• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik snap het ook niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze glimlacht zwakjes, 'Thanks.' zegt ze zacht en bescheiden. Ik glimlach even naar haar. 'Dankje.' zegt ze terwijl haar glimlach breder word. Ik laat mijn hand afglijden naar haar arm, 'no problemo, het is de waarheid' glimlach ik. Ik haal mijn hand weer van haar arm en kijk haar aan. Ik kijk even kort om me heen, iedereen is weg. 'Dus gaan we jouw idee dan doen?' zegt ze en ik knik. 'Is goed, ik heb nog wel een ideetje hoe ik mensen kan krijgen' grinnik ik. Ik sta op, 'laten we ook maar gaan dan'


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik voel zijn hand afglijden naar mijn arm en ik kijk even naar zijn hand en dan glimlachend naar Jay. 'no problemo, het is de waarheid' zegt hij dan met een glimlach en ik glimlach ook en knik even. Ik voel dan zijn hand van mijn arm glijden en hij kijkt me aan en ik hem.
    Hij kijkt dan ook even om zich heen en ziet dan ook dat iedereen weg is. Als ik dan vraag of we zijn idee gaan doen knikt hij. 'Is goed, ik heb nog wel een ideetje hoe ik mensen kan krijgen.' grinnikt hij en ik knik. 'Tell me.' zeg ik lachend en als hij opstaat kijk ik even raar op. 'Laten we ook maar gaan dan.' zegt hij dan en ik sta op. 'Maar waarheen?' vraag ik dan grijnzend.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 12:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Jay Iglesias

    Ze knikt. 'Tell me.' zegt ze lachend. Ik zie haar raar opkijken maar ze staat dan ook op. 'Maar waarheen?' vraagt ze grijnzend. Ik haal mijn schouders nonchalant op, 'ik zie wel' grinnik ik. Ik begin met lopen, en kijk haar weer aan. 'Nou, het is simpel. Ik spreek random meisjes aan en zeg dat ik het hoogst ga bieden. Klinkt heel arrogant, maar dan komen ze wel. En dan bied ik niet het hoogst, heel gemeen maar het werkt wel' grijns ik....


    El Diablo.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Ik zie dat hij zijn schouders nonchalant ophaalt en grinnikend zegt 'ik zie wel' ik. Ik knik en loop achter hem aan. Hij begint dan weer te praten en ik grinnik even. 'Nou, het is simpel. Ik spreek random meisjes aan en zeg dat ik het hoogst ga bieden. Klinkt heel arrogant, maar dan komen ze wel. En dan bied ik niet het hoogst, heel gemeen maar het werkt wel.' Normaal was ik nooit zo van deze plannen, je liegt iemand in principe voor, maar ik zal er deze keer wel in meegaan. Ik knik even. 'Dat zal zeker werken, niemand zal nee tegen jouw zeggen en ja, het is wel gemeen.' zeg ik daneerlijk lachend. 'We moeten ze van tevoren een contract laten teken, dat ze zich er daarna wel niet meer kunnen terugtrekken.' zeg ik dan grijnzend, eigenlijk was dit best gemeen, maar ook weer spannend en best grappig.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 14:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MindBreaker schreef:
    Jay Mason Connor

    Ik loop wat rond als ik Ellis zie staan. Ze praat met iemand. Als ik kijk zie ik dat het Louis is. Ik loop naar ze toe. "Hey Ellis, mag ik je zo even spreken?" Het komt eruit voor ik het zelf door heb. Oké dit is echt vaag want ik weet niet eens waarover ik haar wil spreken. Snel een vraag bedenken, snel een vraag bedenken... Ik kijk naar haar en heb een vraag in gedachten.


