• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler Jay Iglesias

    Ze grinnikt en schud haar hoofd. 'Ofcourse you do.' zegt ze grinnikend. 'Mhm, dat je het weet' lach ik. 'You get it.' zegt ze even later glimlachend. Ik knik grijnzend, ik snapte ook een keer iets... 'Tuurlijk, is goed.' zegt ze en ik knik even. 'Let's go' grijns ik en sla weer een arm om haar schouders. Ik loop naar mijn kamer, en al snel zijn we er. Ik plof op mijn bed en kijk naar Anastasia, 'zoek een plek' lach ik en pak mijn macbook erbij...


    El Diablo.

    Chiara Bella Love

    Met een vragend gezicht kijk ik hem aan. Hij denkt toch niet dat ik auto s ga zitten wassen voor maar 10 euro? 15 euro op zijn minst. Ik ga mijn huid niet vies maken voor die dingen. ''Auto s wassen voor 15 euro'' zeg ik vastbesloten. ''Ik ga echt geen jongen vragen een jongen moet mij vragen want als ik een jongen vraag klinkt dat zo afgezaagd. Ik kan natuurlijk ook met mijn neef gaan'' snel sla ik mijn hand voor mijn mond. Niemand mocht weten dat het mijn neef was. Tyler zou me echt dood maken als hij dit teweten komt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze grinnikt en schud haar hoofd. 'Ofcourse you do.' zegt ze grinnikend. 'Mhm, dat je het weet' lach ik. 'You get it.' zegt ze even later glimlachend. Ik knik grijnzend, ik snapte ook een keer iets... 'Tuurlijk, is goed.' zegt ze en ik knik even. 'Let's go' grijns ik en sla weer een arm om haar schouders. Ik loop naar mijn kamer, en al snel zijn we er. Ik plof op mijn bed en kijk naar Anastasia, 'zoek een plek' lach ik en pak mijn macbook erbij...


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    'Mhm, dat je het weet.' Lacht hij dan en ik schud even grinnikend mijn hoofd. 'Ofcourse.' Mompel ik nog eens grijnzend.
    'Let's go.' Grijnst hij dan als ik zeg dat het goed is dat we naar zijn kamer gaan. Ik voel dan weer zijn arm rond mijn schouders, maar deins deze keer niet terug of wordt weer plots ze verlegen. Ik glimlach even en volg hem naar zijn kamer, ik ben eigenlijk nooit echt in het jongensgedeelte geweest...
    Als snel zijn we er dan en Tyler ploft op het bed. Ik kijk even naar de kamer en grinnik. De standaard jongenskamer eigenlijk. 'zoek een plek.' Zegt hij dan en ik knik even en kijk kort de kamer rond en vlak naast zijn bed staat een bureau en ik neem maar plaats op de bureaustoel, zo gedraaid dat ik met mijn gezicht richting Tyler zit en glimlach even kort naar hem. Hij pakt dan zijn MacBook erbij. 'Dus wat we allemaal moeten opschrijven. Onze doelgroepen, wat voor meisjes en wat voor jongens, waar, wanneer en ga maar door..' Begin ik maar alvast.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 0:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Waar zouden we de musical over houden? Het was wel een hele goede vraag en eerlijk gezegd? Ik had geen idee. "Dat is iets waar we over na moeten denken. Wat vinden we leuk? Wat willen we?" Zei ik vrolijk en draaide een paar rondjes. "We kunnen r altijd nog een cliché musical van maken en er alleen maar clichés in stoppen." Merkte ik op voordat ik weer op de rand van het podium ging zitten. Dit ging misschien lastig worden, maar tenminste had ik haar zover gekregen om enthousiast te zijn over het project. Nou dacht ik dat het meer om het hele idee van een musical maken ging, maar goed. "Wat wil jij? Welk genre, wat voor een verhaallijn?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Dat is iets waar we over na moeten denken. Wat vinden we leuk? Wat willen we?"zei hij vrolijk en draaide een rondje ,waardoor ik lichtjes moet lachen.
    "We kunnen er altijd nog een cliché musical van maken en er alleen maar clichés in stoppen." merkte hij dan op en ik knikte.
    "Wat wil jij? Welk genre, wat voor een verhaallijn?" vroeg hij me dan en ik dacht even na.
    "Ik vind dat het grappig moet zijn.Zo'n klein beetje grappen maken over het leven hier op school?"stel ik dan voor.Ik bedoel er zijn verschillende dingen hier op school. Je kunt dingen zeggen over de leerkrachten en over het slechte kantine eten ,maar ze zullen het nooit echt serieus nemen.
    "Wat vind jij daarvan ?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waarschijnlijk krijg ik als vervanging van mijn kapotte laptop, tijdelijk een oude computer van mijn zus.]


