• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Lynn of Rayn kan wel naast Ellis gaan zitten? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    )Tyler naast Lynn??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zac William Smith

    Net als ik weer mijn muziek in wil doen komt Chiara naast me zitten. Ze had wat ander aangetrokken. Ik zucht, trok ze het zich echt zo aan? 'Ik ken Tyler omdat ik hem ken,' zucht ik. 'Weet ik veel, we zitten hier al zolang op school. Tijdens nablijven geloof ik,' grijns ik even en bijt op mijn lip. Ik ga recht op zitten en kijk haar dan aan. 'Je vindt het leuk dat Tyler en ik op een kamer slapen/' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Ja het i ook wel leuk, alleeen...' Ik kijk haar aan en lach schamper. 'Langskomen? We kunnen ook gewoon wisselen, ik met vier meiden, jij met hem.' Ik lach even. 'Ja dat lijkt me wel een leu kidee,' grijns ik en klap mijn schriften open. Ineens zaten we alweer bij engels. ik kijk naar het bord en zucht. Ik stond niet zo heel laag voor engels. Het zou mensen verbazen, maar ik stond maar vier onvoldoendes. Mijn vader was er toch niet om niet trots op me te zijn. Arrogante klootzak dat het was. Ik kijk naar Ellis. Het was erg, zij had allemaal geweldige cijfers, maar ik kreeg meer aandacht dan haar. Ik zucht en bijt op mijn lip. Ik kijk weer uit het raam en tik met mijn vingers op het tafelblad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( :3 is goed Ellis naast Rayn en Lynn naast Tyler )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lilith 'Lily' Cooper ll Emo ll
    Ik zie dat iedereen langzaam de klas uitstroomt en ik besluit naar de aula te gaan, samen met mijn broer Mason. Hij is eigenlijk mijn beste vriend en broer tegelijk. Best wel grappig als je daar zo over nadenkt. 'Kom je?' vraag ik aan Mason. Hij knikt en loopt mee. Als ik over de gang loop, samen met mijn broer, voel ik dat de blikken in mijn rug zitten te prikken. Ik besluit het te negeren en niet om te kijken. 'Ze zijn het niet waard' zegt Mason. Ik knik en eenmaal in de aula haal ik een blikje cola uit de automaat voor mijn broer en ook een blikje sinas voor mezelf. We gaan rustig ergens in een hoekje zitten en drinken het blikje rustig leek. Terwijl ik drink houd ik een gesprek met mijn broer. 'Weet je nou al wie je partner is?' vraag ik terwijl ik even stop met drinken. 'Nope' antwoord hij waarna hij een boer laat. Ik schiet in de lach. Wat een grapjas is mijn broer toch.

    Mason Cooper || Emo ||
    Terwijl ik naast Lilith zit, zie ik dat de klas leeg stroomt. 'Kom je?' vraagt Lilith ineens. Ik knik en loop achter haar aan. Ik merk dat Lilith zich irriteert aan de blikken die in onze ruggen lijken te prikken. Stiekem vind ik dat ook altijd wel lastig, maar ja, dat is nou eenmaal zo als je een alternatieve stijl hebt. 'Ze zijn het niet waard' fluister ik. Lilith knikt en we lopen door naar de aula waar Lilith een blikje voor mij en voor haar uit de automaat haalt. Grijnzend trek ik het blikje cola open en neem er een grote, gulzige slok uit. Lilith trekt ook haar blikje los en stopt na een tijdje even met drinken. 'Weet je nou al wie je partner is?' vraagt ze. 'Nope' antwoord ik. Ik laat een boer en Lilith schiet in de lach. Wat een lol hebben we toch.


    26 - 02 - '16

    (Iemand die naast austin of ruby wil zitten? Trouwens hebben we met Engels ook niet een speciaal project ofzo, anders wordt het denk ik en beetje eentonig of saai, of chaotisch zonder leraar...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lilith en Mason zitten in de aula een blikje cola te drinken]


    26 - 02 - '16

    Seaver schreef:
    (Iemand die naast austin of ruby wil zitten? Trouwens hebben we met Engels ook niet een speciaal project ofzo, anders wordt het denk ik en beetje eentonig of saai, of chaotisch zonder leraar...)
    )De leraar is er. Ik zat daar ookal aan te denken. Om school gewoon eigenlijk te skippen en alleen op maandag dinsdag en woensdag les.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Het enige wat ik opving van zijn gebrabel was we kunnen ook gewoon wisselen jij met Tyler en ik met 3 meiden. ´Badboy´ moppelde ik. ´Ach hellaas mogen er geen jongens bij meisjes op de kamer he´ ´Anders zou jij vast wel je benen spreien om metteen het bed inteduiken´ zeg ik met een fake glimlach. ´We willen nog geen kleine zacies he` zeg ik dan met een knipoog. ´Bovendien ze vinden je toch niet leuk ze weten allemaal dat jij houd van je benen spreien om daarna je kleine zacie ervandaan te halen´ ´Succes nog met het project ik begin je nu al te vertellen ik doe niks´


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Als ik het lokaal binnen ben ,valt mijn blik op de lege plaats naast Tyler.
    Ik Glimlach en loop naar hem toe ,waarna ik naast hem ga zitten. "Hoi ,Tyler."zeg ik met een zoete glimlach en kijk hem lief aan.
    Hij was zo'n badboy type en nog eens de kapitein van het footbal team.
    Ook zag hij er niet verkeerd uit ,totaal niet zelfs -ookal vind ik dat van iedere jongen die in het footbalteam of populair is-
    Ik haal ondertussen een klein spiegeltje uit mijn handtas en chek of mijn make up nog goed is.

