• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Leraar


    Geiriteerd keek ik op omdat er op mijn deur werd geklopt. Ik was bezig met schooltoetsen nakijken zie je dat niet? En ik had uberhaupt geen een een gesprek op mijn agenda staan. Snel pakte ik mijn agenda erbij. 26 februari 26 februari 26 februari aa haa hier. Ik zet mijn leesbril op en kijk of ik een afspraak heb.Geen afspraak. ''Kom later maar terug'' schreeuwde ik. ''En maak een afspraak.


    Is die voor Ellis? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ja)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ellis Rosalie Smith

    Ik kijk overdonderd naar de dichte deur en bijt hard oo mijn lip.
    'We hadden een afspraak gemaakt vandaag,' zeg ik hard genoeg terug zodat hij het kan horen. 'En ik heb een vraag,' zeg ik weer. Ik open de deur op een kiertje en steek mijn hoofd om het hoekje. Als ik Louis zie klopt mijn hart extra veel, maar ik probeer er niet op te letten en glinlach even kleintjes. Als ik makkelijk af te wimpelen was, was ik nooit leider geweest bij de redactie va de schoolkrant. Ik kijk Louis aarzelend aan en bijt op mijn lip.
    'Mag ik binnen komen,' vraag ik hem en blijf hem aankijken met een aarzelende blik. Ik zag heus wel dat hij bezig was...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis

    ''Was die afspraak voor vandaag dan?'' moppel ik tegen Ellis. ''Het spijt me maar ik ben nu te druk bezig. Kan je morgen terug komen? En hoelaat dan schrijf ik het even in mijn agenda op. Afwachtend kijk ik Ellis aan. Ik laat mijn blik even over haar lichaam glijden en lik daarbij mijn lippen. Ze zullen ooit wel achter mijn geheim komen. Maar niet nu.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Als ik Benz moet laten komen zeg je jet maar, whaha. Want weet echt niet wat ik nu met hem moet doen, want hij en Ellis zijn wel partners..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Als ik Benz moet laten komen zeg je jet maar, whaha. Want weet echt niet wat ik nu met hem moet doen, want hij en Ellis zijn wel partners..]
    (Je kan naar de deur van de leraar komen en zeggen dat julllie partners zijn of is dat al gedaan?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ellis Rosalie Smith

    Ik knik begrijpelijk. 'Morgen is goed.' Ik denk even na, maar eigenlijk heb ik echt geen idee wat er allemaal morgen oo het schema staat. Ik bijt op mijn onderlip en pak mijn agenda uit mij tas. Ik blader het door en bekijk alles. Mijn ogen worden een beetje groot als ik zie wat ik morgen allemaal heb. Ach, Louis paste er wel tussen. 'Gewoon gelijk kwart over 2? Ik kan alleen maar een halfuurje dan, alleen denk ik dat dat wel genoeg is,' zeg ik en kijk hem even met een glimlacj aan. Ik stoo een plukje haar achter mijn oren en stop mij agenda terug in mijn tas. 'Succes nog.' Ik wil weglopen, maar bedenk me. 'Weet u misschien met wie ik dat projext mket doen? Ik heb namelij geen idee...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis

    ''Oke'' moppel ik. Snel pak ik mijn agenda en schrijf 'schoolkrant'' om kwart over 2. ''Benz'' moppel ik er metteen achterna


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    ''Oow is kleine Zacie boos'' grijns ik. Hij vind me irritant dat ben ik hellemaal niet. ''Kom we gaan naar mijn kamer''. Ik wacht niet op een antwoord en trok hem mee naar mijn camera. De deur viel met een klap dicht en ik liep naar Zac toe. Ik boog naar voren om zijn lippen te raken maar net voordat ik dat deed draaide ik mijn hoofd en feluisterde in zijn oor ''We zijn nu eindenlijk alleen...... tijd voor'' Ik tuite mijn lippen ongezien en riep toen blij ''Ideeen voor het prom'' ik sprong om mijn bed en begon te springen. ''Wat heb je in gedachten'' vroeg ik buitenadem aan hem.


    Zac William Smith

    Ik kijk haar weer geïrriteerd aan en loop achter haar aan met langzame stappen. Ik zucht diep en trek mijn wenkbrauw op. Achter me valt de deur dicht. Ik kijk even naar de dichte deur en gooi dan mijn tas van mijn schouder in een hoek. Ik kijk de kamer even rond, maar dan staat Chiara ineens voor me. Ik trek mijn wenkbrauw op, als ik haar gezicht dichter naar me toe zie komen. Niet dat ik er problemen mee had, het was altijd wel een goed tijdsverdrijf, maar toch... Het was een beetje raar na al onze... Tja... Onenigheden? Ik kijk fronsend voor me uit als ze ineens in mijn oor fluistert. Ze schreeuwt ineen in mijn oor en ergens moet ik er wel om lachen. Ik kijk met een geamuseerde grijns toe hoe ze op het bed springt. Ik neem rustig plaats op een bureaustoel en draai een rondje. Ik denk na en bijt op mijn lip. ''Kan je cakejes bakken? Of auto's wassen?' Ik denk verder na. 'Kom eerst is van dat bed af. Heb je misschien een schrift ofzo?' Ik sta op en pak mijn rugzak al. Ik open een schrift en begin ideën op te schrijven. 'Jij nog ideeën?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chiara Bella Love