    26 - 02 - '16

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    "Elke kans om een leraar voorschut te zetten is er één." Mompelde ik vrolijk en lachte even zacht. Het ging waarschijnlijk nog wel een tijdje duren voordat we eruit waren, zeker aangezien we totaal verschillende personen waren. Maar waarschijnlijk zou zij haar zin uiteindelijk wel krijgen, wie ben ik om haar niet haar zin te geven. En als ik haar toch haar zin ging geven kon ik dat net zo goed meteen doen, niet? "Comedy is wel leuk. comedy is heel leuk, daar kan je eigenlijk ook best wel veel mee." Zei ik met een halve glimlach en keek even haar kant op. Ik zag het nu al voor mij. Een mooie zal, geweldig decor. Het zou te gek worden, dat wist ik gewoon. Ik kon eigenlijk niet wachten totdat we de musical geschreven hadden, maar wist dat ik geduldig moet zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Elke kans om een leraar voorschut te zetten is er één." mompelde hij en ik glimlachte.Daarna nam ik een notaboekje en een pen uit mijn tas en schrijf dat alvast op.
    "Comedy is wel leuk. comedy is heel leuk, daar kan je eigenlijk ook best wel veel mee."zei hij met een halve glimlach.
    "Heb je al een idee ,wanneer we audities kunnen houden?"vroeg ik hem dan. Ik schreef ondertussen al het gedeelte van de personages al op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zac William Smith

    Ik zucht even. 'We kijken wel wat we ervoor kunnen krijgen. We moeten geld ophalen. Beter met iets dan met niets...' Ik kijk haar aan. 'En anders vraag ik mijn moeder wel om wat geld.' Ik zwijg even. Dat gaf ze me maar al te graag. Alles voor haar kinderen. Ze gaf ons alles, in de hoop dat het gedoe met mijn vader minder opviel. Het werkte niet echt, maar het was lief bedoeld. Mijn moeder kon er niets aandoen dat mijn vader zo deed. Als ik erachter zou komen dat hij mijn moeder verraadde door vreemd te gaan, dan zou ik hem echt breken. Net zoals hij ons had gebroken.
    Vaag krijg ik mee dat ze neef zegt. Verbaasd kijk ik op, mijn gedachte van me afschuddend.
    'Neef,' vraag ik haar en lik even langs me lippen. Zo te zien mocht ik dat niet weten. 'Ik wist niet dat je neef hier zat.' Ik kijk haar even aan en grinnik zacht. 'Nou heb jij nog ideeën,' vraag ik haar vervolgens luchtig. Ik zal nog wel achter haar geheimpje komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ellis Rosalie Smith

    Ik glimlach geruststellend als hij begint te stotteren. Het lucht me enigszins op. Hij is niet verliefd op me, dus mijn verliefdheid op Louis... Dat maakte niet uit. Zou Louis er ook zijn? Wat zou hij dan denken? Ik hap even naar adem en schud mijn hoofd. Jay, ik was in gesprek met Jay en ging met hem naar het prom.
    'Je hoeft heus niet zo te stotteren hoor,' grinnik ik. 'Het is oké als je me gewoon vraagt om een date te hebben,' grinnik ik zacht. 'Alleen dan vraag ik me af waarom je geen cheerleader vraagt, daar heb je het uiterlijk echt wel voor hoor,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Maar nu ben je al bezet,' lach ik zachtjes. Jay was zo slecht nog niet.
    'Heb jij al ideeën om geld in te zamelen,' vraag ik hem en kijk hem even aan met een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat was Louis zijn geheim nou? Ik wil het weten (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler Jay Iglesias

    Ze ploft neer op de bureaustoel en draait zich dan om richting mij. Ze glimlacht even kort en ik glimlach terug. Snel log ik in op mijn macbook en klik vervolgens op word. 'Dus wat we allemaal moeten opschrijven. Onze doelgroepen, wat voor meisjes en wat voor jongens, waar, wanneer en ga maar door..' begint ze en ik knik even. Snel tik ik het allemaal in en maak ze vetgedrukt. 'Even zien, geef jij de antwoorden maar voor ik iets verkeerds typ.' grinnik ik en mijn karamelbruine ogen kijken op van het scherm. Ik kijk haar afwachtend aan en tik op mijn been..


    El Diablo.

    Coockies schreef:[Wat was Louis zijn geheim nou? Ik wil het weten (: ]
    Hij is pedo


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Verassend kijk ik hem aan zijn moeder. Laat hij er maar niet achterkomen wie mijn moeder is want anders krijg ik weer problemen. Sowieso ik wil niks meer met mijn moeder te maken hebben niet nadat ze haar eigen kind in de gevangenis heeft gestopt voor 2 jaar. Dat doe je je eigen kind niet aan. Dat doe je mijn zus niet aan!! ''Uh ja uhm...'' Het heeft toch geen kwaad als ik zeg dat Tyler me neef is. Hij zal het vast niet doorvertellen. Naja hoewel Tyler wel bij hem op de kamer slaapt. ''Je moet wel stil zijn en het aan niemand vertellen hea'' feluister ik tegen zac.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik dacht even na en liet me achterover op het podium vallen. Ik lag eigenlijk wel lekker zo. Met mijn benen over de rand, mijn armen gespreid. Ik zou zo echt kunnen blijven liggen. "Waarschijnlijk zodra we de musical geschreven hebben. Ik bedoel als we de musical geschreven hebben houdt niets ons meer tegen toch?" Zei ik en concentreren me op het plafond. Ik zet hier nu al een aantal jaar op school en voor het eerst realiseerde ik me dat het plafond hier zwart was, in tegenstelling tot de redt van de school. Een kleine glimlach vormde zich, alweer, op mijn gezicht. Ik kon niet wachten tot we begonnen met schrijven. "Een cliché comedy! Met een leraar die ongelofelijk saai is. Een klef koppel. Een meisje wat ongelofelijk depressief is, een meisje wat duizend keer in één zin OMG zegt. En er moeten dansende mensen inzitten. Heel veel dansende mensen." Zei ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.