• ik heb een vraag, op internet kan ik het antwoord niet vinden dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)
    Ik heb een keer waterpijp gerookt en dan was de eerste keer dat ik iets rookte zegmaar, maar mijn vraag is of als je een sigaret rookt of wiet ofiets of dat dan hetzelfde is zegmaar. want met die waterpijp moest ik niet hoesten, maar ben bang dat ik met iets anders wel moet hoesten. haha beetje rare vraag misschien...
    alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    paperweight schreef:
    Sigaret = bahhh...
    Waterpijp = lekker

    Sigaret = stinken
    Waterpijp = fruitig (als het met fruit is ten minste)

    Sigaret = verslavend
    Waterpijp = voor fun

    & ik denk dat alletwee gewoon even slecht is.


    Haha, geniaal samengevat


    Aan niets denken is ook denken.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ja hallo, het is mijn mening hoor :') in mijn ogen is het simpel zat; waarom zou je iets willen uitproberen wat alleen maar je gezondheid achteruit kan laten gaan en reteveel geld kost? Het is een verspilling van je geld en van je leven -als je er verslaafd aan raakt-.


    5 euro is inderdaad reteveel geld.


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    5 euro is inderdaad reteveel geld.

    hahaha, 5 euro? een beetje goede wiet is al gauw 12 euro de gram. en als je zuinig doet kan je daar misschien net aan 2 lichte blows van draaien.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 21:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ikbenblond schreef:
    (...)

    5 euro is inderdaad reteveel geld.


    Fine, je doet je best maar hoor :') ga het maar leuk uitproberen. Ofcourse, je hoeft natuurlijk niet verslaafd te raken of wat voor shit dan ook, all I'm saying is dat ik het dom vind om uit te proberen en het schadelijk voor je is. En ik neem aan dat je het nu over sigaretten hebt? Aangezien die in de 5 euro kosten. Mijn broers roken beiden een pakje per dag. Als jij het ervoor over hebt -als je verslaafd raakt en in die mate rookt- om dat per dag te betalen, I'm cool. Zijn mijn zorgen niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sikowitz schreef:
    (...)
    hahaha, 5 euro? een beetje goede wiet is al gauw 12 euro de gram. en als je zuinig doet kan je daar misschien net aan 2 lichte blows van draaien.


    nee 12 maakt het verschil. Voor mij is het 5 euro dus wat zeik je..


    ailoveejoee.

    Ik heb altijd gehoord en geleerd dat waterpijp zelfs slechter is dan sigaretten.
    Oh trouwens, je kan gewoon beter van al die troep afblijven. Het is verslavend en onwijs slecht voor de gezondheid.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 21:31 ]

    Sikowitz schreef:
    (...)
    hahaha, 5 euro? een beetje goede wiet is al gauw 12 euro de gram. en als je zuinig doet kan je daar misschien net aan 2 lichte blows van draaien.


    En moet je je voorstellen als je dat vaker doet. Dan is het al vrij snel dag-dag geld! (doeg)

    Maar denk dat de post hierboven van ikbenblond goed laat zien dat al het advies in de wereld haar niet zal helpen en dat zij vastbesloten is aan de drank en drugs te gaan (je moet immers alles proberen, tot en met crystal meth en cocaine want anders leef je niet!) en ik denk dat dit een goed moment is om vooruit te kijken naar de toekomst.

    Naar dat moment waarop ze uitgeteld in de goot ligt en je haar kunt gebruiken om je vieze schoenen aan af te vegen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaimes schreef:
    (...)

    Fine, je doet je best maar hoor :') ga het maar leuk uitproberen. Ofcourse, je hoeft natuurlijk niet verslaafd te raken of wat voor shit dan ook, all I'm saying is dat ik het dom vind om uit te proberen en het schadelijk voor je is. En ik neem aan dat je het nu over sigaretten hebt? Aangezien die in de 5 euro kosten. Mijn broers roken beiden een pakje per dag. Als jij het ervoor over hebt -als je verslaafd raakt en in die mate rookt- om dat per dag te betalen, I'm cool. Zijn mijn zorgen niet.