    ''En je denkt dat het met cakjes bakken zo gebeurd is??'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Volgensmij heeft hij het niet door want hij schrijft ijverig in een schriftje. Nieuwsgierig loop ik naar hem toe. Misschien schrijft hij wel de antwoorden van een toets. Dan moest hij mij echt hebben ik haal altijd op zijn minst een 6je als ik niet heb geleerd. Het ergst voorkomende cijfer was een 1. Ik heb zelf een keer een 1.5 gehad. Vraag me niet hoe dat kan. ''Nou back to the cakjes voor hoeveel wil je ze dan verkopen want ik wil wel een leuk prom en niet zo een arme zonder alcohol!´ Ik was 18 maar ik dronk al ik dronk al toen ik 16 was. ´´´Wie neem jij mee naar het prom´´ vraag ik nieuwsgierig aan Zac.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jay Mason Connor

    Ik loop wat rond als ik Ellis zie staan. Ze praat met iemand. Als ik kijk zie ik dat het Louis is. Ik loop naar ze toe. "Hey Ellis, mag ik je zo even spreken?" Het komt eruit voor ik het zelf door heb. Oké dit is echt vaag want ik weet nieteens waarover ik haar wil spreken. Snel een vraag bedenken, snel een vraag bedenken... Ik kijk naar haar en heb een vraag in gedachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    'Nou ze missen maar twee dingen van je lijstje, een stel hersens, en de kunst om een goed gesprek te kunnen voeren, maar hun uiterlijk maakt vaak veel goed voor de meeste jongens.' zegt ze waarna ze licht grijnzend op haar lip bijt. Ik grinnik even en knik instemmend. ´Wat je zegt.´ zucht ik. ´Moeilijk om zulke meiden te vinden hoor. Of ik stel gewoon te hoge eissen.´ grinnik ik. Opeens komtde directrice binnen en ik luister even. 'Ziet ernaar uit dat we uit zijn.' zegt Anastasia en ze glimlacht even. 'Dus brainstormen over het project?' vraagt ze. Ik knik, ´is goed´ glimlach ik en denk even..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik zie hem knikken. 'Wat je zegt.' zegt hij dan ook en ik knik zelf ook even 'Moeilijk om zulke meiden te vinden hoor. Of ik stel gewoon te hoge eissen.' grinnikt hij dan en ik haal even mijn schouders op. 'Valt wel mee. Denk ik...' zeg ik dan en zucht even. ik had zelf nog nooit een vriendje gehandicapten iets in die richting, hij kon in principe ieder meisje krijgen die hij wilt. Ik schud dan even de gedachten van me af en kijk bedenkelijk voor me uit.
    Ik zie hem dan ook denken voor het project en ik zelf denk ook hard na. Hoe kunnen we geld inzamelen? Moeilijk... Normaal was ik wel iemand die snel met ideeën komt of een plan of wat dan ook, maar nu wist ik echt niks....

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 19:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij beet even op zijn lip en keek me toen aan.
    "mijn moeder heeft mij ook leren zingen.Mijn vader heeft me gitaar leren spelen.Ze zagen er altijd zo gelukkig uit als ze samen zongen.'zei hij en ik glimlachte even.
    Hij wreef over zijn arm,zette daarna zijn gitaar weg en kwan dan weer terug.
    'En piano spelen?'vroeg hij me dan.
    "Ook mijn moeder."zeg ik met een glimlachje.
    "Ze was erg speciaal voor me."vervolg ik er dan na.



    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik glimlachte weer en wreef over mijn arm. Ik had mijn moeder raag nog levend gezien. Ik hd graag nog allerlei dingen geleerd van haar en samen met haar dingen gedaan. Het zag er altijd zo leuk uit als tieners leuk met hun ouders omgingen. Ik kon er niet goed tegen als tieners hun ouders niet waardeerde, ze hadden tenminste ouders, dus mochten niet zeiken. "Was? Is er iets gebeurt tussen jullie?" Vroeg ik verward. Ik vond het altijd raar als mensen verleden tijd gebruikte in dit soort situaties. Het was net alsof haar moeder niet meer speciaal voor haar was, maar dat kon toch bijna niet? Ik beet even op de binnenkant van mijn lip. Op dit soort momenten miste ik mijn moeder zo vreselijk erg.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Was? Is er iets gebeurt tussen jullie?" vroeg hij me dan en ik voelde een paar tranen opkomen.
    "Nou."begin ik met schorre stem en ik kijk weer naar mijn pink ,waar het vrije vogeltje op getatoeërd staat.
    "Ze is 2 jaar geleden overleden aan een ziekte."zeg ik en bijt op mijn lip om niet te beginnen snikken. Ik miste mijn moeder vreselijk en die vervangende trut die zich mijn stiefmoeder noemt ,help dus niet om haar te verheten. Ik weet dat Austin geadopteerd was ofzo ,of tenminste dat hoorde ik soms in de roddels meewaaien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik keek haar even met een frons aan. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen, maar op dat moment leek niets me echt aardig of geschikt. Er was ook niet echt iets wat je zou willen horen nadat je zoiets verteld had. Alles klonk bot, gemeen of betweterig. "Vandaar de tattoo op je pink." Zei ik zacht en keek even naar mijn handen. "En twee jaar is niet zo heel lang geleden. Niet te geloven dat je altijd zo vrolijk overkomt. Ik kon het tenminste niet." Dat laatste kwam er heel zacht uit, nog zachter dan de rest. Ik was ingestort, had mezelf er niet bij willen neerleggen. Maar hé, ik was elf, voor zover ik wist stonden ze de volgende dag weer voor mijn neus. Dat was wat ik mezelf had wijsgemaakt tenminste. Ik zag tranen in haar ogen, maar wist ook dat ik niet zo heel goed was in mensen troosten.


    We've lived in the shadows for far too long.