• ik heb een vraag, op internet kan ik het antwoord niet vinden dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)
    Ik heb een keer waterpijp gerookt en dan was de eerste keer dat ik iets rookte zegmaar, maar mijn vraag is of als je een sigaret rookt of wiet ofiets of dat dan hetzelfde is zegmaar. want met die waterpijp moest ik niet hoesten, maar ben bang dat ik met iets anders wel moet hoesten. haha beetje rare vraag misschien...
    alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    Ik zou het best eens willen uitproberen om dezelfde redenen waarom ik nog eens een wereldreis wil maken en bungeejumpen: 's gewoon leuk. En als het niet leuk is, dan kan ik tenminste zeggen dat ik het niet leuk vind. Het is een kwestie van normen en waarden, wat weegt op tegen wat. Voor iedereen wat anders, don't judge, wereldvrede.


    i put the fun in funeral

    Zucht. Waterpijp, sigaretten, whatever 'gezonder' is dan het ander, het is allemaal slecht voor je. Maar als jij onder het motto 'yolo' wilt leven, ga je gang, niemand houd je tegen.


    You are beautiful, you are love.

    Waterpijp is facking Chill en tis ook minder ongezond dan roken ofzo. Ook als het dat niet was zou k nog steeds doen, I mean yolo.

    Catoodle schreef:
    Waterpijp is facking Chill en tis ook minder ongezond dan roken ofzo. Ook als het dat niet was zou k nog steeds doen, I mean yolo.

    Omfg.. Spring van een brug. Waarom? Yolo!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Catoodle schreef:
    Waterpijp is facking Chill en tis ook minder ongezond dan roken ofzo. Ook als het dat niet was zou k nog steeds doen, I mean yolo.



    quidquid excusatio prandium pro

    Catoodle schreef:
    Waterpijp is facking Chill en tis ook minder ongezond dan roken ofzo. Ook als het dat niet was zou k nog steeds doen, I mean yolo.


    ars moriendi

    hahaha, ik hou van the Lonely Island!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol. Alle mensen die zeggen dat waterpijp 'gezonder' is dan een sigaret: GTFO.
    Het maakt niet uit wat je doet, ze zijn allemaal gewoonweg ongezond, een waterpijp is zelfs nog slechter dan een sigaret omdat je een veel grotere hoeveelheid rook inademt.
    En voor het blowen kan je ik je alleen maar zeggen: niet stressen. Geloof me, dan ga je echt slecht van gaan. Maar anders is het wel gezellig hoor :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Lol. Alle mensen die zeggen dat waterpijp 'gezonder' is dan een sigaret: GTFO.
    Het maakt niet uit wat je doet, ze zijn allemaal gewoonweg ongezond, een waterpijp is zelfs nog slechter dan een sigaret omdat je een veel grotere hoeveelheid rook inademt.
    En voor het blowen kan je ik je alleen maar zeggen: niet stressen. Geloof me, dan ga je echt slecht van gaan. Maar anders is het wel gezellig hoor :')


    bedankt voor voor de tip (Y). Ja lijkt me ook wel gezellig haha


    ailoveejoee.

    Even over het geld.
    Zelf heb ik ook gerookt (ben gelukkig gestopt) en het is veel duurder dan je denkt.
    Nu denk je, oh het is maar 5 euro (het wordt nog duurder), maar straks worden het steeds meer pakjes.
    En reken maar dat je, als je eenmaal rookt, minstens 5 pakjes in de maand koopt.
    Dat is dus 25 euro per maand en 300 euro per jaar.
    Is het nu nog steeds maar '5 euro' ?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sigaretten zijn gewoon verslavend. En waterpijp is misschien slechter dan sigaretten maar je doet het ook minder. Ik denk niet dat je opeens alleen zegt hmm ik heb zin om eens te waterpijpen ofzo? En dat je dit iedere avond doet.


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    Sigaretten zijn gewoon verslavend. En waterpijp is misschien slechter dan sigaretten maar je doet het ook minder. Ik denk niet dat je opeens alleen zegt hmm ik heb zin om eens te waterpijpen ofzo? En dat je dit iedere avond doet.

    Lol, ik denk dat dat juist gebeurd als je een waterpijp hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap dat er risico's vastzitten aan roken en blowen. Ik snap ook dat je er verslaafd aan kan raken, maar het één keer proberen ruïneert toch niet gelijk je hele leven? Ik bedoel, ik drink ook weleens een drankje in het weekend, maar dat betekent niet dat ik er heel de week naar snak ofzo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Laat maar, mijn reactie hierboven is eigenlijk heel naïef. Als je verslaafd raakt, kan het inderdaad je leven ruïneren. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga niet voor je zeggen wat goed of slecht is, want het lijkt er verdomde weinig op dat je naar de mensen luistert die hetzelfde zeggen.


    26 - 02 - '16