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    Ik ging naast een random iemand zitten en vadaag was dat blijkbaar Ellis.
    "hey."begroet ik haar kort en neem dan mijn boeken uit en laat ze op de bank ploffen.
    Ik keek de klas eens rond ,wie hier allemaal al was. Nog steeds zat die prom in mijn hoofd. Wat kon ik verzinnen om geld in te halen en ,wie is mijn partner ook alweer. Ik was nooit goed in namen onthouden...

    (sorry dat ze kort zijn)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Sky Draw

    Ik voel een plof naast me. ´Hoi Taylor´ zegt ze met een zoete glimlach. Lynn ik weet het zeker. ´Hoi Lynn wie is jouw partner?´ zeg ik met een flirtirige blik. Snel glijd me blik over haar lichaam. Een broek serieus ik zou wel willen zien hoe die eruit ziet in een short. ´Hoi Rayn vanmiddag trainingen he´ zeg ik dan als mijn blik valt op Rayn. Zonder op een antwoordte wachten draai ik me weer om naar Lynn en kijk haar verwachtingsvol aan. Volgensmij heeft ze mijn vraag niet gehoord want ze kijkt in een spiegeltje of haar make upp nog goed zit. Ik laat een zucht. ´Hallo?´ zeg ik en wappper met een hand voor haar ogen. ´Volgensmij waren wij in gesprek hoor´ grijns ik dan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    'Hoi Lynn,wie is je partner?"vroeg hij me,maar ik was net wat lipglos aan het opsmeren,waardoor ik even niet kon antwoorden.
    'Halo..'zei hij waarna hij voor mijn spiegeltje zwaaide.Gelukkig was ik net klaar met mijn lippen.
    'Volgens mij waren wij in een gesprek .'zei hij en ik kijk hem nu aan.
    "Ik luisterde wel hoor.Meisjes kunnen 2 dingen tegelijk hoor."zeg ik waarna ik mijn spiegeltje dichtklap en weer in mijn tas doe.
    "Mijn partner is Austin."zeg ik en kijk Tyler weer aan."En wie is die van jou?"vraag ik hem dan met een grijnsje.Ik wist wel dat hij met de nerd van het feest comitee zit opgescheept.
    Ik laat mijn blik eens over zijn gespierde lichaam haan.Oh god ik zit alweer om jongens te kwijlen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Sky Draw

    Ja vast jongens kunnen dat ook hoor. ´Mijn partner is Austin´. Damn die heeft gelukt dat ze met een youtuber zit opgescheept. Dan kom ik met Ruby een Nerd. ´En die van jou´? Ik glimlach ´Uhm Mijn partner is Kyra´ zeg ik dan snel. Hopenlijk heeft ze niet geluisterd naar de indeling anders ben ik de lul. Ik voel haar blik branden op mijn sixpac. Ja niet te weerstaan he. Ik glimlach en ga verder ´Jij slaapt toch bij haar op de kamer?´ ´Zou je willen vragen wanneer ze aan het project wil werken?´ Oow Damn ik ben nu echt de lul. Stel je voor dat ze het echt doet? Ik glimlach scheef naar haar. Hopend dat ze nee gaat zeggen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down
    'Uhm mijn partner is Kyra.'zei hij en ik kijk hem geamuseerd aan."Oh dat is leuk."zeg ik met een nep glimlachje.Wat een leugenaar...
    'Jij slaapt toch bij haar op de kamer?' vroeg hij en ik knikte en maakte een instemmend geluidje.
    'Zou je willen vragen wanneer ze aan het project wil werken?'vroeg hij en mijn glimlach werd groter.
    "Omdat jij dat ben vraag ik het haar met plezier."zeg ik zwoel en grijns lichtjes.Dit word zo leuk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik keek even de klas rond. Het was meestal z'n chaos, maar de leraren leken er ook niet echt om te geven. Ik pakte mijn agenda erbij en zag een toets staan, gepland voor woensdag, of ik had hem zoals altijd één dag van te voren in mijn agenda gezet zodat ik goed voorbereid zou zijn. Ik keek op van mijn agenda. "Umh, meneer ik zat nog met een paar vragen voor de toets en vroeg mij af of we misschien extra we-" Austin, die volgens mij nog nooit zo snel gereageerd had op iets had zijn hand over mijn mond gelegd. "Extra tijd op te praten konden krijgen zodat we met elkaar kunnen overleggen wat we niet snappen. Dat scheelt u ook weer werk." Ik wierp een boze blik op Austin, die mij met een waarschuwende blik terugkeek. Wat was er mis mee als ik extra werk vroeg, dan snapte ik het tenminste. Nou snapte ik het zonder ook al aardig goed, maar een beetje oefening en herhaling kon geen kwaad. Austin was het duidelijk niet met me eens en ik dacht eerlijk gezegd dat niemand het met mij eens was. Iedereen hier had altijd wel wat 'beters' te doen. Ik snapte het niet. Alsof er iets mis wat met voldoendes halen... "Niemand, werkelijk niemand behalve jij wil extra werk oke." Zei austin en richtte zich weer op zijn mobiel. Hem kon ik niks verwijten, hij stond geen onvoldoendes voor zover ik wist. Maar dan had je wel nog het feit dt hij letterlijk overal net een zes voor stond. Iedereen wist dt hij beter kon, hij was gewoon lui, heel lui. Ik hd het niet op hele luie mensen. En dan zat ik voor het project ook nogeens opgescheept met Mr. Lazy hemzelf. Het feit dat Tyler niks deed was duidelijk één van de redenen dat ik hem niet uit kon staan, maar ik wist zeker dat er genoeg mensen waren die het juist een deel van zijn, naar mijn mening niet bestaande, charme vonden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 17:02 ]


    We've lived in the shadows for far too long.