    Ik ben niet van plan om dat per dag te betalen hoor en jij gaat er al vanuit dat als je een keer iets gebruikt dat je dan gelijk verslaafd bent ofz wie is hier nou dom ook al ben je dan niet blond.


    ailoveejoee.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En moet je je voorstellen als je dat vaker doet. Dan is het al vrij snel dag-dag geld! (doeg)

    Maar denk dat de post hierboven van ikbenblond goed laat zien dat al het advies in de wereld haar niet zal helpen en dat zij vastbesloten is aan de drank en drugs te gaan (je moet immers alles proberen, tot en met crystal meth en cocaine want anders leef je niet!) en ik denk dat dit een goed moment is om vooruit te kijken naar de toekomst.

    Naar dat moment waarop ze uitgeteld in de goot ligt en je haar kunt gebruiken om je vieze schoenen aan af te vegen (cat)


    hahahahah ok


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik ben niet van plan om dat per dag te betalen hoor en jij gaat er al vanuit dat als je een keer iets gebruikt dat je dan gelijk verslaafd bent ofz wie is hier nou dom ook al ben je dan niet blond.

    Dat zegt ze niet. Als je iets terug antwoord, lees dan beter wat de ander heeft gezegd. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik ben niet van plan om dat per dag te betalen hoor en jij gaat er al vanuit dat als je een keer iets gebruikt dat je dan gelijk verslaafd bent ofz wie is hier nou dom ook al ben je dan niet blond.


    Wat een lachertje (cat) Als je een beetje begrijpend kan lezen, dan zou je nu toch wel moeten weten dat ik zeg als. Dus dat het niet hoeft te gebeuren. Dus om mij dom te noemen, whatever you want, maar ik ben niet degene die niet goed kan lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    nee 12 maakt het verschil. Voor mij is het 5 euro dus wat zeik je..

    Hahaha. Ik wil niet eens weten wat je te roken krijgt als je maar 5 euro hoeft te betalen. x'D daar kan je net een voor gedraaide van halen, en daar zit nog niet eens ene top in.
    je loopt nu wel fucking stoer te doen met je, dus Wat zeik je. maar ik weet waar ik over praat. jij duidelijk niet. ;3

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 21:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waterpijp is slechter, maakt niet uit wat je doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vrienden van mij doen het ook, blowen, zuipen en roken. Ik kan je zeggen, het is geweldig ongezond.
    Een is laatst knock-out geweest, ondanks al een poos blow-ervaring.
    Vaak hebben zij een enorm irritant humeur, zoals door het lint gaan (doet een vriend van mij vaak).
    Het stinkt enorm, zat laatst in de klas, die vrienden hadden wiet in hun zak, bam de hele hoek stonk erna, het enige wat hielp raam wagenwijd open.
    Mensen die weten hoe het ruikt of eerder gezegd stinkt, kunnen zo achter halen of je het gedaan hebt.

    Maar goed, dit is wat ik heb mee gemaakt.
    Mijn mening is;
    gewoon niet aan die troep beginnen. Het is ongezond en je weet niet wat de gevolgen kunnen zijn. Iedereen reageert er anders op, maar alsnog is het niet iets wat je moet gaan doen. Je bent pas stoer als je het niet doet of "nee" zegt, dan kun je bewijzen dat jij voor jezelf kiest en je eigen toekomst en niet voor een ander en een toekomst die je niet zou willen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 21:41 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Lieve schat, ik kan je zo vertellen dat je echt wel wat meer kwijt raakt dan 5 euro in een maand als je dit echt wilt. Waarschijnlijk word je ook nog verslaafd en ga je dit geen eens merken en/of toegeven. Dus bij deze: Veel plezier om die shit uit te proberen.


    † Love? I want to sleep.