• ik heb een vraag, op internet kan ik het antwoord niet vinden dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)
    Ik heb een keer waterpijp gerookt en dan was de eerste keer dat ik iets rookte zegmaar, maar mijn vraag is of als je een sigaret rookt of wiet ofiets of dat dan hetzelfde is zegmaar. want met die waterpijp moest ik niet hoesten, maar ben bang dat ik met iets anders wel moet hoesten. haha beetje rare vraag misschien...
    alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    Drogo schreef:
    (...)

    In een waterpijp zit geen drugs. Als er drugs in zou zitten heb je een bong nodig haha.
    In een waterpijp zit een soort vochtige tabak die je "in de dop" moet steken, meestal doen ze daar dan een stukje zilverpapier over en wordt er een kooltje op gelegd. Je trekt aan de pijp, en daar komen de waterdampen dan uit met de smaak van die tabak :').
    Maar ja kan ook een waterpijp met alcohol vullen ipv water.


    Maar als je er nu geen alcohol of drugs inzitten lijkt het me toch gezonder dan wiet ofzo, of zie ik dat verkeerd? :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Maar als je er nu geen alcohol of drugs inzitten lijkt het me toch gezonder dan wiet ofzo, of zie ik dat verkeerd? :'D


    Neen echt niet. Je ademt een veel grotere hoeveelheid rook in dan bij een joint of een sigaret. Ik heb wel eens horen zeggen dat een uur waterpijp roken hetzelfde is als 100 sigaretten roken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    Neen echt niet. Je ademt een veel grotere hoeveelheid rook in dan bij een joint of een sigaret. Ik heb wel eens horen zeggen dat een uur waterpijp roken hetzelfde is als 100 sigaretten roken.


    Dat heb ik ook even verkeerd in geschat x)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Drogo schreef:
    (...)

    Neen echt niet. Je ademt een veel grotere hoeveelheid rook in dan bij een joint of een sigaret. Ik heb wel eens horen zeggen dat een uur waterpijp roken hetzelfde is als 100 sigaretten roken.


    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:30 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hoewel ik het zo moeten weten ik weet het niet zo goed.
    Waterpijpen (ligt eraan met wat natuurlijk ;) ) is ook niet zo heel gezond maar beter dan roken haha.
    En wiet tja, wat zal ik daarover zeggen... Gewoon niet doen!
    Een vriendin van mij is 14 en zit nu wekelijks bij een praatgroep omdat ze verslaafd is.

    EDIT: Meis wees verstandig en begin niet met roken want geloof mij het is geld verspilling en je raakt sneller verslaafd dan je denkt (;
    En ook wiet, ik spreek uit mijn eigen ervaringen dat je er problemen mee gaat kijken. Ik ben er twee keer door flauwgevallen en geloof me dat gevoel wil je niet meemaken. Maarja jouw leven he niet het mijne (;

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:35 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Waterpijp is niet gezonder dan roken, lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waterpijp is niet gezonder dan roken, lol.


    Wauw het gaat echt niet goed zeg bij mij morning haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSuperman schreef:
    Hoewel ik het zo moeten weten ik weet het niet zo goed.
    Waterpijpen (ligt eraan met wat natuurlijk ;) ) is ook niet zo heel gezond maar beter dan roken haha.
    En wiet tja, wat zal ik daarover zeggen... Gewoon niet doen!
    Een vriendin van mij is 14 en zit nu wekelijks bij een praatgroep omdat ze verslaafd is.

    EDIT: Meis wees verstandig en begin niet met roken want geloof mij het is geld verspilling en je raakt sneller verslaafd dan je denkt (;
    En ook wiet, ik spreek uit mijn eigen ervaringen dat je er problemen mee gaat kijken. Ik ben er twee keer door flauwgevallen en geloof me dat gevoel wil je niet meemaken. Maarja jouw leven he niet het mijne (;


    Ik wil ook niet gaan roken, maar gewoon een keertje wiet of hasj proberen, misschien niet verstandig maar wil het gewoon een keertje proberen. Je hebt ervaring toch? waarom heb jij het dan een keer gedaan? niet stom bedoelt hoor ofz gewoon nieuwsgierig :)


    ailoveejoee.

    Galinda schreef:
    Das niet hetzelfde, nee.
    Waterpijp is gezonder (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 16:08 ]


    •*• Lululu •*•

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik wil ook niet gaan roken, maar gewoon een keertje wiet of hasj proberen, misschien niet verstandig maar wil het gewoon een keertje proberen. Je hebt ervaring toch? waarom heb jij het dan een keer gedaan? niet stom bedoelt hoor ofz gewoon nieuwsgierig :)


    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je advies vraagt aan anderen als je het toch al gaat doen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je advies vraagt aan anderen als je het toch al gaat doen?


    Ik heb gevraagd of er veel verschil is en daarna of iemand tips had. Ik heb nooit om advies gevraagd of ik het wel moet doen. ;)


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik wil ook niet gaan roken, maar gewoon een keertje wiet of hasj proberen, misschien niet verstandig maar wil het gewoon een keertje proberen. Je hebt ervaring toch? waarom heb jij het dan een keer gedaan? niet stom bedoelt hoor ofz gewoon nieuwsgierig :)


    Gewoon omdat het vakantie was haha en een vriendin van mij (met wie ik dat deed) wij hebbe altijd een slechte invloed op elkaar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSuperman schreef:
    (...)

    Gewoon omdat het vakantie was haha en een vriendin van mij (met wie ik dat deed) wij hebbe altijd een slechte invloed op elkaar.


    Okee haha!


    ailoveejoee.

    Lexus schreef:
    Roken is gewoon over het algemeen ongezond. Wat het ook is, er zijn wel verschillen tussen, maar gezond is het nooit.


    Britsanity schreef:
    It's all crap.


    Smokeless schreef:
    Lieve schat, ik kan je zo vertellen dat je echt wel wat meer kwijt raakt dan 5 euro in een maand als je dit echt wilt. Waarschijnlijk word je ook nog verslaafd en ga je dit geen eens merken en/of toegeven. Dus bij deze: Veel plezier om die shit uit te proberen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 18:03 ]


    Chaos is a ladder.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Ik heb gevraagd of er veel verschil is en daarna of iemand tips had. Ik heb nooit om advies gevraagd of ik het wel moet doen. ;)


    Nou je hebt genoeg tips gekregen, niet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.