hoe werkt het eigenlijk? xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    Hier:


    PFFFFT. Geniaal.

    DarkSavior schreef:
    Hier:



    Hahaha ;'D


    Keep on smiling

    Beckett schreef:
    Hahaha, echy geniale reacties hier, maar ik weet dat een waterpijp iets met drugs enzo tenmaken heeft maar wat zit er nu eigenlijk echt in? & hoe werkt het eigenlijk? xd


    In een waterpijp zit geen drugs. Als er drugs in zou zitten heb je een bong nodig haha.
    In een waterpijp zit een soort vochtige tabak die je "in de dop" moet steken, meestal doen ze daar dan een stukje zilverpapier over en wordt er een kooltje op gelegd. Je trekt aan de pijp, en daar komen de waterdampen dan uit met de smaak van die tabak :').
    Maar ja kan ook een waterpijp met alcohol vullen ipv water.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 22:16 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.