    [@Cookies, je hebt hier niet op gereageerd]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 16:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ellis Rosalie Smith

    Ik kijk geschrokken op en glimlach dan. 'Hé,'zeg ik met een glimlach. Ik kijk nog even over mijn schouder naar de dichte deur en glimlach dan naar Jay. 'Eh natuurlijk, wat is er?' Ik kijk nog even naar mijn ideen voor het prom en stop het dan weg. Afwachtend kijk ik Jay aan. 'Zullen we alvast de andere kant op lopen? Ik moet Benz zoeken,' zeg ik en grinnik even. 'Moet jij niet ideeën voor het prom verzinnen met jouw maatje,' vraag ik en grinnik even. Ik kijk Jay even aan en kijk dan weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Het leven is beter met een glimlach op je gezicht als het een gemeende glimlach is." zei hij half lachend en half sceptisch. Ik keek een beetje moeilijk toen hij dat zei. Het is wel waar. Ik heb me die afgelopen 2 jaar echt geveold als een nep trut.
    "Ik bedoel, toen mijn ouders doodgingen heb ik drie jaar lang niet gelachen, ik weigerde gewoon."zei hij en ik keek hem weer aan. Mijn vader leefde nog ,dus hij hielp me een beetje op been ,maar voor Austin moest het nog harder geweest zijn.
    Hij stak zijn armen uit."Wil je een knuffel? Een troostende, ik-weet-wel-hoe-je-je-voelt-maar-ik-weet-niet-wat-ik-moet-zeggen-knuffel? " vraagt hij dan en ik knikte ,waarna ik opstond en mijn armen om hem heen sloeg en mijn hoofd op zijn schouder legde.
    De tranen begonnen nu echt te stromen en ik hield mijn gesnik niet meer in en liet me gaan. Misschien heeft het lot wel iets goed gedaan vandaag en heb ik een echte vriend gemaakt. Ik had bij niemand ander dit kunnen zeggen behalve bij hem.



    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ze begon te huilen. Dat was ook wel te verwachten, aangezien ze al tranen in har ogen hadden. Ik had wel gehoopt dt ze niet ging huilen, want ik was niet heel goed met huilende mensen. Altijd als ik mensen probeerde te troosten raakte ik afgeleid en dan ging ik het meestal over hele andere dingen hebben en dat hielp niet heel erg. "Niet huilen, ik ben niet goed met huilende mensen. Dan maak ik mensen alleen maar verdrietiger..." Mompelde ik. Ik kon soms zo onhandig zijn, gewoon vreselijk. Ik wilde haar echt heel graag troosten, maar hoe troostte je mensen? Ik wreef even zachtjes over haar rug. Ik kon haar niet vragen te stoppen met huilen, ik was degene die over haar moeder was begonnen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Niet huilen, ik ben niet goed met huilende mensen. Dan maak ik mensen alleen maar verdrietiger..." mompelde en ik beet even op mijn lip om mijn gesnik tegen te houden. "Sorry ,ik kon het niet laten."zeg ik zacht.
    Tja de tranen hielden maar niet op en ik was bijna zeker dat mijn mascara uitgelopen was nu.
    Ik laat Austin voorzichtig los en veeg dan mijn tranen weg. Fijn ik zie er nu vast en zeker uit als een wrak.
    Na een tijdje lukt het me de tranen tegen te houden. "Euhm ,bedank voor de knuffel."zeg ik dan met een zwak glimlachje. Dat was een beetje akward ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Jay Iglesias

    Ze grinnikt even. 'Dat zal zeker werken, niemand zal nee tegen jouw zeggen en ja, het is wel gemeen.' zegt ze lachend en ik grijns even. 'Zo zo. Nooit verwacht dat je mee zou doen met gemene plannetjes.' lach ik. 'We moeten ze van tevoren een contract laten teken, dat ze zich er daarna wel niet meer kunnen terugtrekken.' zegt ze grijnzend. Ik lach even, 'goed idee.' grijns ik. 'We zijn een goed team, ik ben de sluwe en jij de slimme' lach ik..


    El Diablo.

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik slikte moeilijk. "Ik ben gewoon niet goed in mensen troosten. Als in echt helemaal niet, maar graag gedaan." Zei ik met een schorre stem. Ik keek haar even met een schuin hoofd aan. "Je mascara is uitgelopen. Kom hier." Zei ik en pakte een zakdoekje. Het ergste veegde ik zachtjes weg, aangezien het er eerlijk gezicht niet uitzag en vrijwel overal zat. Ik hield er niet van om over zulke dingen te liegen. Waarom zou je zeggen dat het wel meeviel als er overal mascara zat. Misschien was ik daarom wel niet goed in mensen troosten, omdat ik altijd eerlijk was. Ik wist het niet en wilde het niet uittesten. Ik zette een stapje achteruit en gooide het zakdoekje weg. "Ik moet echt mensen leren troosten." Zei ik eigenlijk tegen mezelf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Ik ben gewoon niet goed in mensen troosten. Als in echt helemaal niet, maar graag gedaan."zei hij schor en ik knik zachtjes.
    Daarna keek hij me met een schuin hoofd aan."Je mascara is uitgelopen. Kom hier." Hij nam een zakdoekje en veegde mijn make up zachtjes weg.
    Het was best wel een beetje vreemd en ik vond het best wel grappig dat hij zoveel moeite voor me doet.
    Hij zette een stapje achteruit en gooide dan het zak doekje weg.
    "Ik moet echt mensen leren troosten." zei hij. Het leek meer tegen zichzelf te zijn.Ik nam even mijn spiegeltje en keek of het er nu wel beter uitzak.
    Zelf deed ik nog een klein beetje weg,nu leek het wel beter te zijn. Ik moet leren minder nep te overkomen dacht ik in mezelf.
    "Je bent goed in mensen troosten ,maar niet het troosten met woorden."zeg ik dan tegen hem en zet me weer op het podium.
    Ik wilde nu liefs over een ander onderwerp beginnen. Ik keek even naar zijn gitaar als hint dat hij beter is in troosten met muziek.
    "Maar ,misschien kunnen we nu over een vrolijker onderwerp praten ? "stel ik dan voor.
    Ik kon vragen wie hij wilde meenemen naar het prom ,maar dan verwacht ik dezelfde vraag terug en zelf wist ik het nog niet ,dus moest het nog iets anders zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love


    ''En je denkt dat het met cakjes bakken zo gebeurd is??'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Volgensmij heeft hij het niet door want hij schrijft ijverig in een schriftje. Nieuwsgierig loop ik naar hem toe. Misschien schrijft hij wel de antwoorden van een toets. Dan moest hij mij echt hebben ik haal altijd op zijn minst een 6je als ik niet heb geleerd. Het ergst voorkomende cijfer was een 1. Ik heb zelf een keer een 1.5 gehad. Vraag me niet hoe dat kan. ''Nou back to the cakjes voor hoeveel wil je ze dan verkopen want ik wil wel een leuk prom en niet zo een arme zonder alcohol!´ Ik was 18 maar ik dronk al ik dronk al toen ik 16 was. ´´´Wie neem jij mee naar het prom´´ vraag ik nieuwsgierig aan Zac.
    en deze


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jay Mason Cooper

    "Eeh, die zit in de Engels les waar ik uit ben gestuurd. Maar over het prom. Misschien een beetje vroeg, maar tja... Wil je met mij erheen?" Het is eruit en ik weet echt niet waarom. Ik glimlach maar een beetje dom. Nu wou ik dat ik onzichtbaar ben, zoals ik vroeger altijd werd genoemd. Ik vind dit dus echt stom van mezelf. Ik ben gewoon zo bang dat ze nee zegt en dan aan de hele school vertelt dat ik een zielig losertje ben. Dan ga ik echt janken, wat mijn reputatie niet echt verbeterd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heeft Tyler iets gezegt tegen Ruby of Ruby tegen Tyler want ik vind het nu even niet?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Seaver schreef:
    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Mijn eerste reactie als Tyler me optilt is schrikken. Ik wist niet waarom, ik schrok gewoon. Hiji draaide een par rondjes en zette mij weer neer. "Ja, ja. Ik hou van met beidde benen op de grond te staan." Ik hield niet heel erg van opgetild worden, nooit gedaan ook. Hij keek me even raar aan voordat hij vroeg of ik anorexia heb. Ik schud langzaam, mijn hoofd. "Nee, ik weeg ong. 48 kilo. Ik ben dus te licht, maar ik heb geen anorexia." Zei ik langzaam en pakte mijn schriftje, wat ik had laten vallen, van de grond. "Dus ik denk dat we wel klaar zijn. Mijn kleedgeld is gister binnen gekomen, dus dat moet ik vandaag even op gaan maken. Umh dan zie ik je morgen wel weer op school toch?" Vroeg ik en deed mijn schriftje in mijn tas, waarna ik die optilde en richting de deur liep. Aangezien we toch al zo'n beetje de basis hadden konden we vast wel morgen weer verder gaan.


    (This is het laatste wat ik kon vinden. Ik zal meteen even met austin poste... Wat is trouwens de weddenschap tussen Chiara en Tyler??)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.